Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Takk for detØnsker deg en riktig god bedring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detØnsker deg en riktig god bedring![]()
9/10 dpo
Eg ser noe
Veldig forsiktig optimist nå![]()

Jeg seeer![]()

Wow - eg e i grunn veldig satt ut nå.. håper det er strek i morgen og![]()

Jeg ser noe! Håper på babystrek9/10 dpo
Eg ser noe
Der er det noe9/10 dpo
Eg ser noe
Negativ test idag. Er 10 eller 11 dpo, så nå håper jeg TR kommer før tia![]()

og håper det kommer en overraskelse Torsdag eller fredagIKM er 10.

Krysser fingrene!
Der er det noe![]()

Jeg tror det er babystrek![]()

Jeg ser noe! Håper på babystrek![]()

Det kan være en kjemisk ja, samme skjedde meh forrige månedNå skjer det mye oppi topplokket her
11DPO og brun utflod. Ikke ømme pupper lenger, litt menssmerter. Samtidig så ser jeg en strek
Kommer ikke ordentlig frem her inne, så legger ved et redigert også.
Hva betyr dette da mon tro. Er vel for sent med festeblødning? Mest sannsynlig kjemisk?![]()
Sist jeg var gravid hadde jeg brun utflod/små blødninger helt fra 13 dpo og frem til uke 15. resultatet er en frisk og fin toåringNå skjer det mye oppi topplokket her
11DPO og brun utflod. Ikke ømme pupper lenger, litt menssmerter. Samtidig så ser jeg en strek
Hva betyr dette da mon tro. Er vel for sent med festeblødning? Mest sannsynlig kjemisk?![]()
brunt betyr ofte gammelt da, så det kan være en gammel festeblødning som nå kommer ut.Nå skjer det mye oppi topplokket her
Brunt blod er gammelt blod, så jeg ville ikke stresset. Ser strek på det ene bildet, håper for degNå skjer det mye oppi topplokket her

fortsatt blank utflod..
ser det litt bedre live 
og husker fra første graviditet at det var ett av tegnene før jeg testet positivt.. Ellers ingen andre symptomer. Første graviditet testet jeg svakt positivt 9 dpo og blenda før det så får bare holde meg med testing 
Jeg som virkelig håpet det skulle klaffe for deg ❤Negativ test idag. Er 10 eller 11 dpo, så nå håper jeg TR kommer før tia![]()