Fint pepperkakehus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint pepperkakehus!

Fint pepperkakehus!Hvordan får du forresten opp de røde strekene i FF? Hos meg kommer det ikke noenting..
Dpo= days past ovulation
Har laaaange og ustabile sykluser, men ifølge alle appene skal den være 9/12! Har ikke vært her på forumet på lenge fordi jeg blir så stressa av å lete etter symptomer og kjenne etter hele tiden, men den siste uken har jeg kjent så mye at jeg måtte tilbake igjen
Det stikker og murrer og pulserer alle mulige steder, så begynner jo nesten å lure på om det er noe galt!Idag har eg ikkje testa, men begynte å kjenne litt til murringer ikveld. Oppdaga nettopp ein heil del ELslim, så tenker eg testar att i morgonog håpar ved å legge inn aksjer ikveld at me ligg godt an om EL dukkar opp snart
![]()

Hei! Aldri vært med i IKM-gruppe førHar laaaange og ustabile sykluser, men ifølge alle appene skal den være 9/12! Har ikke vært her på forumet på lenge fordi jeg blir så stressa av å lete etter symptomer og kjenne etter hele tiden, men den siste uken har jeg kjent så mye at jeg måtte tilbake igjen
Det stikker og murrer og pulserer alle mulige steder, så begynner jo nesten å lure på om det er noe galt!
Samme dag som jeg har IKM også
Ja, endeliiiigHøres svært optimistisk ut iallfall, da er nok EL nå eller imorgen![]()
feirar med litt kvitvin i glaset ikveld 
Ja, endeliiiigfeirar med litt kvitvin i glaset ikveld
![]()
Hvitvin er den eneste vin jeg drikker
Kose deg med vin og humpings ikveldTusen takkMmmm, hørtes nydelig utHvitvin er den eneste vin jeg drikker
Kose deg med vin og humpings ikveld
![]()

Ja, det skjønte jegFF setter kryss når man har hatt 3 dager med stigende temp etter ELDen viser da at man er 3 dpo
Dpo= days past ovulation
![]()
har nå hatt stigende temp i 3 dager etter positiv test, men fortsatt ingen røde streker hos meg.. jaja, kanskje det kommer Tu
Tusen takkgår kun i kvitvin her også. Ha ein fortsatt fin lørdagskveld
![]()
Ja, hvitvin er saken når det gjelder vin
Var skikkelig kjipt, det ene oppblåsbare 1-tallet var det hull i, så denne ble en slapp sak
Ja, det skjønte jeghar nå hatt stigende temp i 3 dager etter positiv test, men fortsatt ingen røde streker hos meg.. jaja, kanskje det kommer
![]()
I like såJa, hvitvin er saken når det gjelder vin
Har nettop ordnet klart gavebordet og ballonger til snupp som blir 11 år imorgenVar skikkelig kjipt, det ene oppblåsbare 1-tallet var det hull i, så denne ble en slapp sak
men, men. Det får gå
![]()
Kanskje før 30 

Samme med vin her og hehe! Satte meg som mål å lære meg å like rødt før jeg ble 25, men det funket dårligKanskje før 30
Gratulerer med snupp!Forhåpentligvis ikke ballonger som blir viktigst, selv om det ofte hjelper på stemningen
![]()
Tenkte at jeg hadde fått lært meg å like rødvin til jeg ble 30 år. Vel, den gang ei
Tenker det går helt fint, er bare kjipt å kjøpe en ødelagt vare. Og ser rart ut når den ene er sprekkeferdig og fin, mens det andre 1-tallet har mista livslysten
Vel, bursdag blir det nå uansett
Har kjent ligamentstrekk en del ganger nå, og har en sånn prikkende følelse i livmor/eggstokkområdet
Lykke til! En dag før meg daHei! Aldri vært med i IKM-gruppe førHar laaaange og ustabile sykluser, men ifølge alle appene skal den være 9/12! Har ikke vært her på forumet på lenge fordi jeg blir så stressa av å lete etter symptomer og kjenne etter hele tiden, men den siste uken har jeg kjent så mye at jeg måtte tilbake igjen
Det stikker og murrer og pulserer alle mulige steder, så begynner jo nesten å lure på om det er noe galt!
Det kom kryss i dag, selv om tempen sank. Synes dette er vanskelig og tempen min hopper opp og ned som en sprettballDa var ikke EL samme dag som positiv test, for FF skal sette kryss når man er 3 dpoHvordan ser chart'n din ut?