~~IKM UKE 5~~

IKM i dag eller i morgen, men ingen tegn til tr... Tester i morgen. :-)

12DPO idag. Negativ test og ingen tr. Pleier få tr 12dpo med unntak av de siste 2 pp-ene da hun har kommet 9 og 10dpo. Er skikkelig skikkelig kvalm og kjennes ut som jeg skal kaste opp nårtid som helst. Hadde spysjuka natt til onsdag og onsdagen. Var fin igår og i natt men idag er jeg dårlig igjen.
Kjennes ut som tanta kommer hele tiden, så tar nok på et bind når jeg drar på jobb i ettermiddag.
Hadde jeg vært gravid hadde testen vært positiv nå. Det er jeg helt sikker på.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

To dager til IKM, og fortsatt lett feber, så umulig å si om det er sannsynlig at jeg er gravid mtp grafen, i alle fall... Men nå har jeg jo spottet litt, så sjansene er vel heller små:( Antar at jeg får mensen i morgen eller på søndag...

12DPO idag. Negativ test og ingen tr. Pleier få tr 12dpo med unntak av de siste 2 pp-ene da hun har kommet 9 og 10dpo. Er skikkelig skikkelig kvalm og kjennes ut som jeg skal kaste opp nårtid som helst. Hadde spysjuka natt til onsdag og onsdagen. Var fin igår og i natt men idag er jeg dårlig igjen.
Kjennes ut som tanta kommer hele tiden, så tar nok på et bind når jeg drar på jobb i ettermiddag.
Hadde jeg vært gravid hadde testen vært positiv nå. Det er jeg helt sikker på.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Tja... Man kan jo håpe at egget har festet seg senere enn det har gjort før?:)

Tja... Man kan jo håpe at egget har festet seg senere enn det har gjort før?:)
Jo det er jo selvsagt en mulighet men får heller bli positivt overrasket isåfall. :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Tok en til test idag, fortsatt en skyggestrek, men litt blod nok en gang, så ikke godt å si hva kroppen driver med :)
Vi får se på søndag, men forventer liksom ikke at det skulle gå på aller første forsøk :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ikm er ikke før søndag men tok en test idag. Såklart negativ, hvorfor bli skuffet når man vet det er for tidlig? :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikm søndag også. Og negativ her også... :confused:

tok du test idag eller?
Noen symptomer?
Testa i dag tidlig... :(
En del symptomer ja. Veldig oppblåst første uken etter EL. En del stikking og murring i magen/nedentil, plutselig kvalme noe dager og siden i går, ømme pupper... Kan like godt være tilfeldig, eller symptom jakten :p
Bruker å få ømme pupper men tror det er rundt EL ikke TR... litt usikker. ;)
Du da?? :)

Tror jeg bare kan slettes fra denne uka.. har null kontroll på syklus virker det som!

Sendt fra moben :)

Testa i dag tidlig... :(
En del symptomer ja. Veldig oppblåst første uken etter EL. En del stikking og murring i magen/nedentil, plutselig kvalme noe dager og siden i går, ømme pupper... Kan like godt være tilfeldig, eller symptom jakten :p
Bruker å få ømme pupper men tror det er rundt EL ikke TR... litt usikker. ;)
Du da?? :)
Høres jo lovende ut :)

Har hatt en del mens smerter i en uke men de har avtatt litt, ømme pupper som også har avtatt litt. Ellers ingenting :P

Nå skal jeg jobbe hver dag frem til onsdag, og har jobbet siden torsdag og vi skal snart på helgetur og vips så er det EL og dpo land igjen :) la det gå fort!!

Høres jo lovende ut :)

Har hatt en del mens smerter i en uke men de har avtatt litt, ømme pupper som også har avtatt litt. Ellers ingenting :p
Blir spennende. :) Når har du tenkt å teste? Tenkt å prøve igjen i morgen tidlig (lørdag) hvis negativ, så får vi se om tr kommer på søndagen eller ikke.... Krysser finger!;)

Blir spennende. :) Når har du tenkt å teste? Tenkt å prøve igjen i morgen tidlig (lørdag) hvis negativ, så får vi se om tr kommer på søndagen eller ikke.... Krysser finger!;)
Venter til søndag :) sist fikk jeg ikke positiv før 6+4.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp