~~IKM UKE 5~~

Negativ test igjen og beklager detaljer men blod i bindet så da er TR på vei kjenner smertene tar seg opp nå! Bare glad for den kun er en dag forsinket og ikke 1 uke! :) Fotsone i dag, blir spennende å se hva hun sier
Æsj, da:( Bedre lykke neste runde!

Håper jeg blir den siste med TR denne uken :)

Da har jeg passert IKM. Det var i går, og ingen tr. Kjenner murringer i ryggen og stikking i mage/eggstokker. Så jeg tipper tr er like rundt hjørnet :/

11/12 dpo (monitoren og FF er ikke enige) idag. Har hatt mensmurringer og ømme pupper siden 8 dpo, litt småkvalm innimellom og idag hvitaktig utflod (beklager detaljer). Negative tester og tempen sank litt idag (men første natten på flere dager der jeg har sover fra jeg la meg til jeg våknet og tok tempen.
Kjennes ut som tanta er like om hjørnet da (men slik har det kjentes ut siden søndag)...
Angående utflod, er det vanlig med hvit utflod før tanta kommer? Kan ikke si at jeg har lagt merke til det de forrige pp.

Testet idag 12 dpo. Lever fremdeles i håpet for sist fikk jeg ikke positiv test før et par dager etter ikm. Men jeg merker at troen på at det klaffet denne gangen er en god del svakere enn forrige uke... Shit altså, så drygt å være i uvisse!

Jeg tok en test igår kveld. Tåpent egentlig, da jeg er ganske sikker på at det er for tidlig og fordi jeg var på mitt 3.glass med cola... den var selvsagt bledahvit den. Men venter ikke mensen før på søndag og syklusen min stemmer, noe den neppe gjør, så venter med ny test til mandags morgen :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

11/12 dpo (monitoren og FF er ikke enige) idag. Har hatt mensmurringer og ømme pupper siden 8 dpo, litt småkvalm innimellom og idag hvitaktig utflod (beklager detaljer). Negative tester og tempen sank litt idag (men første natten på flere dager der jeg har sover fra jeg la meg til jeg våknet og tok tempen.
Kjennes ut som tanta er like om hjørnet da (men slik har det kjentes ut siden søndag)...
Angående utflod, er det vanlig med hvit utflod før tanta kommer? Kan ikke si at jeg har lagt merke til det de forrige pp.

Jeg har veldig mye hvit utflod før mens. Og dagen før er den hvit og litt sånn eggløsningsaktig. Det eneste som skiller den utfloden fra eggløsning er at den er hvit og ikke gjennomsiktig.. ;)

Blendahvit test idag 10dpo og tempen er skyhøy men har kasta opp hele natta så er ikke så rart.
Må nok tusle videre inn i pp 9 og håpe på nok et novemberbarn :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hei!;)
Kan bare snakke for meg selv men jeg hadde hvit utflod mellom el og tr denne måneden:/ men alle er forskjellig så kan sikkert likegreit være ett graviditetstegn:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Blendahvit test idag 10dpo og tempen er skyhøy men har kasta opp hele natta så er ikke så rart.
Må nok tusle videre inn i pp 9 og håpe på nok et novemberbarn :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Usj! God bedring! Har det gitt seg nå eller?

Usj! God bedring! Har det gitt seg nå eller?

Føler meg bedre nå enn igår på denne tiden for å si det sånn. Ikke kasta opp siden tidlig i morgest, sovet hele dagen. Klart å drikke ett glass med smoothie men noe mat klarer jeg ikke tanken på.
Men er vel bra i morgen tenker jeg :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Er det seriøst bare en gravid her? I alle dager... Synes alltid det er dårlig statistikk i de IKM-gruppene jeg er med i. Sorry, folkens! Tror jeg får ta det på min kappe:confused:

Jeg setter ingen over på TR før det står at TR har kommet eller at dere kan settes der på listen. Så om dere ikke står der og skal være der så rop ut. Det samme gjelder om dere er gravide. Håper det dukker opp fler av de positive testene snart:). Dere som allerede har fått TR, lykke til i neste pp. Krysser fingre for at det blir deres pp:)!

Uke 4 hadde heller ingen god statistikk for positive tester.. Så da må rett og slett november vente på oss??!!

Ja, ja... November er vel like god som andre måneder... Noen som har begynt å tenke på hva de skal gjøre annerledes neste gang?

Endelig hjemme og kunne teste i dag, men.... Negativ test.. og da får jeg vel bestille noen nye tester siden det visst var siste.. Er såvidt over ikm, litt kvalm om morgenen, men kan vel så gjerne være pga stress ifb med jobb/reise. Kjente noen litt vonde stikk i sidene nede i magen i dag, men hva det skal tolkes som er usikkert.
Håper TR ikke kommer, men er ikke sjokkert om det ikke gikk siden EL var rett etter jeg dro..

Back
Topp