IKM uke 50 <3

Heisann dere :happy:Jeg tilhører egentlig denne gruppen, men trengte en forumpause denne PP da jeg har vært så stresset de siste mnd. Denne PP har jeg prøvd å tenke minst mulig på graviditet. I dag har jeg ikm, og tr har ikke meldt sin ankomst + har høy temperatur. Tok denne testen idag med rfsu tidligtest, men er litt usikker på om streken er sterk nok? Har aldri testet positivt før, så er så usikker. :bored:

Positiv! gratulerer

Tester mot slutten av uka om tr ikke er dukket opp innen det. Er skikkelig sjuk nå da, med hoste, tett nese og øreverk. Bare blitt verre siden det startet på lørdag. Mini har også vært syk, men han virker bedre. Og så er jeg kvalm på toppen og har ømme pupper
Masse god bedring! :Heartred

10 dpo og negativ test uten antydninger til noe. Hadde også lyserosa blødning på papiret:bored: Jeg spotter aldri før tr, men nå kjennes det ut som den kommer før tida. EL er jeg sikker på når var da det ble sjekka hos gyn, så jeg skjønner egentlig veldig lite av hva kroppen driver med. Vært helt på vidda etter jeg hadde utskrapning for noen måneder siden. Siden jeg går på lutinus så trodde jeg at lutealfasen ville forlenges, ikke forkortes:banghead:

Tror jeg er 7 eller 8 dpo, veldig usikkert. Kan skimte en svaaaaaaaaak skyggestrek på disse to hvis jeg legger godviljen til laughing6 vet ikke om babyplan er kjent for skyggestreker. Men blir spennende å se imorgen om det er noe der eller om det er blenda :happy:
Spennende! Enda tidlig for deg :D Jeg ser noe. Håper strekene blir sterkere :shy:

Jeg har helt like tester som deg, men er 13 dpo i dag så det spørs.

Heisann dere :happy:Jeg tilhører egentlig denne gruppen, men trengte en forumpause denne PP da jeg har vært så stresset de siste mnd. Denne PP har jeg prøvd å tenke minst mulig på graviditet. I dag har jeg ikm, og tr har ikke meldt sin ankomst + har høy temperatur. Tok denne testen idag med rfsu tidligtest, men er litt usikker på om streken er sterk nok? Har aldri testet positivt før, så er så usikker. :bored:
Det må jo være babystrek! :D

Sluttet å spotte. Legger bort testene til onsdag, da er det IKM - med med mindre TR har kommet innen da o_O

Spennende! Enda tidlig for deg :D Jeg ser noe. Håper strekene blir sterkere :shy:

Jeg har helt like tester som deg, men er 13 dpo i dag så det spørs.
Første graviditet så fikk jeg positiv 9 dpo, men kunne se skygge fra 7-8 dpo, men det kan jo også være skyggestreker så jeg bør vente noen dager med å teste igjen, det spørs om jeg klarer det :wtf:

Første graviditet så fikk jeg positiv 9 dpo, men kunne se skygge fra 7-8 dpo, men det kan jo også være skyggestreker så jeg bør vente noen dager med å teste igjen, det spørs om jeg klarer det :wtf:
Kjenner til det :hilarious: Ikke over før tanta er her! Håper for deg :)

Den er i hvertfall like sterk som min strek :D:D
Det må vell være babystrek :Heartpink

Så spennende!
gratulerer!

Blenda hos meg idag og, så nå trur jeg jammen jeg gir opp denne pp:n:(
Igår kveld spottet jeg litt, noe jeg gjort dagene for mens det siste året ca. Så trur mensen er like rundt hjørnet:mad:

Og vips så var TR her! Nesten som bestilt. Min første etter pilleslutt. Jeg er SÅ glad for å kjenne at kroppen er i gang, selvom det er kjipt å ha fått skygger i flere dager :Heartred Men jeg ønsker tanta velkommen :hilarious: Nå skal det tempes :smug: Snakkes forhåpentligvis ikke med så mange av dere i neste PP :Heartred

Og vips så var TR her! Nesten som bestilt. Min første etter pilleslutt. Jeg er SÅ glad for å kjenne at kroppen er i gang, selvom det er kjipt å ha fått skygger i flere dager :Heartred Men jeg ønsker tanta velkommen :hilarious: Nå skal det tempes :smug: Snakkes forhåpentligvis ikke med så mange av dere i neste PP :Heartred
Vel, det er i det minste bra at tanta kom, selv om det ikke ble baby! Lykke til neste pp :Heartred

11/12 dpo i dag, og dagens test :)
Nå er det i hvertfall babystrek :Heartpink

Tørr ikkje helt å håpe på at det ikkje ender i ny kjemisk eller SA enda, men i dag er det i hvertfall en liten spire der :Heartpink
Gratulerer :Heartred skal jeg sette deg på gravid, eller vil du vente?

Masse lykke til neste PP!

Jeg og mannen har 1 års bryllupsdag idag!

Herlig kroppen er seg selv igjen, og masse lykke til i neste pp:Heartred

Back
Topp