IKM uke 50 <3

En test med sensitivitet på 25yg maks 8 dpo :p da vil jeg helst ikke vite hvor mange som er der inne :hilarious:

Jeg har ikke tidligtester i hus nemlig, trodde det var tidligtester jeg bestilte, men det var det ikke

Testet tydelig positivt 6 dpo før på 25mlu tester, og var bare én der:)

Du er klar over at lakris ikke skal spises når du er gravid? Og hvis, så bare i veldig små mengder?
hele forrige svangerskap fikk jeg beskjed om å spise lakris for å holde blodtrykket oppe :hilarious: og det er ikke mer enn 1 år siden :p

56DF50BA-1A82-4091-922F-F5C43EB62CE1.png
hele forrige svangerskap fikk jeg beskjed om å spise lakris for å holde blodtrykket oppe :hilarious: og det er ikke mer enn 1 år siden :p
https://www.jordmorklinikken.no/kan-jeg-spise-lakris-i-svangerskapet/

Beklager at du ble feilinformert, og så bra at det ikke påvirket ditt siste svangerskap. Dessverre er heller ikke alle leger og jordmødre oppdatert heller.

3 dpo idag, for tidlig med symptomer, men er så full i gass, trøytt og med litt stikkinger i livmorområdet :D er jo lov å håpe på ein fin gave til jul :Heartred:binkybaby

Oi. Sist testet jeg svakt positivt 2 dager etter IKM :hilarious:

Jeg vet når EL var, for jeg testa med EL-tester. Men har kun opplevd det én gang før. Ellers har jeg testa positivt 8 og 9 dpo. Derfor jeg vet at om ikke testen er positiv til da, så er det ingen spire hos meg dessverre. Håprr masse for deg:Heartred Hvor mange dpo er du i morgen?

Positiv EL test! Har venta med aksjer siden jeg har vært på MR av korsryggen i dag. Noen som vet om det (MR altså) kan forverre sjansene våre??

Jeg vet når EL var, for jeg testa med EL-tester. Men har kun opplevd det én gang før. Ellers har jeg testa positivt 8 og 9 dpo. Derfor jeg vet at om ikke testen er positiv til da, så er det ingen spire hos meg dessverre. Håprr masse for deg:Heartred Hvor mange dpo er du i morgen?
8 dpo ifølge symptomer, 7 dpo ifølge app.

8 dpo ifølge symptomer, 7 dpo ifølge app.

Jeg er i tvil selv. Ladycomp sier 9 dpo og at EL var 24.nov. FF, premom og og ovuview mener EL var den 25.nov og jeg er 8 dpo:hilarious:

Da har jeg fyrt av den ene tidlig testen jeg hadde liggende, 8 dpo- kritthvit! Da har jeg bare to digitale igjen og den første går på lørdagskveld. Kvelden 10 dpo har jeg fått positiv på digital de to andre gangene jeg har vært preg:shy:

Fææn.. lenge å vente til lørdag. Er både småkvalm, har løs mage og har en del som skjer i korsrygg og i ligamentene. Er første el siden MA og har ikke fått TR en gang så er realist nok til å tenke at det kanskje tar tid denne gangen.

Men denne gangen har jeg en del mensenlignende smerter, og det kan jeg ikke huske å ha hatt tidligere så er redd det er et dårlig tegn.

Helt blenda, som ventet. Men fortsatt like kvalm og med ligamentsmerter

Da fikk eg testet med spenning, hurra - små gleder :p:p:p
Blenda test, hadde ikkje forventet noe annet i dag.

Kjenner at den lille troa eg hadde begynner å dabbe av.. Kjenner ikkje så mye på ligamentsmerter lenger, og det er i grunn det eneste som har vært forskjellig fra tidligere runder. :rolleyes::rolleyes: En og annen kjenner eg, men var mer for noen dager siden...

Spent på andre tester i dag :D:D

10DPO i dag og ingen endring på testen :)
Hatt litt forsiktige menssmerter i dag og stiv i korsryggen. Så det spørs altså. Jeg blir uansett glad hvis TR kommer, for hun har ikke vært her etter jeg sluttet på pilla (2 mnd siden). Så ønske nr. to er at hun kommer som et bevis på at egget endelig slapp :D

Vedlegg

• 7BDE2202-47D9-40ED-A244-2CD5C9729A20.jpeg
    7BDE2202-47D9-40ED-A244-2CD5C9729A20.jpeg
    39,6 KB · Visninger: 95
Back
Topp