IKM uke 50 <3

Beklager at du ble feilinformert, og så bra at det ikke påvirket ditt siste svangerskap. Dessverre er heller ikke alle leger og jordmødre oppdatert heller.
Tja... Tror nok heller det har sammenheng med stresshormoner som lakris kan påvirke. Men min kropp produserer ikke stresshormoner uansett, så jeg må tilføre dem daglig.

Tja... Tror nok heller det har sammenheng med stresshormoner som lakris kan påvirke. Men min kropp produserer ikke stresshormoner uansett, så jeg må tilføre dem daglig.
Har alltid elska lakris, salt lakris :D meinar eg åt ein del under mitt siste svangerskap, alt gikk fint. Fekk heller ingen info fra lege eller jordmor om dette, er 6 år sidan no da :)

Har alltid elska lakris, salt lakris :D meinar eg åt ein del under mitt siste svangerskap, alt gikk fint. Fekk heller ingen info fra lege eller jordmor om dette, er 6 år sidan no da :)
Jeg spiser det når blodtrykket mitt blir for lavt, eller jeg er kvalm og uggen :p er ikke så glad i det til vanlig, men det holder blodtrykket mitt på levelig nivå så det blir lettere å reise seg

Jeg spiser det når blodtrykket mitt blir for lavt, eller jeg er kvalm og uggen :p er ikke så glad i det til vanlig, men det holder blodtrykket mitt på levelig nivå så det blir lettere å reise seg
Sant, sleit med blodtrykksfall i begge mine svangerskap :) så mulig det gjorde godt for meg og, sjølv om eg ikkje vart informert om akkurat det.

8/9 dpo i dag og blenda test, som forventet :hilarious:

FF sier 9 dpo, Ladycomp sier 10 dpo.
Testene var helt blanda, dessverre. Er småkvalm, har murringer i magen/korsryggen og like oppblåst som en blåhval= mensen:hilarious: Så blir en ny PP å prøve på en liten september-bebis:love017(det har jeg en av ifra før i huset):joyful:

20201204_093054.jpg

20201204_092308.jpg

20201204_092326.jpg

Jeg fikk blank utflod/nesten el-slim igår kveld, og da det fortsatt var her idag tidlig, så tenkte jeg at jeg fikk ta en test av hver.

EL-testene er alltid helt blanke på denne tiden i syklusen, og nå kom det jaggu en svak strek.. :dontknow
20201204_095315.jpg

Jeg kan sverge på at jeg så en ultrasvak strek på den andre testen også, 10-15 min før jeg tok bildet, men det var mest sannsynlig ønsketenkning :blackeye:

Litt forvirret jeg nå. Men er tom for tester fra babyplan, så skal kjøpe andre tester på apoteket idag.

Jeg har veldig lavt blodtrykk, så jeg har også fått beskjed om å spise lakris. Ligger på 87 på 54 til vanlig. Steg litt forrige gang jeg var gravid, så det lover forhåpentligvis godt for fremtidige graviditeter :)

Jeg har veldig lavt blodtrykk, så jeg har også fått beskjed om å spise lakris. Ligger på 87 på 54 til vanlig. Steg litt forrige gang jeg var gravid, så det lover forhåpentligvis godt for fremtidige graviditeter :)
Mitt ligger på mellom 80 og 90 på 70 til 80. (ja, de er ganske nærme hverandre :p )

Fant noen ingefær tabletter fra sist jeg var gravid, og de har hjulpet litt på kvalmen. Puppene er fortsatt ømme da.

5 dager til IKM og masse rosa på papiret! Altså 23 dager siden fikk mensen... Er vel for tidlig for mensen?!

Festeblødning?

Kanskje... Har du vært borti det før?
Har 2 barn og opplevde ikke det med de... Kanskje bare en tidlig mens?
Jeg har ikke, bare hørt andre som sier det kan føles som en tidlig mens

Ok. Skjønner... Ingen menssmerter eller lignende, bare dårlig humør... Får se ann :D
Hvordan er kvalmen? Har du testet?
Testet imorges, blenda som ventet. Kvalmen kom seg med ingefær tabletter fra sist svangerskap :p lakrisen hadde nada effekt, men litt chips funket og

Back
Topp