IKM uke 50 <3

11 dpo i dag, mye blank utflod, stikkinger både her og der og «lemus» rett over skambeinet..
I morgen tidlig tror jeg jeg må svi av en tidligtest :nailbiting:

Første syklusen siden kjemisk i juli at jeg ikke har hatt en eneste mellomblødning..:D
Krysser fingrene for at det ligger en liten augustbaby og lurer :Heartpink

Med de to barna vi har har jeg testet positivt 2 dager etter ikm og 2 dager før.. Da det var kjemisk i juli testet jeg positivt først tre dageretter ikm, så her kan alt skje :schocked028

Spennende med flere tester med svak strek:D

Jeg tok en ny test idag tidlig og den var fortsatt blenda :wtf:

8 dpo i dag og jeg må bare ta en utblåsning:
Dagens test var kritthvit. Første testen røk i går, skjønner ikke hvorfor jeg gang på gang tester så tidlig når jeg vet at sannsynligheten for å se noen strek så tidlig er minimal selv om man skulle være gravid. Argh, bare irritert på meg selv som kaster penger ut vinduet hver eneste måned. Vært prøver i ett år nå og samme runddans hver syklus. Gi meg viljestyrke til å vente:hilarious: en liten stemme inni meg som sa at oppblåstheten og de vonde puppene må jo kunne gi utslag eller? men haha nei. Denne gangen tar jeg hormontilskudd, så det er jo bare bivirkninger. Når det er sagt kjenner jeg på ulike symptomer hver måned uten at det nødvendigvis er noe på gang. Av de tre gangene jeg faktisk har vært gravid er det ingen symptomer som har stukket seg spesielt ut fra vanlig pms plager, de er jo forskjellig fra gang til gang. Fortsatt ingen bebis på meg, men håperhåperhåper at det blir min tur til å holde i mål snart!

11 dpo i dag, mye blank utflod, stikkinger både her og der og «lemus» rett over skambeinet..
I morgen tidlig tror jeg jeg må svi av en tidligtest :nailbiting:

Første syklusen siden kjemisk i juli at jeg ikke har hatt en eneste mellomblødning..:D
Krysser fingrene for at det ligger en liten augustbaby og lurer :Heartpink

Med de to barna vi har har jeg testet positivt 2 dager etter ikm og 2 dager før.. Da det var kjemisk i juli testet jeg positivt først tre dageretter ikm, så her kan alt skje :schocked028

Har du og blank utflod og stikkinger samme steder altså! Ojojo så spennende :joyful: trodde det var meg det var noe feil med :smiley-angelic003

Krysser fingrene :Heartpink

8 dpo i dag og jeg må bare ta en utblåsning:
Dagens test var kritthvit. Første testen røk i går, skjønner ikke hvorfor jeg gang på gang tester så tidlig når jeg vet at sannsynligheten for å se noen strek så tidlig er minimal selv om man skulle være gravid. Argh, bare irritert på meg selv som kaster penger ut vinduet hver eneste måned. Vært prøver i ett år nå og samme runddans hver syklus. Gi meg viljestyrke til å vente:hilarious: en liten stemme inni meg som sa at oppblåstheten og de vonde puppene må jo kunne gi utslag eller? men haha nei. Denne gangen tar jeg hormontilskudd, så det er jo bare bivirkninger. Når det er sagt kjenner jeg på ulike symptomer hver måned uten at det nødvendigvis er noe på gang. Av de tre gangene jeg faktisk har vært gravid er det ingen symptomer som har stukket seg spesielt ut fra vanlig pms plager, de er jo forskjellig fra gang til gang. Fortsatt ingen bebis på meg, men håperhåperhåper at det blir min tur til å holde i mål snart!

:Heartbigred

10dpo, mistenker at dette er en skygge. Har testet klart positivt 10dpo med de to andre barna :(

Vedlegg

• 22A155F2-87C7-4AB9-A0ED-5936B3FA44C8.jpeg
    22A155F2-87C7-4AB9-A0ED-5936B3FA44C8.jpeg
    24,5 KB · Visninger: 136
Dagens test, 9 dpo. Kanskje hakket klarere skygge i dag, men syntes det ser mer ut som skygge enn starten på noe. Kan kanskje ikke forvente store forskjellen fra 8 til 9 dpo heller. Så får smøre meg med tålmodighet

Vedlegg

• 35C39431-CC60-4245-A7BF-ED956C8B272C.jpeg
    35C39431-CC60-4245-A7BF-ED956C8B272C.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 130
Er det virkelig såpas skygger på clearblue? :(

Vedlegg

• F2D04193-B7C4-458C-94DE-72954448A966.jpeg
    F2D04193-B7C4-458C-94DE-72954448A966.jpeg
    19,7 KB · Visninger: 122
10/11 dpo - dagens test
Fremdeles er det noe her :D:D

Usikker på om den er særlig sterkere fra i går? :nailbiting: Den er i hvertfall klart rosa. Usikker på hvor mye økning man kan forvente på et døgn også, har egentlig ikkje testet mer enn en gang i dei sv.skap eg har hatt før eg har hatt så mange kjemisk.
Håper håper på øking i mårå:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Edit: La til bilde :p

Vedlegg

• 96D19A48-333F-43C3-A612-BF384EF290DC.jpeg
    96D19A48-333F-43C3-A612-BF384EF290DC.jpeg
    30,6 KB · Visninger: 126
Last edited:
10dpo, mistenker at dette er en skygge. Har testet klart positivt 10dpo med de to andre barna :(
Husk at hvis egget fester seg sent vil du få senere positiv test. Jeg har fått skygge på den testen før, men syns min var lysere enn din :) krysser fingrene ❤

Jeg fikk rosa på papiret da jeg gikk på do for 2 dager siden og i går var med masse rosa slim ( i dag foreløpig ingentingen).... Spent på om det er noe festeblødning? føler meg rar, men gjør gjerne det nå i dpo-land :angel8

Hvordan går det med dere andre? :)

Jeg fikk rosa på papiret da jeg gikk på do for 2 dager siden og i går var med masse rosa slim ( i dag foreløpig ingentingen).... Spent på om det er noe festeblødning? føler meg rar, men gjør gjerne det nå i dpo-land :angel8

Hvordan går det med dere andre? :)
Så spennande, håper det er ein festeblødning da :)
Idag er eg 6 dpo, har ein del stikkinger og føler meg øm der nede, men det treng jo ikkje vere noko:D men håpar så inderlig spiren sitter denne pp :Heartred

Dette er etter tidsfristen, men streken er uten tvil blå her hvertfall :) håper!!!!!!

Vedlegg

• B2259226-0956-4111-AAFC-51342B90DA5B.jpeg
    B2259226-0956-4111-AAFC-51342B90DA5B.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 116
Så spennande, håper det er ein festeblødning da :)
Idag er eg 6 dpo, har ein del stikkinger og føler meg øm der nede, men det treng jo ikkje vere noko:D men håpar så inderlig spiren sitter denne pp :Heartred
Veldig spennende, men er sikkert tanta som har bestemt seg for å komme tidligere :( Fortsatt ikke noe mer da jeg var på do nå :D

Håper så inderlig for deg også :) Så koselig om vi kommer i samme gruppe :)

11 dpo. Fortsatt kvalm og med endel stikninger og masse utflod samt ømme pupper, men er også søkk forkjølet. Både jeg og mini. Nesa er tett og renner, og ørene verker.

Back
Topp