IKM uke 50

Håper du har rett :smiley-angelic001 jeg ser den nå også, etter tiden!
Testet du lørdag også? Var den tydeligere da?

Sant!! Jeg finner frem popcornen selv :hilarious::happy
Første bilde fra fredag morgen , bilde nr 2 lørdags morgen :)
Så en del tydligere ja ❤️

Vedlegg

• IMG_2554.jpeg
    IMG_2554.jpeg
    697,7 KB · Visninger: 90
  • IMG_2581.jpeg
    IMG_2581.jpeg
    856,5 KB · Visninger: 95
Nittitre - 30 - B1 - PP? - EL 3/11 - IKM 16/11?

Kommer litt sent inn her, men har fulgt litt med i grupper. Vi er egentlig ikke prøvere, men siden vi hadde sex samme dag som positiv EL-test melder jeg meg inn. Vi har kun sex ca. en gang i måneden, men den ene gangen har de siste gangene vært rundt EL. Samboeren finner meg visst ekstra tiltrekkende da :hilarious:

Er på ferie nå så jeg får ikke testet før 10 dpo og krysser fingrene for to streker da. Prøver å følge med på symptomer før tr, men synes det er vanskelig (og mest sannsynlig unødvendig siden det er liten sjanse for at symptomer så tidlig kan tyde på graviditet) :hilarious: Men kan nevne ømme nipler og veldig emosjonell. Kjenner tårene presse på for den minste ting, haha.

Hva tenker dere om alkohol i dpo? Siden vi er på ferie så blir det jo noen glass i løpet av dagen..

Jeg har troa ❤
Make sure er jo kjent for minst skygger ❤️.
Har du testet sterkest på morgen eller kveld tidligere svangerskap da?:)
Ja, det er sant. Jeg er bare så skada etter bp :hilarious: jeg tester mye bedre om kvelden, uten tvil. Så det blir nok ny test før jeg legger meg, 0 drikke :hilarious:
Dette var i tillegg en annen pakke Make sure enn den i morges

Her er intet nytt å melde, men er bare 8-9dpo da. Krysser fingrene for i morgen :Heartred
Vært på familiejulebord i dag, og spist masse spekemat :love017
Kjenner et rart trykk/lette stikk i livmora, har veldig ømme pupper og har fått flere kviser i panna og på haka, så hormoner i sving er det iallefall :laughing002

Her er intet nytt å melde, men er bare 8-9dpo da. Krysser fingrene for i morgen :Heartred
Vært på familiejulebord i dag, og spist masse spekemat :love017
Kjenner et rart trykk/lette stikk i livmora, har veldig ømme pupper og har fått flere kviser i panna og på haka, så hormoner i sving er det iallefall :laughing002
Jeg heier på deg!! Vi SKAL inn i august :woot:

Koselig! :love017 Og helt enig, det SKAL vi faktisk! Er ikke noe annet alternativ!

Så stas at det plutselig dukket opp strek hos deg:Heartred Hurrahurra!!
Dette ser jo ut til å bli en veldig positiv ikm gruppe :woot: :love017 :happy093.

Ja! Helt utrolig. Det snudde plutselig, trodde bare det var skygge tidligere i dag :joyful:

Back
Topp