Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg har sett otrivelle gi SÅ tydelig strek 13 dager etterpåTok denne testen i dag. Det er rfsu tidlig test. Tok ovitrelle 24. november (13 dager siden) . Er denne positiv eller kan det fortsatt være Ovitrelle?

Jaa virkelig! Prøver å finne en balanse mellom å ikke miste håpet helt, og å forberede meg på enda en mensEtt klart tegn på at man ønsker det så inderlig! Føler med deg, kan være på samme vis, men implantasjonen trenger ikke å ha skjedd enda så det er enda tidlig![]()
Ja.. Prøver å tenke det, har bare en dårlig følelseSkjønner det er vanskelig, men husk at det er veldig tidligtenker på deg!

Kjenner meg igjen i denne.. Grusomt når man ønsker noe så inderlig. Vi er her for deg![]()
tusen takk! Det er så godt å ha dere som står i det samme. Er ikke alle andre som forstår
Enig med deg! Min ovitrelle er helt borte nå, dag 11Tror ikke jeg har sett otrivelle gi SÅ tydelig strek 13 dager etterpå![]()
Jeg er med deg i å miste håp. 12 dpo her og kun svak svake skygger på tidligtester. Kan jo ha vært en streifer, men regner med mensen kommer.. igjen… jeg er så lei av at det ikke sitterJaa virkelig! Prøver å finne en balanse mellom å ikke miste håpet helt, og å forberede meg på enda en mens![]()
ÅhJeg er med deg i å miste håp. 12 dpo her og kun svak svake skygger på tidligtester. Kan jo ha vært en streifer, men regner med mensen kommer.. igjen… jeg er så lei av at det ikke sitter![]()
det er så vondt. Og enda vondere når du har fått svak strek som gir enda mer håp. Sender masse styrke og klemmer 
Gratulerer!Den øvesrte er fra i går kveld, og den nederste er fra i dag tidlig. Det er 14 dager siden ovitrelle nå
Den øvesrte er fra i går kveld, og den nederste er fra i dag tidlig. Det er 14 dager siden ovitrelle nå
Hurra!!!
Nå må jeg bare lufte ut og skrive det som dagbok for meg selv og alle andre som kanskje ser på det i ettertid - det er jo kjempe tidlig for å teste 8/9 dpo og etter å ha sett på million bilder her på babyverden - de fleste får ikke ordentlig strek før 10/11/12 dpo.Ingen progresjon på de 12 timer som har gått - kjenner at jeg angrer at jeg testet, overtenker nok noe sykt etter 2 kjemiske, selv om det er bare 9 DPO![]()
Tror jeg venter med neste test til 12/13 dpo, orker ikke å stresse mer.Tenker du gjør lurt i å vente litt da hcg kan bruke tid på øke, og som du sier at det fortsatt er tidligNå må jeg bare lufte ut og skrive det som dagbok for meg selv og alle andre som kanskje ser på det i ettertid - det er jo kjempe tidlig for å teste 8/9 dpo og etter å ha sett på million bilder her på babyverden - de fleste får ikke ordentlig strek før 10/11/12 dpo.Tror jeg venter med neste test til 12/13 dpo, orker ikke å stresse mer.
Vi har troa!Jippi! GratulereDen øvesrte er fra i går kveld, og den nederste er fra i dag tidlig. Det er 14 dager siden ovitrelle nå
Du er ikle registrert her i gruppa, vil du det? Så vi kan legge deg inn som gravid De testene (Metode, hvis noen andre leser dette og lurer på hva de heter) du bruker er helt sjukt dårlige, så det forundrer meg ingenting om du ikke får opp progresjon på 12 timer. Jeg tror du er gravid, men med de testene der må du nok ha 2-3 dager før det er mulig å se progresjon. Legger ved testen til venninna mi, hun visste ikke DPO. Jeg ga henne en babyplan som vi dyppet i samme urin og den var mye tydeligere positiv enn metode.Nå må jeg bare lufte ut og skrive det som dagbok for meg selv og alle andre som kanskje ser på det i ettertid - det er jo kjempe tidlig for å teste 8/9 dpo og etter å ha sett på million bilder her på babyverden - de fleste får ikke ordentlig strek før 10/11/12 dpo.Tror jeg venter med neste test til 12/13 dpo, orker ikke å stresse mer.