Bkno1157862
Andre møte med forumet
Ikm i dag og foreløpig ingen tr, kjenner noen murringer nederst i magen så det spørs om hun er på vei. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja... Man kan jo håpe at egget har festet seg senere enn det har gjort før?12DPO idag. Negativ test og ingen tr. Pleier få tr 12dpo med unntak av de siste 2 pp-ene da hun har kommet 9 og 10dpo. Er skikkelig skikkelig kvalm og kjennes ut som jeg skal kaste opp nårtid som helst. Hadde spysjuka natt til onsdag og onsdagen. Var fin igår og i natt men idag er jeg dårlig igjen.
Kjennes ut som tanta kommer hele tiden, så tar nok på et bind når jeg drar på jobb i ettermiddag.
Hadde jeg vært gravid hadde testen vært positiv nå. Det er jeg helt sikker på.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Jo det er jo selvsagt en mulighet men får heller bli positivt overrasket isåfall.Tja... Man kan jo håpe at egget har festet seg senere enn det har gjort før?![]()
Ikm søndag også. Og negativ her også...Ikm er ikke før søndag men tok en test idag. Såklart negativ, hvorfor bli skuffet når man vet det er for tidlig?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
tok du test idag eller?Ikm søndag også. Og negativ her også...![]()
Testa i dag tidlig...tok du test idag eller?
Noen symptomer?
Den er greiTror jeg bare kan slettes fra denne uka.. har null kontroll på syklus virker det som!
Sendt fra moben![]()
Høres jo lovende utTesta i dag tidlig...
En del symptomer ja. Veldig oppblåst første uken etter EL. En del stikking og murring i magen/nedentil, plutselig kvalme noe dager og siden i går, ømme pupper... Kan like godt være tilfeldig, eller symptom jakten
Bruker å få ømme pupper men tror det er rundt EL ikke TR... litt usikker.
Du da??![]()
Jeg og henger meg på!!! Nov er vår månedDa BØR hun holde seg borte minst ett år nå da!For i November 2014 skal jeg og du få babyer!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Blir spennende.Høres jo lovende ut
Har hatt en del mens smerter i en uke men de har avtatt litt, ømme pupper som også har avtatt litt. Ellers ingenting![]()
Venter til søndagBlir spennende.Når har du tenkt å teste? Tenkt å prøve igjen i morgen tidlig (lørdag) hvis negativ, så får vi se om tr kommer på søndagen eller ikke.... Krysser finger!
![]()
6+4??Venter til søndagsist fikk jeg ikke positiv før 6+4.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
6 uker å 4 dager på vei.6+4??