IKM uke 50 <3

Ferdigpynta:joyful:
20201128_165450.jpg

20201128_165148.jpg

Fint pepperkakehus! :D Hvordan får du forresten opp de røde strekene i FF? Hos meg kommer det ikke noenting..

FF setter kryss når man har hatt 3 dager med stigende temp etter EL:) Den viser da at man er 3 dpo:joyful: Dpo= days past ovulation:)

Hei! Aldri vært med i IKM-gruppe før :smiley-ashamed004 Har laaaange og ustabile sykluser, men ifølge alle appene skal den være 9/12! Har ikke vært her på forumet på lenge fordi jeg blir så stressa av å lete etter symptomer og kjenne etter hele tiden, men den siste uken har jeg kjent så mye at jeg måtte tilbake igjen :laughing002 Det stikker og murrer og pulserer alle mulige steder, så begynner jo nesten å lure på om det er noe galt!

Idag har eg ikkje testa, men begynte å kjenne litt til murringer ikveld. Oppdaga nettopp ein heil del ELslim, så tenker eg testar att i morgon :D og håpar ved å legge inn aksjer ikveld at me ligg godt an om EL dukkar opp snart :hilarious:

Idag har eg ikkje testa, men begynte å kjenne litt til murringer ikveld. Oppdaga nettopp ein heil del ELslim, så tenker eg testar att i morgon :D og håpar ved å legge inn aksjer ikveld at me ligg godt an om EL dukkar opp snart :hilarious:

Høres svært optimistisk ut iallfall, da er nok EL nå eller imorgen:joyful:

Hei! Aldri vært med i IKM-gruppe før :smiley-ashamed004 Har laaaange og ustabile sykluser, men ifølge alle appene skal den være 9/12! Har ikke vært her på forumet på lenge fordi jeg blir så stressa av å lete etter symptomer og kjenne etter hele tiden, men den siste uken har jeg kjent så mye at jeg måtte tilbake igjen :laughing002 Det stikker og murrer og pulserer alle mulige steder, så begynner jo nesten å lure på om det er noe galt!

Masse lykke til:Heartred Samme dag som jeg har IKM også:joyful:

Ja, endeliiiig :happy: feirar med litt kvitvin i glaset ikveld :hilarious:

Mmmm, hørtes nydelig ut:joyful: Hvitvin er den eneste vin jeg drikker:hilarious: Kose deg med vin og humpings ikveld:D

FF setter kryss når man har hatt 3 dager med stigende temp etter EL:) Den viser da at man er 3 dpo:joyful: Dpo= days past ovulation:)
Ja, det skjønte jeg :happy: har nå hatt stigende temp i 3 dager etter positiv test, men fortsatt ingen røde streker hos meg.. jaja, kanskje det kommer ;)

Tu
Tusen takk :) går kun i kvitvin her også. Ha ein fortsatt fin lørdagskveld :Heartred

I like så:joyful: Ja, hvitvin er saken når det gjelder vin;)
Har nettop ordnet klart gavebordet og ballonger til snupp som blir 11 år imorgen:cool05 Var skikkelig kjipt, det ene oppblåsbare 1-tallet var det hull i, så denne ble en slapp sak:oops: men, men. Det får gå:angel5

Ja, det skjønte jeg :happy: har nå hatt stigende temp i 3 dager etter positiv test, men fortsatt ingen røde streker hos meg.. jaja, kanskje det kommer ;)

Da var ikke EL samme dag som positiv test, for FF skal sette kryss når man er 3 dpo:) Hvordan ser chart'n din ut?

I like så:joyful: Ja, hvitvin er saken når det gjelder vin;)
Har nettop ordnet klart gavebordet og ballonger til snupp som blir 11 år imorgen:cool05 Var skikkelig kjipt, det ene oppblåsbare 1-tallet var det hull i, så denne ble en slapp sak:oops: men, men. Det får gå:angel5

Samme med vin her og hehe! Satte meg som mål å lære meg å like rødt før jeg ble 25, men det funket dårlig :angry3 Kanskje før 30 :cool01

Gratulerer med snupp! :p Forhåpentligvis ikke ballonger som blir viktigst, selv om det ofte hjelper på stemningen xsmile9

Samme med vin her og hehe! Satte meg som mål å lære meg å like rødt før jeg ble 25, men det funket dårlig :angry3 Kanskje før 30 :cool01

Gratulerer med snupp! :p Forhåpentligvis ikke ballonger som blir viktigst, selv om det ofte hjelper på stemningen xsmile9

Hahah, jeg gjorde det samme:hilarious: Tenkte at jeg hadde fått lært meg å like rødvin til jeg ble 30 år. Vel, den gang ei:p Er nå 35 år, og trokke det kommer til å skje ever:hilarious:

Takk:Heartred Tenker det går helt fint, er bare kjipt å kjøpe en ødelagt vare. Og ser rart ut når den ene er sprekkeferdig og fin, mens det andre 1-tallet har mista livslysten:hilarious: Vel, bursdag blir det nå uansett:joyful:

Kjenner jeg er ganske så optimistisk nå denne gang:joyful: Har kjent ligamentstrekk en del ganger nå, og har en sånn prikkende følelse i livmor/eggstokkområdet:rolleyes:

Jeg klarer virkelig ikke skjønne når EL er denne måneden... Har hatt syklus på omtrent 40 dager i det siste, og trodde jeg hadde el 18/11 for da fikk jeg el-slim, men det er en hel uke «for tidlig». Har hatt både «kremete» og «slimete» utflod etter det. Så nå blir jeg usikker på om jeg har hatt det i det hele tatt! Og kroppen har masse nye vondter... Frustrerende å ikke vite om jeg er 11dpo eller potensielt bare 5dpo! Det siste er mer sannsynlig mtp tidligere sykluser, men ikke mtp symptomer :confused005

Lykke til! En dag før meg da :) hvor lange sykluser har du hatt?

09E45E34-ED5C-4FEE-8524-53F467B9458A.png
Da var ikke EL samme dag som positiv test, for FF skal sette kryss når man er 3 dpo:) Hvordan ser chart'n din ut?
Det kom kryss i dag, selv om tempen sank. Synes dette er vanskelig og tempen min hopper opp og ned som en sprettball :hilarious:

Er ikke positiv test at EL vil komme innen neste 12-24 timer? Eller har jeg misforstått noe?

Back
Topp