~~IKM UKE 5~~

Håper det kommer flere positive tester her snart ❤️

Fikk forresten en skyggestrek et par timer før de brune dråpene, så ble litt ekstra skuffa ;/ men lar ikke det ødelegge for toårsbursdagen her idag ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er så mange som blør og spotter men allikevel får positiv så ikke gi opp håpet

Fikk forresten en skyggestrek et par timer før de brune dråpene, så ble litt ekstra skuffa ;/ men lar ikke det ødelegge for toårsbursdagen her idag ;)

Håper det bare er uskyldig spotting, og at du er på tjukka. ;)

Gratulerer så mye med to-åring i hus!! :smiley-bounce016

Er det fremdeles håp med blendahvit test 11 dpo?? :( Har masse symptomer, men er redd det er Crinonen som lurer meg trill rundt... :(

Ja, da kan jeg vel meddele at jeg testet i dag 7 DPO.... Negativ! Bombe :) ;) ny test tirsdag 9 DPO.
Dpo 9 i morgen her og! Skal også teste. :p Lite tro på positiv svar men tiden vil vise! ;)
Lykke til! Vi får høres i morgen!:)

Er det fremdeles håp med blendahvit test 11 dpo?? :( Har masse symptomer, men er redd det er Crinonen som lurer meg trill rundt... :(

Masse håp enda ;) forrige gang måtte jeg en uke over ikm for å få positiv test!

Takk folkens! Jeg fortsetter med Crinone og håper litt til! Har masse stikninger i livmoren og har kvalmebyer. Usikker på om dette kan skyldes Crinone... I hvert fall ingen tegn til TR enda :)

Nå har tr kommet for fullt! Så skyggestreken var nok nettopp det og spottinga var ikke uskyldig :( satser på bedre nytt i slutten av pp2 :)

Bah. Tanta er teit. Dere må ha lykke til med neste periode! :)

Hei, sniker litt fra juniforumet da jeg elsker å lese, se bilder av testene deres.. jeg beundrer deres mot til all denne prøvingen. Jeg har aldri vært en prøver, jeg blir lett gravid og har mitt andre barn i magen nå.. jeg har bare hatt sex, aldri tatt no el test, bedt gubben om att vi må humpe pga el noen gang, så kan ikke tenke meg hvordan det er for dere med alt dette fremfor dere.. men må bare si stå på og hump masse! Håper å se flere få positive grav tester nå fremover <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ååhh... Nå er det alt for mange som har fått besøk av tanta! :( Jammen på tide at det strømmer på med positive tester her snart!
Lykke til med neste pp dere som har fått tr!

Jeg vil ikke få TR!! Lyserosa utflod gå bort og gi meg en positiv test i morgen :p

Her er det tr rett rundt hjørnet ettersom jeg spotter. Men men. Ikke så mye å gjøre med det..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp