IKM uke 50 <3

Nå skjer det mye oppi topplokket her :nailbiting:

11DPO og brun utflod. Ikke ømme pupper lenger, litt menssmerter. Samtidig så ser jeg en strek :bag:

Kommer ikke ordentlig frem her inne, så legger ved et redigert også.

Hva betyr dette da mon tro. Er vel for sent med festeblødning? Mest sannsynlig kjemisk? :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Sniker. Synes det er noe, og at det ser rosa ut. Tar en til om kvelden etter å ha holdt deg/ en i morgen for å se om det er sterkere. Ikke godt å vite, men så lenge det er brunt blod, som Kitty2019 skrev, hadde jeg ikke tenkt så mye på det, og så lenge det slutter å blød.

Se her var min skygge på CB - var ikke gravid. Men ble gravid pp etter- håper for deg!

Vedlegg

• CF8B6D65-95C9-4471-BE79-52A883445112.jpeg
    CF8B6D65-95C9-4471-BE79-52A883445112.jpeg
    17,4 KB · Visninger: 123
Veldig spennende, men er sikkert tanta som har bestemt seg for å komme tidligere :( Fortsatt ikke noe mer da jeg var på do nå :D

Håper så inderlig for deg også :) Så koselig om vi kommer i samme gruppe :)
Kor mangen dpo er du? :) Satsar på at tanta held seg laaangt unna for oss begge :smiley-angelic001

Ja, det hadde vore koselig :smiley-angelic003 håpar på ein fin overraskelse for oss alle før jul :santa

Kor mangen dpo er du? :) Satsar på at tanta held seg laaangt unna for oss begge :smiley-angelic001

Ja, det hadde vore koselig :smiley-angelic003 håpar på ein fin overraskelse for oss alle før jul :santa
Tror jeg er ca 10-11 dpo :) Er du 6? Tester tidligst onsdag... Blir gal av testingen haha :D

Hadde vært en fin julegave for oss :smiley-bounce022

Dagens test.. :pompus:

Angrer som en gal på at jeg ikke tok samme type test som igår. Men strek er det. Håper det ikke er skygge :smiley-angelic001

Edit: Ser vi må vaske under bordplaten :smiley-ashamed008:joyful:

Vedlegg

• 20201206_112309.jpg
    20201206_112309.jpg
    8,6 KB · Visninger: 149
Last edited:
Sniker. Synes det er noe, og at det ser rosa ut. Tar en til om kvelden etter å ha holdt deg/ en i morgen for å se om det er sterkere. Ikke godt å vite, men så lenge det er brunt blod, som Kitty2019 skrev, hadde jeg ikke tenkt så mye på det, og så lenge det slutter å blød.
Ja, tenkte ta en til i kveld. Kommet litt lyserosa også oppi det hele. Veldig murringer i ryggen. Fikk akutt besk smak i munnen også - som når man tar nesespray og får litt i svelget o_O Jeg husker jo ikke hvordan det er å få menstruasjon da det er 15 år siden sist jeg hadde «ekte» mens. Tiden vil vise!

Dagens test.. :pompus:

Angrer som en gal på at jeg ikke tok samme type test som igår. Men strek er det. Håper det ikke er skygge :smiley-angelic001

Edit: Ser vi må vaske under bordplaten :smiley-ashamed008:joyful:
Håper dette utvikler seg til en fin babystrek! Blir spennende å følge med på testene dine fremover! Hvor mange dpo er du?

Håper dette utvikler seg til en fin babystrek! Blir spennende å følge med på testene dine fremover! Hvor mange dpo er du?

Så koselig :cat: Om jeg har regnet rett, så er jeg 10 dpo idag :) føles ut som mensen skal komme hvert øyeblikk, men håper det er baby-"smerter" :gen053

Så koselig :cat: Om jeg har regnet rett, så er jeg 10 dpo idag :) føles ut som mensen skal komme hvert øyeblikk, men håper det er baby-"smerter" :gen053
Vi får satse på det :D:D

3 dager til ikm her i dag. Har ikke tenkt på å teste en gang siste uka for alle symptomer forsvant. Har fortsatt ikke fått ømme pupper som jeg har hatt fra eggløsning til mens de siste syklusene. Hadde egentlig tenkt å vente til ikm og teste hvis den ikke kommer, men etter å ha sett alle testbilene deres her kommer jeg nok til å ta siste strimmelen jeg har liggende i morgen tidlig :smiley-ashamed004

Skjer mye i h/side lysk og korsrygg i dag, er sinnsykt trøtt og måtte nettopp løpe på do for å kaste opp (akkurat det har jeg gjort 2/3 dager før ikm noen tidligere sykluser også uten å være gravid). Har av en eller annen grunn en god følelse, innimellom, for så å tenke at jeg er absolutt ikke gravid. 11 dpo i dag og vurderer test i kveld, sambo kommer hjem fra sjøen i morgen:angel4

3 dager til ikm her i dag. Har ikke tenkt på å teste en gang siste uka for alle symptomer forsvant. Har fortsatt ikke fått ømme pupper som jeg har hatt fra eggløsning til mens de siste syklusene. Hadde egentlig tenkt å vente til ikm og teste hvis den ikke kommer, men etter å ha sett alle testbilene deres her kommer jeg nok til å ta siste strimmelen jeg har liggende i morgen tidlig :smiley-ashamed004
Oppdater i morgen :) Masse lykke til!
Jeg har også ikm på onsdag og har mange tester liggende, men vil vente... Vet det blir negativt uansett :(

Venter på svaret imorgen

Oppdater i morgen :) Masse lykke til!
Jeg har også ikm på onsdag og har mange tester liggende, men vil vente... Vet det blir negativt uansett :(
IKM torsdag her

Det eneste som er forferdelig med å teste tidlig og se en ekstra strek, er at jeg er vettskremt for å få mensen på torsdag likevel. Eller før :blackeye::banghead:

Mannen kommer ikke hjem fra sjøen før neste mandag, så er en hel uke aleine med bekymringer :wtf:

Om det kommer en sterkere strek, så slutter jeg å ta temperaturen, og skal heller prøve det jeg kan for å nyte det. Ekstremt spennende å våkne til ny test imorgen... :schocked028

Back
Topp