Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kan du gjøreYey! Vil du settes som gravid?![]()

Tusen takk!!Fantastisk!Gratulerer så mye
![]()

Da gjør jeg det! Gratulere så masseJa, det kan du gjøre![]()

Sniker her. Har ikke noe erfaring med dette. Men jeg tenker jo generelt sett at det er rart hvis styrken på testen har sunket SÅ lite fra 13-22dpa? 9 dager liksom?Jeeg trenger innspill fra erfarne
Vi oppdaget MA i begynnelsen av november og abort ble utført 13. november. Jeg har tatt noen tester underveis, men hadde egentlig ikke tenkt å teste noe mer før det har gått 4 uker, fordi forrige ukes test (13 dager etter abort) var såpass svak - såvidt synlig strek
Men så fikk jeg sånn voldsom krampe i nederst i magen i overigår, også slo det meg at det faktisk kunne hende at jeg har hatt eggløsning allerede, evt at jeg har det nå. Har hatt veldig mye slim den siste uka, det avtok forsåvidt og i overigår. Så igår mårrest tok jeg en ny test - mest for å bekrefte at den faktisk var helt negativ, sånn at jeg kunne ha «full kontroll» ift videre testing. Men der var enda strek gitt. Veeldig svak dog.
Og nå klarer jeg jo såklart ikke slutte å tenke på om jeg faktisk kan ha blitt gravid allerede?! Vet jo at sjansene er minimale, og at det mest sannsynlig er rest-hcg etter aborten, men mtp hvor svak streken var for 1,5 uke siden trodde jeg den skulle være helt negativ nå.
Hva tenker dere? Noen som har vært i noenlunde samme situasjon?
Jeg må jo såklart teste mer fremover for å få et sikkert svar, men jeg blir jo gal av å være i mitt eget hode for tidaVis vedlegget 475364
Jeg tok og ny test nå på morgenen, og den var ganske lik gårdagens.
Vis vedlegget 475369
Igår til venstre og idag til høyre

Har du fått mensen allerede 5 dager etter eggløsning?
![]()
kjedeligTo nye med to ulike merker test i dag. Ble redd jeg bare så skygge Men er ikke så veldig i tvil nå Bare å krysse fingre og tær nå!!Legger ved et bedre bilde av samme test
Etter MA i vår tok det meg nesten 6 uker før hcg på blodprøve var <5 Men dersom du har hatt samleie i perioden så er man visstnok ekstra fruktbar syklusen etter. Ville bedt om blodprøve hos fastlege. Og henvisning til gyn om det er stigende HCG. Da må de avklare om det er nytt svangerskap eller om det kan være sjelden komplikasjon etter MA (mola).Jeeg trenger innspill fra erfarne
Vi oppdaget MA i begynnelsen av november og abort ble utført 13. november. Jeg har tatt noen tester underveis, men hadde egentlig ikke tenkt å teste noe mer før det har gått 4 uker, fordi forrige ukes test (13 dager etter abort) var såpass svak - såvidt synlig strek
Men så fikk jeg sånn voldsom krampe i nederst i magen i overigår, også slo det meg at det faktisk kunne hende at jeg har hatt eggløsning allerede, evt at jeg har det nå. Har hatt veldig mye slim den siste uka, det avtok forsåvidt og i overigår. Så igår mårrest tok jeg en ny test - mest for å bekrefte at den faktisk var helt negativ, sånn at jeg kunne ha «full kontroll» ift videre testing. Men der var enda strek gitt. Veeldig svak dog.
Og nå klarer jeg jo såklart ikke slutte å tenke på om jeg faktisk kan ha blitt gravid allerede?! Vet jo at sjansene er minimale, og at det mest sannsynlig er rest-hcg etter aborten, men mtp hvor svak streken var for 1,5 uke siden trodde jeg den skulle være helt negativ nå.
Hva tenker dere? Noen som har vært i noenlunde samme situasjon?
Jeg må jo såklart teste mer fremover for å få et sikkert svar, men jeg blir jo gal av å være i mitt eget hode for tidaVis vedlegget 475364
Jeg tok og ny test nå på morgenen, og den var ganske lik gårdagens.
Vis vedlegget 475369
Igår til venstre og idag til høyre
Ikke sant! Jeg tenker jo i utgangspunktet at det henger igjen fra aborten. Men har litt av de samme symptomene som jeg hadde helt i begynnelsen sist ogsåEtter MA i vår tok det meg nesten 6 uker før hcg på blodprøve var <5 Men dersom du har hatt samleie i perioden så er man visstnok ekstra fruktbar syklusen etter. Ville bedt om blodprøve hos fastlege. Og henvisning til gyn om det er stigende HCG. Da må de avklare om det er nytt svangerskap eller om det kan være sjelden komplikasjon etter MA (mola).
Men jeg tenker jeg venter til 4-ukersdagen og ser hvordan testen ligger ann da. Da skal den jo i utganspunktet være negativ sier dem. Om det fortsatt er strek da så blir det legetime for å få sjekket *sniker*11 dpo i dag og ser negativ test, men pleier å kjøre også graviditetstestene gjennom premom - «andre» og der ga det faktisk utslag på 0,01Noen som ser noe?
Vis vedlegget 475407

Synes jeg skimter noe på begge, men vanskelig å si om det er strek eller om øynene lurer. Tenker du å teste igjen i kveld?Tok en makesure også nå (men bare 1,5 t siden jeg var på toalettet) og samme utslag på 0,01 på premom.
Vis vedlegget 475420
Enten i kveld eller holde meg til i morgen tidlig. Kjenner jeg meg rett klarer jeg ikke å la være å teste i kveldSynes jeg skimter noe på begge, men vanskelig å si om det er strek eller om øynene lurer. Tenker du å teste igjen i kveld?

Ett klart tegn på at man ønsker det så inderlig! Føler med deg, kan være på samme vis, men implantasjonen trenger ikke å ha skjedd enda så det er enda tidlig9 dpo og føler for å gi opp allerede. Er så håpefull fra eggløsning og så viskes håpet ut for hver dag som går![]()

Skjønner det er vanskelig, men husk at det er veldig tidlig9 dpo og føler for å gi opp allerede. Er så håpefull fra eggløsning og så viskes håpet ut for hver dag som går![]()
Kjenner meg igjen i denne.. Grusomt når man ønsker noe så inderlig. Vi er her for deg9 dpo og føler for å gi opp allerede. Er så håpefull fra eggløsning og så viskes håpet ut for hver dag som går![]()