IKM uke 50 <3

Sniki litt i kulissene her siste ukene. Og i dag klarte jeg ikke holde meg lenger, måtte svi av en test. Jeg er bare 8 dpo, har ikke testet eller EL men har veldig klokke syklus. Regnet ikke med noe utslag på testen, men jeg kan skimte en ubersvak strek på testen. Blir spennende å se om det utvikler seg til noe eller om det rett og slett bare er skygge som skinner igjennom. Regner ikke med kvaliteten her inne gjør streken synlig. Men her hjemme kan jeg se den. Spent på de neste dagene.

Vedlegg

• C2CD849C-5257-461B-9F0A-EB0748B693CB.jpeg
    C2CD849C-5257-461B-9F0A-EB0748B693CB.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 142
Nå skjer det mye oppi topplokket her :nailbiting:

11DPO og brun utflod. Ikke ømme pupper lenger, litt menssmerter. Samtidig så ser jeg en strek :bag:

Kommer ikke ordentlig frem her inne, så legger ved et redigert også.

Hva betyr dette da mon tro. Er vel for sent med festeblødning? Mest sannsynlig kjemisk? :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• 10917338-7904-4126-8A03-16EC5C8DBFDD.jpeg
    10917338-7904-4126-8A03-16EC5C8DBFDD.jpeg
    55,4 KB · Visninger: 134
  • 2F36CF58-87B7-4143-A159-1E5190570AEB.jpeg
    2F36CF58-87B7-4143-A159-1E5190570AEB.jpeg
    54,7 KB · Visninger: 134

11DPO og brun utflod. Ikke ømme pupper lenger, litt menssmerter. Samtidig så ser jeg en strek :bag:

Hva betyr dette da mon tro. Er vel for sent med festeblødning? Mest sannsynlig kjemisk? :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Det kan være en kjemisk ja, samme skjedde meh forrige måned :(

Sist jeg var gravid hadde jeg brun utflod/små blødninger helt fra 13 dpo og frem til uke 15. resultatet er en frisk og fin toåring :)

brunt betyr ofte gammelt da, så det kan være en gammel festeblødning som nå kommer ut.

Brunt blod er gammelt blod, så jeg ville ikke stresset. Ser strek på det ene bildet, håper for deg :D

Da kom TR før tiden. Forventet besøk mandag 7 men nå var hun plutselig her. Skjønner ingenting og redd for å melde meg inn i feil IKM gruppe. Forrige mens (første etter pilleslutt) kom på mandag, før der har det alltid kommet på onsdag/torsdag (da jeg gikk på pilla).

Nå mener appen at neste IKM er 2 januar, altså slutten av uke 53, så jeg diskuterer med meg selv om jeg skal inn i uke 53 eller 1. Kan man være med i flere IKM grupper eller blir det bare kluss?

Har forsåvidt kjent lite vondt i kroppen før denne mensen, skulle jo tro det skulle bli mer vondter uten pille men ikke vet jeg.

Jaja folkens, da skrives vi kanskje i IKM uke 53 og/eller uke 1.

5 dpo.. kjenner litt murringer nederst i magen og hslsbrann/sure oppstøt og litt kvalme. Skal prøve å holde meg å ikke teste i morgen, vet jo det er for tidlig :rolleyes:

20201205_222619.jpg

Får slenge på et bilde jeg også da.

Er en ultrasvak megasvak strek der. Enten det eller så ser jeg syner? :pompus:

Er jo 9 dpo idag, og hadde jeg hatt strips-tester igjen hadde jeg tatt ikveld også :nailbiting:

Igår kveld da jeg satt i sofaen og så på tv, kom det plutselig et svært stikk i livmor på venstre side. Varte ca 2 sekund. Har siden det hatt små-stikkinger både på høyre og venstre side :pompus: fortsatt blank utflod.. :scratch

Ser nå at bilder som legges ut her ikke er helt det samme som i virkeligheten nei.. :joyful: ser det litt bedre live :happy:

Last edited:
Er 5 eller 6 dpo og syns dagene går så treigt.. Har hatt endel mer utflod denne gangen enn ellers :think005 og husker fra første graviditet at det var ett av tegnene før jeg testet positivt.. Ellers ingen andre symptomer. Første graviditet testet jeg svakt positivt 9 dpo og blenda før det så får bare holde meg med testing :smiley-angelic001

Back
Topp