~~IKM UKE 5~~

Håper j snart får positiv innen fristen ja!

Etter fire min syntes j at j kunne skimte noe, men var usikker på fargen.

Ikm i morgen og hadde el mandag for to uker siden så 13 dpo kanskje da. Slutta å telle :p

Innser at det ikke gikk denne mnd, med før-mens-utflod og begynnende ryggvondt. Jaja.. Er jo vant til dette, så bare å kaste seg inn i den 17. pp...

Jeg leste akkurat om en jente som hadde små blødninger 5 dager før IKM og ikke fikk positiv før 3 dager etter IKM og hun holdt på spiren hele veien. Det er håp så lenge ikle mensen kommer <3

Vis vedlegget 48343

Den ble ikke sånn innen fristen altså! Den ser slik ut nå, 6 t etter j tok den..

Er oppblåst og sliten. Ellers lite symptomer
Du er nok gravid. Den hadde aldri blitt så sterk uten hcg. Etter tidsfristen eller ikke. Jeg har ooplevd flere ganger at testen ikke ble positiv før etter tidsfristen men dog myyye svakere enn din og jeg var gravid. Gratulerer :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Vis vedlegget 48343

Den ble ikke sånn innen fristen altså! Den ser slik ut nå, 6 t etter j tok den..

Er oppblåst og sliten. Ellers lite symptomer

Oi, for en flott test! Kan ikke skjønne noe annet enn at du får klar positiv innen fristen om en dag eller to! :D
Hvisker gratulerer! ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Innser at det ikke gikk denne mnd, med før-mens-utflod og begynnende ryggvondt. Jaja.. Er jo vant til dette, så bare å kaste seg inn i den 17. pp...

Huff. :( Denne prøvinga kan virkelig være deprimerende.
Krysser uansett fingrene for deg en stund til. Håpet er ikke ute enda! ;)

Håper du tar feil, men utrolig kjipt med de dagene man mister håpet:( Vi andre får fortsette å håpe for deg, om du ikke gjør det.

Du er nok gravid. Den hadde aldri blitt så sterk uten hcg. Etter tidsfristen eller ikke. Jeg har ooplevd flere ganger at testen ikke ble positiv før etter tidsfristen men dog myyye svakere enn din og jeg var gravid. Gratulerer :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Oi, for en flott test! Kan ikke skjønne noe annet enn at du får klar positiv innen fristen om en dag eller to! :D
Hvisker gratulerer! ;)

I hope!! Hvisker et stille "tusen takk" tilbake!! ;) Håper jeg kan vise fram bilde av en fin positiv test som kom FØR tidsfristen i morgentidlig <3

Det stikker skikkelig i høyre side i ryggen. Jeg tror jo alt er symptomer :p

Fra å være "sikker" på at jeg er gravid siden el er jeg nå sikker på at jeg ikke er det. Har absolutt ingen symtomer utenom ømme bryst og mye utflod! Men det har jeg alltid før tr og. 7dpo idag, høy fin temp men er jo enda mange dager den kan synke på før tr. Vurderer la være å teste i morgen, men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke la være når jeg står opp. Sjansen for å få 2 streker, gravid eller ikke er jo ganske liten.
Blæææh, vil så gjerne være graviiiiiiiiid!!!

Epleskrott - jeg kan ikke skjønne annet enn at du er gravid. Det blir spennende å høre om testen din i morgen! :)

Her klarte jeg ikke å dy meg, så måtte slå til med en ny test. Jeg er bare 7 dpo, så det er jo bare tull. Men når det er sagt så syns jeg at jeg ser en strek. Sinnsykt svak - og jeg må STIRRE for å finne den. Men funnet den mange ganger nå. Men etter tidsfristen, og ser ingen farge. Umulig å ta bilde dessverre.

Så koselg å se at det er noen det klaffer for denne uken :)

Hmmmm.... Nå murrer det veldig her... Tror ikke det er helt bra, men en uke til IKM, så vet ikke helt... Ser ut som utfolder har antydning til rosaskjær (kun mulig å se på hvitt dopapir) også. Så nå har jeg gått fra nøytral/håpefull til pessimist. Blæ!

Er vel bare å vente og se hva som skjer med tempen, som vanlig...

Back
Topp