IKM uke 50 <3

Jeg har fått ligamentstrekk 2 ganger ikveld:wideyed: Åh, håper:rolleyes:

Ds var jeg kommet til CD 29, og er enten 7 dpo eller 8 dpo:) Idag er det "noe" på testen:rolleyes: Så kommer til å teste igjen ikveld:joyful: Har murringer i magen, promper som en gud og er uggen. Vi får nå se:happy:

20201202_061316.jpg

20201202_054445.jpg

Ds var jeg kommet til CD 29, og er enten 7 dpo eller 8 dpo:) Idag er det "noe" på testen:rolleyes: Så kommer til å teste igjen ikveld:joyful: Har murringer i magen, promper som en gud og er uggen. Vi får nå se:happy:

Vis vedlegget 342540
Vis vedlegget 342542

Wow - så spennende :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Haha, promper som en gud :laughing001 Tror mannen enda husker en av de fra når eg gikk gravid med første ... haha, den svei :laughing021:laughing021
Kjenne på diverse eg også - da stiger jo håpet :smiley-angelic001

Gleder meg til å se om det er blitt utvikling i kveld :D:D

Wow - så spennende :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Haha, promper som en gud :laughing001 Tror mannen enda husker en av de fra når eg gikk gravid med første ... haha, den svei :laughing021:laughing021
Kjenne på diverse eg også - da stiger jo håpet :smiley-angelic001

Gleder meg til å se om det er blitt utvikling i kveld :D:D

Prøver å ikke få for store forhåpninger, vil se en mer tydelig strek før jeg tenker at det er spire på gang, men det at det var "noe" på testen idag er mer oppløftende enn helt blenda:rolleyes:

Hahah, ja, helt ille hvordan man promper som gravid:hilarious: Det er ikke akkurat lydløse, hvertfall ikke hos meg og for en stank:yuck:*grøss*

Spennende:happy: Hvilke symptomer har du?:joyful:

Mhm, er spent på om jeg ser noe mer på kveldstesten:rolleyes:

Har fortsatt mye ligamentsmerter, mye luft i magen, småkvalm og uggen. Og bare 5 eller 6 dpo. I natt drømte jeg at vi var hos gyn for å sjekke at alt var bra, og fikk beskjed om at jeg ventet tvillinger :hilarious:

Vis vedlegget 342540
Vis vedlegget 342542
Haha, promper som en Gud :hilarious: Jeg ser også «noe». Blir spennende å se de neste testene :p:D

Tipper jeg ryker på en test i morgen altså (9DPO) ... Tror ikke jeg klarer holde meg til 10DPO som jeg liksom skulle. Vet ikke hvem jeg prøvde å lure :hilarious: Fant også denne som jeg har sett sirkulere her inne: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9

Så sjansen øker jo betraktelig fra 8 til 9DPO for å få et reelt svar - sånn gjennomsnittlig hvertfall :shy:

6-7dpo, klarte ikke dy meg... :-) krysser fingrene for i morgen og dagene som kommerN

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    14,2 KB · Visninger: 92
Haha, promper som en Gud :hilarious: Jeg ser også «noe». Blir spennende å se de neste testene :p:D

Tipper jeg ryker på en test i morgen altså (9DPO) ... Tror ikke jeg klarer holde meg til 10DPO som jeg liksom skulle. Vet ikke hvem jeg prøvde å lure :hilarious: Fant også denne som jeg har sett sirkulere her inne: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9

Så sjansen øker jo betraktelig fra 8 til 9DPO for å få et reelt svar - sånn gjennomsnittlig hvertfall :shy:

Nå er det bare spennende å se om det er en real skyggestrek, eller om det er begynnelsen på babystrek:rolleyes:

Hahah, ja, promper helt ille nå:wideyed: Men kan tenkes kun er pga progesteronet:hilarious:

Skal godt gjøres å holde seg helt til 10 dpo:eek: Spent på testen din imorgen:D Håper det er to magiske streker på den:smiley-angelic001 Mhm, vet at for min del om testen er negativ 9 dpo, så er det bare å vente på TR:bag:

Er det med vanlige tester eller tidligtester?

Her er bedre bilde! Synes jeg ser noe.... men man blir jo helt innbilsk hehe

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    17,5 KB · Visninger: 112
Her er bedre bilde! Synes jeg ser noe.... men man blir jo helt innbilsk hehe

Ser noe der, det er litt vanskelig såpass tidlig, at det kan være en skyggestrek:) Blir spennende å se morgendagens test:joyful:

Back
Topp