Såpass6 uker å 4 dager på vei.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Mye stikking i kveld og så, fikk jeg plutselig utrolig vondt nede i magen etter at jeg reiste meg opp litt før fort..
Spent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass6 uker å 4 dager på vei.
Det var sent! Da tror jeg at jeg hadde blitt utålmodig altså6 uker å 4 dager på vei.
Håper på positiv test i morgen ved ikm daDet var sent! Da tror jeg at jeg hadde blitt utålmodig altsåVenninnen min fikk ikke positiv før 8 uker på vei så det skjer jo, stakkars jenter
![]()
Syns jeg ser en svak strek jegHar spottet litt, men det holdt opp igår så idag tok jeg en test med ettermiddagsurin, syns denne er sterkere enn den med morgen urin! IKM imorgen!!!!
Hva tror dere??? (Får ikke til å snu bildet, er på tlf)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Æsj, så kjiptGratulerer så mye til alle dere heldiggrisene som har fått positiv test!!!
Selv fikk jeg et høyst uvelkomment tantebesøk i dag, så da er det bare å ta fatt på pp8.
Det er jo en strek, men greier ikke å se om den er grå (skyggestrek) eller blå? Kom den innen tidsfristen? Håper du får klart svar fra testen snartHar spottet litt, men det holdt opp igår så idag tok jeg en test med ettermiddagsurin, syns denne er sterkere enn den med morgen urin! IKM imorgen!!!!
Hva tror dere??? (Får ikke til å snu bildet, er på tlf)
Så spennende, da!Hadde ikm igår men negativ test idag. Stikninger i magen som til stadighet får meg til å sjekke om tr har kommet. Sist fikk jeg ikke positiv test før 4+5 og i svangerskapsdagboken min noterte jeg magestikninger så håpet lever fortsatt...![]()
Det er jo en strek, men greier ikke å se om den er grå (skyggestrek) eller blå? Kom den innen tidsfristen? Håper du får klart svar fra testen snart![]()
Det blir kjempespennende! Håper den er tydelig daNå vet jeg ikke helt hva tidsfristen er, mennden kom etter ca 3 minutter og jeg syns den så blå ut, men hvem vet
Prøver med digital på mandags morgen jeg om tr ikke har kommet
Æsj, så kjipt![]()
Nå vet jeg ikke helt hva tidsfristen er, mennden kom etter ca 3 minutter og jeg syns den så blå ut, men hvem vet
Prøver med digital på mandags morgen jeg om tr ikke har kommet
Den pluss testen skal ikke leses av etter 10 min. Er den negativ frem til 10 min og den endrer seg etter 10 min bør du helst ta ny test.
Bahhhh... Lei, leiere, leiestJaKjenner jeg begynner å bli drittlei hele prøvinga.
Hvordan går det med deg da?