Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse er jo positive!Tusen takk!Tok et til nå, en vanlig test og en tidlig tidlig stav Vis vedlegget 475325

Tør ikke håpe, da jeg har erfaring med skygge streker som bare ender opp med en skuffelseDisse er jo positive!![]()

Skjønner at du er redd for å bli skuffa, men jeg har veldig troen på dine vegne! Legger med venninna mi sin test fra forrige uke synes den ligna på din. Du har jo strek på to ulike testerTør ikke håpe, da jeg har erfaring med skygge streker som bare ender opp med en skuffelse![]()
Jaa.. er veldig redd. Spesielt etter en tøff MA jeg gikk gjennom i Mai, men takk for betryggende ord. Er venninna de gravid nå?Skjønner at du er redd for å bli skuffa, men jeg har veldig troen på dine vegne! Legger med venninna mi sin test fra forrige uke synes den ligna på din. Du har jo strek på to ulike testervenninna mi måtte ta en annen test for å få bedre strek.
Vis vedlegget 475341

Hei!
Er i prøving mange år etter sistemann! Opplevde SA i våres og har prøvd aktivt siden. 8-9 DPO i dag og tok denne testen nå i kveld. Vanlig MakeSure. Er det bare jeg som ser rosa i den svake streken der? Eller ser det mest ut som skygge?
Setter stor pris på svarVi er veldig spente om det overhodet lar seg gjøre med en attpåklatt- hilsen geriatrisk prøver!
Ja, hun er gravidJaa.. er veldig redd. Spesielt etter en tøff MA jeg gikk gjennom i Mai, men takk for betryggende ord. Er venninna de gravid nå?![]()
Jeg synes denne ser positiv ut jeg, men ville kanskje sjekket i morgen tidlig også for sikkerhetsskyldLegger ved et bedre bilde av samme test

Babystrek!!!!Legger ved et bedre bilde av samme test

Spent på utviklingen på morgendagens test, for jeg syns denne ser lovende ut!Vis vedlegget 475347
Kveldens, spendt på om denne blir til noe merSynes fortsatt den ser veldig skyggete ut.
Sååå koseligJa, hun er gravidhun sendte bilde av dagens test og den var omtrent like sterk som teststrek! Den første testen er tatt utpå dagen forrige torsdag, så for hennes del har utviklingen vært fin. (For ordens skyld, jeg har fått lov til å dele bilde, haha!)
Så leit at du måtte gjennom MA, håper at dette kan være terminspire for deg![]()
Håper det blir en terminspire for oss alle!

Fantastisk!en liten oppdatering fra meg, selvom det er så tidlig så ser det ut som den øker, fikk også pluss på digital ultratidlig fra CB, så får nå håpe at den sitter hele veienVis vedlegget 475351
Gratulerer så mye Yey! Vil du settes som gravid?en liten oppdatering fra meg, selvom det er så tidlig så ser det ut som den øker, fikk også pluss på digital ultratidlig fra CB, så får nå håpe at den sitter hele veienVis vedlegget 475351

Synes jeg ser noe svaktsvakt på beggeVis vedlegget 475358
Vis vedlegget 475357
Jeg vet at clear blue er kjent for skygger, men jeg har ikke fått skygger på de før. Er det bare jeg som ser syner her?