IKM uke 50 <3

Med syklus på kun 24 dager så har ikke tanta kommet enda engang :hilarious:
:hilarious: Deilig med litt kortere syklus da, så slipper du å vente så lenge mellom hver pp!

Med syklus på kun 24 dager så har ikke tanta kommet enda engang :hilarious:
Jeg har tidligere hatt syklus på alt fra 21 dager til 160 dager :hilarious: men de siste gangene har den vært ca 28. Var 27 sist gang :p Så får vi se denne gang.

Gaah, tiden mellom mens og eggløsning går så sakte! Føler denne perioden ikke er godt for noe :hilarious: Prøver å fylle dagene med ting, så tiden skal gå litt fortere, men denne prøvingen tar virkelig opp mye plass i hodet!

TR har reist, så nå krysser vi fingrene for El neste uke, og positiv test om 3 uker!

Hei på dere ☺️
Hopper inn fra ikm48 etter en kjemisk forrige pp, og dermed litt forskyvet EL ☺️

EL idag, så blir spennende å følge dere alle :shy:

Hei på dere ☺️
Hopper inn fra ikm48 etter en kjemisk forrige pp, og dermed litt forskyvet EL ☺️

EL idag, så blir spennende å følge dere alle :shy:
Velkommen hit :Heartred Hvis du skriver info, så legger jeg deg til på lista!

Nå nærmer det seg her. I dag må det legges inn aksjer :D

Vedlegg

• EF1FBF0A-0A2B-46C3-98AD-A7D09B2F5CBC.jpeg
    EF1FBF0A-0A2B-46C3-98AD-A7D09B2F5CBC.jpeg
    32 KB · Visninger: 68
I følge apper starter min fertile periode idag :p antatt El er torsdag

I følge apper starter min fertile periode idag :p antatt El er torsdag
Samme her! Har begynt å teste etter EL nå, men veldig svake tester. Pleier forsåvidt å ha ultrasvake el-tester frem til den plutselig blir positiv :happy:

Jeg melder meg inn her pga lang syklus denne gang:greet025 Er på CD 19 nå og satser på EL kommer snart:D

Mammatil2prinsesser&2prinser - 35 år - PP 5(PP 3 etter kjemisk) - B5 - EL 25/11 - IKM 9/12.

Jeg melder meg inn her pga lang syklus denne gang:greet025 Er på CD 19 nå og satser på EL kommer snart:D

Mammatil2prinsesser&2prinser - 35 år - PP 5(PP 3 etter kjemisk) - B5 - EL 25/11 - IKM 9/12.
Velkommen! Får håpe EL kommer snart :D

Appen sier jeg skal ha eggløsning i dag (mandag), skal ta EL test etter noen timers søvn. Men: mannen har ikke vært helt i slaget (kroppen er teit), så de siste dagene har det ikke blitt noe «score» inni meg Sist han gjorde det var den 19nov...

En del av meg er lettet, for alt med graviditet virker skummelt. En annen del av meg er skuffet, for da er det på’n igjen med mensen og mer ventetid...

Back
Topp