~~IKM UKE 5~~

Jeg er 9 dpo. Nok en dag uten klart svar. Men det er jo "noe" der Spesielt godt vises det når jeg redigerer litt på lysstyrke og kontrast. Men syns det er litt utflytende. Jeg skal innrømme at jeg tolker alle streker positivt, og håper jeg er gravid. Samtidig er jeg klar over at for å være sikker må jeg få en tydelig, rosa strek, som jeg kan se godt. Så får vente til i morgen.

Hva tror dere om testen?

Vis vedlegget 48506

jeg tror du er gravid!:) krysser fingrene for deg:)

jeg tror du er gravid!:) krysser fingrene for deg:)
Jeg håper så veldig du har rett. Og jeg må innrømme at jeg tror det selv. Knekken blir stor om tanta kommer nå.

So kjekt da :D då før vi krysse fingrane i lag Zniri ^^,

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tok en ny test nå i ettermiddag. Ser dere streken?

DSC_0066 (3).JPG

He du fått nåke "tegn" på at du kan være gravid? :D

Jeg vet ikke om det er ett "tegn" egentlig, men er så sinnsykt støl helt nederst i magen! Har ikke gjort no som skal gjøre at jeg blir støl liksom:/
Har du?

Når jeg vipper skjermen bakover syns jeg at jeg ser en hel strek. Men tynn..

Jeg vet ikke om det er ett "tegn" egentlig, men er så sinnsykt støl helt nederst i magen! Har ikke gjort no som skal gjøre at jeg blir støl liksom:/
Har du?

Hekje nåke særlig "tegn" trur ej, men avogtil kjennes det ut som ting helde på å forandre sej inni der :P men mulig d kan være ønsketenking :P hehe

Åh, nå kjenner jeg skikkelige mensmurringer igjen :/ Ikm i morgen. Hadde et ørlite håp da jeg har ligget på sofaen halve dagen med insane kvalme. Men nå kjenner jeg at tr er på veg :/ Er trossalt bare pp1. Vet ikke om jeg humpa før dagen etter el denna mnd heller.. Hatt litt kluss med sykluser etter ppille slutt i november. Men nå har jeg kjøpt både el-tester og grav-tester, så om tr kommer er jeg hvertfall klar til neste pp :-)

ImageUploadedByBV Forum1390948678.451163.jpg

Kveldens test . Blenda hvit! Men nå har jeg og venninnen min over studert den så øynene våre ser en tynn strek men vet jo selv den ikke er der :p

Æsj æsj æsj.. nå spotter jeg og. Så etter jeg hadde SKIKKELIG trua i går er jeg nå helt på bunn :( Dette er så slitsomt. Men vi får vel starte på vår 14 pp....

Nei, Mummimamma:( Håper spottingen din gir seg!

Her våknet jeg med 38,13 i temp i dag (høy normal temp pga graviditet vill max vært 37,2 i dag), så da er jeg ikke noe klokere på grafen min... Men jeg har uansett gitt opp, siden jeg spottet i går formiddag. Skulle jeg være gravid nå, er det en enorm overraskelse.

Negativ test igjen og beklager detaljer men blod i bindet så da er TR på vei kjenner smertene tar seg opp nå! Bare glad for den kun er en dag forsinket og ikke 1 uke! :) Fotsone i dag, blir spennende å se hva hun sier

Tok en test nå. Ingen strek å se, men heller ingen tegn til at tr er på vei. 11 dpo. Nå skal jeg ikke teste før lørdag, om ikke tr dukker opp før da. :-)

Back
Topp