IKM uke 50 <3

3 dager til ikm her i dag. Har ikke tenkt på å teste en gang siste uka for alle symptomer forsvant. Har fortsatt ikke fått ømme pupper som jeg har hatt fra eggløsning til mens de siste syklusene. Hadde egentlig tenkt å vente til ikm og teste hvis den ikke kommer, men etter å ha sett alle testbilene deres her kommer jeg nok til å ta siste strimmelen jeg har liggende i morgen tidlig :smiley-ashamed004

Det første jeg begynte å spekulere i denne mnd, var om det er en mulighet, fordi puppene ikke er ømme som de pleier å være. Bare tunge.. :confused013 masse lykke til! :Heartred

Ååå - herlighet for noen hormonutbrudd eg har hatt i dag og i går - eg ler meg i hel. :laughing001:laughing001

Har ikkje sagt det til samboer at eg har fått strek ennå, vil vente noen dager til eg føler meg trygg på at det faktisk er noe på gang :p I grunn veldig rart at han ikkje har spurt heller etter to dager på rad med helt idiotiske utbrudd :laughing021:laughing021

Håper testen i morgen viser enda mer utvikling :Heartpink

Ååå - herlighet for noen hormonutbrudd eg har hatt i dag og i går - eg ler meg i hel. :laughing001:laughing001

Har ikkje sagt det til samboer at eg har fått strek ennå, vil vente noen dager til eg føler meg trygg på at det faktisk er noe på gang :p I grunn veldig rart at han ikkje har spurt heller etter to dager på rad med helt idiotiske utbrudd :laughing021:laughing021

Håper testen i morgen viser enda mer utvikling :Heartpink
Krysser fingrene!

Kanskje... Har du vært borti det før?
Har 2 barn og opplevde ikke det med de... Kanskje bare en tidlig mens?

Jeg har hatt festeblødning 1 av 3 graviditeter! Spotter nesten aldri, og så egentlig ikke ut som blod en gang, bare rosa utflod som varte en dag eller to :p Var mellom 5-7 dpo da tror jeg.

7 dpo. Våknet i natt og var kjempekvalm, måtte opp å kaste opp.. begge gangene jeg har vært gravid har jeg slitt med kvalme og oppkast, men tror nok det er noe annet nå. Egget har vel sannsynlig ikke rukket å evt feste seg en gang.

2 blendahvite tester hos meg i dag. Måtte ta to for kroppen har sendt så mange tullete signaler, jeg trodde virkelig det hadde klaffet denne måneden. En app sier jeg er 10dpo en annen 7 dpo, så håpet er ikke ute, men veldig redusert..

Tok blodprøver i starten av denne syklusen og ser at jeg har 12 på s-fsh. Har lest at det betyr at jeg kan ha veldig liten sjanse for å bli gravid. Legen har ikke ringt for å snakke om resultatene, og jeg tør ikke purre. Redd for å få endelig bekreftelse. Er det noen andre her som har høy s-fsh?

Er så redd for at vi må forbli barnløse.. prøvd i 1 år nå, ble gravid i juni, men mistet i MA, uke 8. Har for høy Bmi til å få assistert.

Hvordan klarer dere å holde motet oppe?

Jeg har hatt festeblødning 1 av 3 graviditeter! Spotter nesten aldri, og så egentlig ikke ut som blod en gang, bare rosa utflod som varte en dag eller to :p Var mellom 5-7 dpo da tror jeg.
Oj oj, nå fikk jeg enda større håp :D Tester om et par dager, om ikke tr kommer.

Når tester du?

7 dpo. Våknet i natt og var kjempekvalm, måtte opp å kaste opp.. begge gangene jeg har vært gravid har jeg slitt med kvalme og oppkast, men tror nok det er noe annet nå. Egget har vel sannsynlig ikke rukket å evt feste seg en gang.
Min kvalme begynte også 7 dpo. Håper det er spire for oss begge!

Min kvalme begynte også 7 dpo. Håper det er spire for oss begge!
Jeg er fortsatt uggen :(

Det begynte før positiv test med begge ungene hos meg, men husker ikke hvor tidlig. Det bør vel i såfall ses snart på test da.. i dag var den negativ :oops: håper også på spire for oss begge ❤❤

2 blendahvite tester hos meg i dag. Måtte ta to for kroppen har sendt så mange tullete signaler, jeg trodde virkelig det hadde klaffet denne måneden. En app sier jeg er 10dpo en annen 7 dpo, så håpet er ikke ute, men veldig redusert..

Tok blodprøver i starten av denne syklusen og ser at jeg har 12 på s-fsh. Har lest at det betyr at jeg kan ha veldig liten sjanse for å bli gravid. Legen har ikke ringt for å snakke om resultatene, og jeg tør ikke purre. Redd for å få endelig bekreftelse. Er det noen andre her som har høy s-fsh?

Er så redd for at vi må forbli barnløse.. prøvd i 1 år nå, ble gravid i juni, men mistet i MA, uke 8. Har for høy Bmi til å få assistert.

Hvordan klarer dere å holde motet oppe?
Hadde jeg vært deg ville jeg ringt legen i dag :happy: Bedre det, enn å gå rundt og være bekymret! Det at du har vært gravid beviser jo at dere kan, bare det er håp i seg selv :Heartred

Jeg er fortsatt uggen :(

Det begynte før positiv test med begge ungene hos meg, men husker ikke hvor tidlig. Det bør vel i såfall ses snart på test da.. i dag var den negativ :oops: håper også på spire for oss begge ❤❤
Tester mot slutten av uka om tr ikke er dukket opp innen det. Er skikkelig sjuk nå da, med hoste, tett nese og øreverk. Bare blitt verre siden det startet på lørdag. Mini har også vært syk, men han virker bedre. Og så er jeg kvalm på toppen og har ømme pupper

11/12 dpo og fortsatt blenda tester her. Prøver å la være å teste fremover og forbereder meg heller på tanta og pp7 :meh: har akkurat de samme symptomene jeg har hatt før mens de andre pp-ene, så da er nok tanta her på onsdag eller torsdag.

Tester mot slutten av uka om tr ikke er dukket opp innen det. Er skikkelig sjuk nå da, med hoste, tett nese og øreverk. Bare blitt verre siden det startet på lørdag. Mini har også vært syk, men han virker bedre. Og så er jeg kvalm på toppen og har ømme pupper
God bedring til deg :Heartred håper du blir belønnet med en spire!!

11/12 dpo i dag, og dagens test :)
Nå er det i hvertfall babystrek :Heartpink

Tørr ikkje helt å håpe på at det ikkje ender i ny kjemisk eller SA enda, men i dag er det i hvertfall en liten spire der :Heartpink

Vedlegg

• EA30056B-400D-4B48-AC44-C2AC9FDD6685.jpeg
    EA30056B-400D-4B48-AC44-C2AC9FDD6685.jpeg
    32,6 KB · Visninger: 166
Tror jeg er 7 eller 8 dpo, veldig usikkert. Kan skimte en svaaaaaaaaak skyggestrek på disse to hvis jeg legger godviljen til laughing6 vet ikke om babyplan er kjent for skyggestreker. Men blir spennende å se imorgen om det er noe der eller om det er blenda :happy:

Vedlegg

• IMG_20201207_093034.jpg
    IMG_20201207_093034.jpg
    19,2 KB · Visninger: 126
11/12 dpo i dag, og dagens test :)
Nå er det i hvertfall babystrek :Heartpink

Tørr ikkje helt å håpe på at det ikkje ender i ny kjemisk eller SA enda, men i dag er det i hvertfall en liten spire der :Heartpink
hurra!

Tror jeg er 7 eller 8 dpo, veldig usikkert. Kan skimte en svaaaaaaaaak skyggestrek på disse to hvis jeg legger godviljen til laughing6 vet ikke om babyplan er kjent for skyggestreker. Men blir spennende å se imorgen om det er noe der eller om det er blenda :happy:
Når er ikm? blir spennende når det nærmer seg :)

Heisann dere :happy:Jeg tilhører egentlig denne gruppen, men trengte en forumpause denne PP da jeg har vært så stresset de siste mnd. Denne PP har jeg prøvd å tenke minst mulig på graviditet. I dag har jeg ikm, og tr har ikke meldt sin ankomst + har høy temperatur. Tok denne testen idag med rfsu tidligtest, men er litt usikker på om streken er sterk nok? Har aldri testet positivt før, så er så usikker. :bored:

Vedlegg

• IMG_20201207_100720.jpg
    IMG_20201207_100720.jpg
    10,7 KB · Visninger: 160
Back
Topp