Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er jo litt kaldt nå daFyrer i peisen som bare det her også. Men håper det betyr noe at du føler deg så kald! Og så har du jo nye annet også!
Her er det heller labert med symptomer, men tar ikke det så tungt, egentlig. Jeg har ikke merket noe særlig de gangene jeg har vært gravid, og motsatt... Har vært fryktelig kvalm, hatt ømme pupper og hetetokter uten at det har vært noe. Så da er det vel å vente og se. Hvis jeg har fin temp, tar jeg nok en test 13/-14 DPO, hvis ikke venter jeg til jeg evt er på overtid. Liker ikke blendatester![]()
Du er lagt inn alt, du må bare oppdatere sidenSøndag 2 februar! Noen som vil legge meg inn?![]()
Jepp! Er vel bare å vente og seJa, har hatt mange symptomer på graviditet før som absolutt ikke har betydd noe. Eneste forskjellen nå er all denne murringen så tidlig. Men fravær av symptomer kan jo også for noen være et symptom. Grafen din er i hvert fall høy og fin, og fortsetter den sånn blir det kanskje trifasisk for deg og?!Blendatester er teit.
Jeg har faktisk klart holde meg unna testene. Tok en igår men ødela den før teststreken kom fram for jeg innså hvor håpløs jeg er. Ikke tatt idag og skal heller ikke ta idag. Planen var å ta på mandag 8dpo. Da trur jeg ikke jeg klarer holde meg lengerJeg tok en test i dag... 6 dpo. Huff! Selvsagt negativ. Men jeg tenker at nå må jeg være gravid. Det er ikke noe alternativ. Jeg må være det.
God natt, damer. Nå er det bare litt over et døgn til vår uke starter.
Appen <3
TesterTester på tirsdag, 8 DPO
Tester og på tirsdag!!Tester på tirsdag, 8 DPO