Ååh! So gøy! Gratulere
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Ååh! So gøy! Gratulere
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk!Oktober sammen da!!
Kjenner at jeg begynner å bli litt desperat, så jeg skal Google wild yam og se om jeg kan ga et snev av tro på det. Ellers har jeg en plan om å være frisk... Nå er jeg lei av feber og halsbetennelser...
Bra du begynte å tempe, da, så du fant ut når du faktisk har ELSatser på at den sitter i neste runde, da!
GratulererVis vedlegget 48839
Med svak positiv test på kvelden lister jeg meg over på oktober og håper å bli der frem til termin![]()
![]()
![]()
Føler jeg er den eneste som fikk TR denne mnd![]()
Takk og lov for hun drar avgårdeHihi, vi er nok flere du !Jeg er heldigvis på CD4 nå og tr er straks ferdig med å pakke ned blodposene sine, så tenker hun reiser med første fe i natt!
![]()
Ventet til søndag jeg, eller før om streken blir sterkereDere andre som har fått streker på testene nå, vil dere jeg skal sette dere over på gravid nå, eller ønsker dere å vente litt.?
Tanta er ikke kommet enda hit, men tru meg hun kommer. Jeg vey med 100% sikkerhet at jeg ikke er gravidFøler jeg er den eneste som fikk TR denne mnd![]()
Liker ikkeTanta er ikke kommet enda hit, men tru meg hun kommer. Jeg vey med 100% sikkerhet at jeg ikke er gravid
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Takk og lov for hun drar avgårdeHåper hun her og drar snart... Denne mnd har hun vært en hurpe
![]()
Jaa, det skal vi! Krysser alt jeg harDa BØR hun holde seg borte minst ett år nå da!For i November 2014 skal jeg og du få babyer!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Æsj, så dumtDa var tanta ankommet her (for ei duste tante). Så da er pp 11 et faktum.