hvor mange dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri sett en test bli så positiv etter tidsfristen uten at det har vært pga graviditet.. Tok du bilde da det hadde gått 4 min?
Nysgjerrig på hvordan den så ut
.
Håper du har rettspennende... er ganske så sikker på at du er gravid. hvisker et stille gratulerer![]()
Innser at det ikke gikk denne mnd, med før-mens-utflod og begynnende ryggvondt. Jaja.. Er jo vant til dette, så bare å kaste seg inn i den 17. pp...
heier på deg test på ny i morgen tidligHåper du har rettkommer evt til å freake ut, ble gravid i sommer men mista tidlig..
Lykke til 
Du er nok gravid. Den hadde aldri blitt så sterk uten hcg. Etter tidsfristen eller ikke. Jeg har ooplevd flere ganger at testen ikke ble positiv før etter tidsfristen men dog myyye svakere enn din og jeg var gravid. GratulererVis vedlegget 48343
Den ble ikke sånn innen fristen altså! Den ser slik ut nå, 6 t etter j tok den..
Er oppblåst og sliten. Ellers lite symptomer
Vis vedlegget 48343
Den ble ikke sånn innen fristen altså! Den ser slik ut nå, 6 t etter j tok den..
Er oppblåst og sliten. Ellers lite symptomer
Innser at det ikke gikk denne mnd, med før-mens-utflod og begynnende ryggvondt. Jaja.. Er jo vant til dette, så bare å kaste seg inn i den 17. pp...
Håper du tar feil, men utrolig kjipt med de dagene man mister håpetInnser at det ikke gikk denne mnd, med før-mens-utflod og begynnende ryggvondt. Jaja.. Er jo vant til dette, så bare å kaste seg inn i den 17. pp...
Du er nok gravid. Den hadde aldri blitt så sterk uten hcg. Etter tidsfristen eller ikke. Jeg har ooplevd flere ganger at testen ikke ble positiv før etter tidsfristen men dog myyye svakere enn din og jeg var gravid. Gratulerer
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Oi, for en flott test! Kan ikke skjønne noe annet enn at du får klar positiv innen fristen om en dag eller to!
Hvisker gratulerer!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app