~~IKM UKE 5~~

6 uker å 4 dager på vei.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Såpass :p var ca. 5 uker med første og 4+2-3 med andre! ;)
Mye stikking i kveld og så, fikk jeg plutselig utrolig vondt nede i magen etter at jeg reiste meg opp litt før fort..:confused: Og det er ikke vanlig!!!! ;)
Spent! :p

6 uker å 4 dager på vei.

Det var sent! Da tror jeg at jeg hadde blitt utålmodig altså :p Venninnen min fikk ikke positiv før 8 uker på vei så det skjer jo, stakkars jenter :p

Da kan du føre meg over på tr :( Hun braka inn døra het i morgest rett før jeg skulle på jobb. Da et det bare ta fatt på pp9.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da er det så godt som sikkert at det ikke har gått denne runden heller. Feberen er borte, men nå var tempen til gjengjeld så lav at jeg umulig kan være gravid. .. Så da får jeg nok mensen i morgen (håper jeg ikke må vente lenger enn det).

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Da var alt håp ute her også.. Tr har kommet!

Det var sent! Da tror jeg at jeg hadde blitt utålmodig altså :p Venninnen min fikk ikke positiv før 8 uker på vei så det skjer jo, stakkars jenter :p
Håper på positiv test i morgen ved ikm da :) Kjedelig å vente så lenge :P

Spotting her, så får man se om dette ender i TR, da..

Gratulerer så mye til alle dere heldiggrisene som har fått positiv test!!! :D:D:D

Selv fikk jeg et høyst uvelkomment tantebesøk i dag, så da er det bare å ta fatt på pp8. :rolleyes:

Har spottet litt, men det holdt opp igår så idag tok jeg en test med ettermiddagsurin, syns denne er sterkere enn den med morgen urin! IKM imorgen!!!!
Hva tror dere??? (Får ikke til å snu bildet, er på tlf)

Vedlegg

• 1391278193964.jpg
    1391278193964.jpg
    24,6 KB · Visninger: 99
Hadde ikm igår men negativ test idag. Stikninger i magen som til stadighet får meg til å sjekke om tr har kommet. Sist fikk jeg ikke positiv test før 4+5 og i svangerskapsdagboken min noterte jeg magestikninger så håpet lever fortsatt... :)

Har spottet litt, men det holdt opp igår så idag tok jeg en test med ettermiddagsurin, syns denne er sterkere enn den med morgen urin! IKM imorgen!!!!

Syns jeg ser en svak strek jeg :)

Gratulerer så mye til alle dere heldiggrisene som har fått positiv test!!! :D:D:D

Selv fikk jeg et høyst uvelkomment tantebesøk i dag, så da er det bare å ta fatt på pp8. :rolleyes:

Æsj, så kjipt:(

Det er jo en strek, men greier ikke å se om den er grå (skyggestrek) eller blå? Kom den innen tidsfristen? Håper du får klart svar fra testen snart;)

Hadde ikm igår men negativ test idag. Stikninger i magen som til stadighet får meg til å sjekke om tr har kommet. Sist fikk jeg ikke positiv test før 4+5 og i svangerskapsdagboken min noterte jeg magestikninger så håpet lever fortsatt... :)
Så spennende, da!

Det er jo en strek, men greier ikke å se om den er grå (skyggestrek) eller blå? Kom den innen tidsfristen? Håper du får klart svar fra testen snart;)

Nå vet jeg ikke helt hva tidsfristen er, mennden kom etter ca 3 minutter og jeg syns den så blå ut, men hvem vet :)
Prøver med digital på mandags morgen jeg om tr ikke har kommet :)

Nå vet jeg ikke helt hva tidsfristen er, mennden kom etter ca 3 minutter og jeg syns den så blå ut, men hvem vet :)

Det blir kjempespennende! Håper den er tydelig da:) Og det står nok i bruksanvisningen hva son er tidsfristen for testen din, men tre minutter er nok ikke over, så det er jo absolutt interessant!

Det spørs om jeg hører til uke 6, da syklusen min tydeligvis har blitt lengre enn 28 dager. Ikm i går (fredag) men ingen tegn til tr, bortsett fra litt blod på mandag, og negativ test i morges. Oppgitt!

Den pluss testen skal ikke leses av etter 10 min. Er den negativ frem til 10 min og den endrer seg etter 10 min bør du helst ta ny test.

Ja :( Kjenner jeg begynner å bli drittlei hele prøvinga. :rolleyes:

Hvordan går det med deg da?

Bahhhh... Lei, leiere, leiest:cool: Hadde "håpet" å våkne opp med mensen i dag, men ser ut til at jeg må gå vente på det jeg vet kommer, også.

Vi tar nok en måned til, så får vi se hva vi gjør med dette opplegget...:(

Back
Topp