~~IKM UKE 5~~

Kjenner at jeg begynner å bli litt desperat, så jeg skal Google wild yam og se om jeg kan ga et snev av tro på det. Ellers har jeg en plan om å være frisk... Nå er jeg lei av feber og halsbetennelser...

Bra du begynte å tempe, da, så du fant ut når du faktisk har EL:) Satser på at den sitter i neste runde, da!

Wild yam.. Hva gjør det?

Ja, veldig bra. Jeg har ikke visst at jeg har en lutealfase på 11 dager (hvis det viser seg at det er det den er, så vi har jo gitt oss når det er 14 dager igjen til mensen. Det gir jo ikke all verdens sannsynlighet for befruktning.. Nå kan vi i hvert fall time litt bedre, for jeg har ganske så stabil syklus.. :)Er det streptokokker du har, siden du har feber?

Føler jeg er den eneste som fikk TR denne mnd :p

image.jpg

Med svak positiv test på kvelden lister jeg meg over på oktober og håper å bli der frem til termin :o ;) :D

Mummmimamma, jeg så i et annet innlegg at du har tatt ny test og flytter til oktober, så da er det bare å si gratulerer:D. Da setter jeg deg over på gravid:)

Begynner å bli utålmodig.. nå godtar jeg både TR og positiv test- bare noe skjer her;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hihi, vi er nok flere du ! :p Jeg er heldigvis på CD4 nå og tr er straks ferdig med å pakke ned blodposene sine, så tenker hun reiser med første fe i natt! :D
Takk og lov for hun drar avgårde :D Håper hun her og drar snart... Denne mnd har hun vært en hurpe :p

Dere andre som har fått streker på testene nå, vil dere jeg skal sette dere over på gravid nå, eller ønsker dere å vente litt.:)?
Ventet til søndag jeg, eller før om streken blir sterkere ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Føler jeg er den eneste som fikk TR denne mnd :p
Tanta er ikke kommet enda hit, men tru meg hun kommer. Jeg vey med 100% sikkerhet at jeg ikke er gravid :(

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Tanta er ikke kommet enda hit, men tru meg hun kommer. Jeg vey med 100% sikkerhet at jeg ikke er gravid :(

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Liker ikke :( Men, noen må jo få baby i november og?

Takk og lov for hun drar avgårde :D Håper hun her og drar snart... Denne mnd har hun vært en hurpe :p

Da BØR hun holde seg borte minst ett år nå da!;) For i November 2014 skal jeg og du få babyer! :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Da BØR hun holde seg borte minst ett år nå da!;) For i November 2014 skal jeg og du få babyer! :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jaa, det skal vi! Krysser alt jeg har :)

Back
Topp