~~IKM UKE 5~~

Over til noe litt ekkelt... Synes urinen min lukter annerledes når jeg tisser på do? Lukter litt salt eller noe? .... Har mye stikninger i livmoren, så noe skjer der inne... Det er sikkert! Men hva det er er heller litt mer usikkert spennende tider! Har fått opp forhåpningene mine i dag, så håper ikke TR kommer for fullt i morgen :(

Fra å være "sikker" på at jeg er gravid siden el er jeg nå sikker på at jeg ikke er det. Har absolutt ingen symtomer utenom ømme bryst og mye utflod! Men det har jeg alltid før tr og. 7dpo idag, høy fin temp men er jo enda mange dager den kan synke på før tr. Vurderer la være å teste i morgen, men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke la være når jeg står opp. Sjansen for å få 2 streker, gravid eller ikke er jo ganske liten.
Blæææh, vil så gjerne være graviiiiiiiiid!!!
Da er vi i samme båt. Men jeg skal IKKE teste i morgen. Har fått for meg at jeg automatisk blir ugravid av å teste tidlig. :(

Er så spent så spent så spent!! Dette prøve greiene er nytt for meg siden de andre bare har kommet hehe:P Forrige gang rakk vi ikke tenke på å prøve, kroppen skulle komme igang etter spiral uttak, da satt den med engang!(MA).....

IKM på torsdag, jeg døøøøør etter å teste men skal absolutt ikke teste før fredag har jeg bestemt!! X ALT!:P

Epleskrott - jeg kan ikke skjønne annet enn at du er gravid. Det blir spennende å høre om testen din i morgen! :)

Her klarte jeg ikke å dy meg, så måtte slå til med en ny test. Jeg er bare 7 dpo, så det er jo bare tull. Men når det er sagt så syns jeg at jeg ser en strek. Sinnsykt svak - og jeg må STIRRE for å finne den. Men funnet den mange ganger nå. Men etter tidsfristen, og ser ingen farge. Umulig å ta bilde dessverre.
Spennende å se hva som skjer med det, da!

Hmmmm.... Nå murrer det veldig her... Tror ikke det er helt bra, men en uke til IKM, så vet ikke helt... Ser ut som utfolder har antydning til rosaskjær (kun mulig å se på hvitt dopapir) også. Så nå har jeg gått fra nøytral/håpefull til pessimist. Blæ!

Er vel bare å vente og se hva som skjer med tempen, som vanlig...

Jeg har hatt rosa på papiret nå hver morgen siden fredag men begge mine gravide venninner fikk det en uke før positiv test :) Kjente når jeg la meg på magen at jeg faktisk fikk litt vondt i puppene. Stussa litt på det at hver morgen nå siden fredag har jeg våknet opp av at jeg holder hendene på magen, noe som er veldig rart for jeg ligger alltid på magen men greier ikke!

Jeg har hatt rosa på papiret nå hver morgen siden fredag men begge mine gravide venninner fikk det en uke før positiv test :) Kjente når jeg la meg på magen at jeg faktisk fikk litt vondt i puppene. Stussa litt på det at hver morgen nå siden fredag har jeg våknet opp av at jeg holder hendene på magen, noe som er veldig rart for jeg ligger alltid på magen men greier ikke!
Jo, da... Alltids håp, så lenge mensen ikke har kommet. Vi får vel bare se hva som skjer de neste dagene:)

Har IKM om 2 dager! Masse sommerfugler i magen. Har det ikke klaffet er det helt greit, dette er første pp jeg har skjønt syklusen men om det klaffer blir vi verdens lykkeligste

Epleskrott - jeg kan ikke skjønne annet enn at du er gravid. Det blir spennende å høre om testen din i morgen! :)

Her klarte jeg ikke å dy meg, så måtte slå til med en ny test. Jeg er bare 7 dpo, så det er jo bare tull. Men når det er sagt så syns jeg at jeg ser en strek. Sinnsykt svak - og jeg må STIRRE for å finne den. Men funnet den mange ganger nå. Men etter tidsfristen, og ser ingen farge. Umulig å ta bilde dessverre.
Håper testen din blir sterkere ❤️

Ikm idag/imorgen. Ingen tr idag :) Tester i morgen om ikke tr kommer i natt. Jeg er kjempesliten, men det kan være pga reising og forberedelser til morgendagens toårsdag. Murringer og stikninger har det vært minimalt med i dag. Føler meg ikke gravid, men er spent på dagene fremover. Håper på maaaange positive tester fremover her inne nå ! :)

Jeg har testa i dag!! :p Negativ! IKM i morgen.

Drømte i natt at j hadde mensen så den kommer vel snart :/

He,he - akkurat samme her. Negativ altså og IKM i morgen/overimorgen. Lurte på om jeg skimtet en strek, men når jeg så på den fra en annen vinkel, så det helt hvitt ut..
Får ikke testet før jeg er tilbake i Norge på tirsdag, for kjøpte bare en her i utlandet... Forberedt på mensen før den tid..

Lykke til alle sammen!! Håper på mange positive tester denne uka :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ja, da kan jeg vel meddele at jeg testet i dag 7 DPO.... Negativ! Bombe :) ;) ny test tirsdag 9 DPO.

Hurra, Epleskrott! Det er jo fantastisk! Gratulerer:) Fine, fine tester!

Nå blir det spennende Å se hvor mange herfra som følger etter deg!

Back
Topp