Med syklus på kun 24 dager så har ikke tanta kommet enda engang![]()
Deilig med litt kortere syklus da, så slipper du å vente så lenge mellom hver pp!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med syklus på kun 24 dager så har ikke tanta kommet enda engang![]()
Deilig med litt kortere syklus da, så slipper du å vente så lenge mellom hver pp!Jeg har tidligere hatt syklus på alt fra 21 dager til 160 dagerMed syklus på kun 24 dager så har ikke tanta kommet enda engang![]()
men de siste gangene har den vært ca 28. Var 27 sist gang Jo akkurat i prøving er det jo fint, men til vanlig føler jeg at jeg har mensen HELE TIDEN!!Deilig med litt kortere syklus da, så slipper du å vente så lenge mellom hver pp!

Ja, jeg ser denJo akkurat i prøving er det jo fint, men til vanlig føler jeg at jeg har mensen HELE TIDEN!!![]()

Håper for deg, og alle andre her inneTR har reist, så nå krysser vi fingrene for El neste uke, og positiv test om 3 uker!
Velkommen hitHei på dere
Hopper inn fra ikm48 etter en kjemisk forrige pp, og dermed litt forskyvet EL
EL idag, så blir spennende å følge dere alle![]()
Hvis du skriver info, så legger jeg deg til på lista!Kos dere! Og lykke til!Nå nærmer det seg her. I dag må det legges inn aksjer![]()
Samme her! Har begynt å teste etter EL nå, men veldig svake tester. Pleier forsåvidt å ha ultrasvake el-tester frem til den plutselig blir positivI følge apper starter min fertile periode idagantatt El er torsdag

Er på CD 19 nå og satser på EL kommer snartVelkommen! Får håpe EL kommer snartJeg melder meg inn her pga lang syklus denne gangEr på CD 19 nå og satser på EL kommer snart
Mammatil2prinsesser&2prinser - 35 år - PP 5(PP 3 etter kjemisk) - B5 - EL 25/11 - IKM 9/12.