Jeg er og veldig spent på test i morgen. Problemet er bare at det går utover nattesøvnen min. Jeg blir så stressa. Hvem flere skal teste i morgen? 
Appen <3
Appen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tester i morgen, 9dpo.Testa idag og, men blendahvit. Har ingen symtomer heller annet enn de jeg har både ved graviditet og før tr som ømme pupper og vondt i korsryggen.Jeg er og veldig spent på test i morgen. Problemet er bare at det går utover nattesøvnen min. Jeg blir så stressa. Hvem flere skal teste i morgen?
Appen <3
Da tar jeg deg bort fra 2.2Obs! Har ikm 9 feb å ikke 2!
Ser ut at vi e flere som har ikm til helga ( ca. Dpo 9) og som skal teste i morgen. Lykke til allesammen! Blir spennende å høre fra dere i morgen!Jeg tester i morgen, 9dpo.Testa idag og, men blendahvit. Har ingen symtomer heller annet enn de jeg har både ved graviditet og før tr som ømme pupper og vondt i korsryggen.
Fra og være super positiv forrige uke er jeg nå skikkelig pessimistisk. Blir bra overrasket om det kimmer fram 2 streker i morgen.
Men krysser fingrene for degI morgen får di positiv test
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Negativ test 9 dpo er ikke farlig. Vi er jo veldig tidlig ute. Men jeg er jo og ivrig på testinga, så skjønner du blir skuffet av hvit test. Ikke mist håpet ennåNegativ test, og tempen sank litt
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Helt likt som her! Synes det er litt tidlig med spotting 5 dager før IKM, men da rekker jeg i alle fall ikke å bygge opp håpet...Her er det tr rett rundt hjørnet ettersom jeg spotter. Men men. Ikke så mye å gjøre med det..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Den der er jo veldig spennendeJeg er 9 dpo. Nok en dag uten klart svar. Men det er jo "noe" der Spesielt godt vises det når jeg redigerer litt på lysstyrke og kontrast. Men syns det er litt utflytende. Jeg skal innrømme at jeg tolker alle streker positivt, og håper jeg er gravid. Samtidig er jeg klar over at for å være sikker må jeg få en tydelig, rosa strek, som jeg kan se godt. Så får vente til i morgen.
Hva tror dere om testen?
Vis vedlegget 48506
Begynte å spotte to dager før.. fikk tr i dag forrestenHelt likt som her! Synes det er litt tidlig med spotting 5 dager før IKM, men da rekker jeg i alle fall ikke å bygge opp håpet...
Æsj, det var jo kjipt. Har ikke den store troen selv, skal sikkert gå rundy og spotte i fem dager før mensen kommer... Dritt!Begynte å spotte to dager før.. fikk tr i dag forrestenprøver å forbli positiv men er veldig vanskelig i dag:/
Kanskje spotting så tidlig ikke er tr men en liten spire? **håper for deg**
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app