~~IKM UKE 5~~

Våget meg i badeland idag, til tross for ikm søndag/mandag, og mensmurringer og skikkelig følelse av at tr er rett rundt hjørnet..;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hvis jeg ikke får mensen i natt er jeg overrasket. For her kjennes det ut som om den er på vei med brask og bram! Irritert, murringer og fryktelig grinete. I tillegg til at det kjennes ut som om noe er på vei ut... Æsj.. Jeg som hadde et snev håp her, selv om jeg ikke vil innrømme det..

IKM nærmer seg med stormskritt. Og det er 1 fridag og 2arbeidsdager igjen. Heldigvis har jeg fått IKM på avstand og ned i andre rekker, mistet håpet på denne pp rimelig tidlig, men nå stiger håpet igjen når det nærmer seg:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ikke mer lyserosa på papiret foreløpig... Murringer, stikninger og småkvalm. Trøtt og litt hodepine som kommer og går.... 9 dpo.... Er enten TR rett rundt hjørnet eller en spire... Kan fint være begge deler dette her! Tror det første, håper selvfølgelig det siste... Tiden vil vise ;)

Men spennende er det, i alle fall! :) Gleder meg til dere begynner å teste!

Herrefred, jeg fryser!! Har på meg 2 ullgensere, 1 ulltrøye, trøye og lue (inne, ja). Og jeg fryser. Tok tempen, er blitt bittelitt forkjølet, men den var på 37. Ingen feber. Føler meg heller ikke febersyk. Men er så kald!

Kommer til å føle meg superteit på onsdag, hvis mensen kommer! :p haha...

Men det er jo litt kaldt nå da:) Fyrer i peisen som bare det her også. Men håper det betyr noe at du føler deg så kald! Og så har du jo nye annet også!

Her er det heller labert med symptomer, men tar ikke det så tungt, egentlig. Jeg har ikke merket noe særlig de gangene jeg har vært gravid, og motsatt... Har vært fryktelig kvalm, hatt ømme pupper og hetetokter uten at det har vært noe. Så da er det vel å vente og se. Hvis jeg har fin temp, tar jeg nok en test 13/-14 DPO, hvis ikke venter jeg til jeg evt er på overtid. Liker ikke blendatester:(

Men det er jo litt kaldt nå da:) Fyrer i peisen som bare det her også. Men håper det betyr noe at du føler deg så kald! Og så har du jo nye annet også!

Her er det heller labert med symptomer, men tar ikke det så tungt, egentlig. Jeg har ikke merket noe særlig de gangene jeg har vært gravid, og motsatt... Har vært fryktelig kvalm, hatt ømme pupper og hetetokter uten at det har vært noe. Så da er det vel å vente og se. Hvis jeg har fin temp, tar jeg nok en test 13/-14 DPO, hvis ikke venter jeg til jeg evt er på overtid. Liker ikke blendatester:(

Ja, har hatt mange symptomer på graviditet før som absolutt ikke har betydd noe. Eneste forskjellen nå er all denne murringen så tidlig. Men fravær av symptomer kan jo også for noen være et symptom. Grafen din er i hvert fall høy og fin, og fortsetter den sånn blir det kanskje trifasisk for deg og?! :) Blendatester er teit.

Ja, har hatt mange symptomer på graviditet før som absolutt ikke har betydd noe. Eneste forskjellen nå er all denne murringen så tidlig. Men fravær av symptomer kan jo også for noen være et symptom. Grafen din er i hvert fall høy og fin, og fortsetter den sånn blir det kanskje trifasisk for deg og?! :) Blendatester er teit.
Jepp! Er vel bare å vente og se:p Her er min graf fra da jeg var gravid med nummer to:

image.jpg

Den var jo ikke spesielt høy på 6-7 DPO, der jeg er nå, men fortsatte bare å stige etter 10 DPO... De andre grafene mine (når jeg ikke har vært gravid) har ikke økt etter 10 DPO, men holdt seg like høye, eller begynt å synke 11-12 DPO... Sånn røffli..

Å.. Så spennende! Det er ganske forskjellig graf fra de du har nå? Blir spennende å se på utviklingen av grafen din fremover :) Selv er jeg spent på morgendagens temp for min del. Håper en natt med god søvn og ikke tullesøvn som i natt..

Og der kom mensen ryggvondten, nå er det ingen tvil. Dette ble ikke vår mnd :(

Jeg tok en test i dag... 6 dpo. Huff! Selvsagt negativ. Men jeg tenker at nå må jeg være gravid. Det er ikke noe alternativ. Jeg må være det.

God natt, damer. Nå er det bare litt over et døgn til vår uke starter.

Appen <3

Jeg tok en test i dag... 6 dpo. Huff! Selvsagt negativ. Men jeg tenker at nå må jeg være gravid. Det er ikke noe alternativ. Jeg må være det.

God natt, damer. Nå er det bare litt over et døgn til vår uke starter.

Appen <3
Jeg har faktisk klart holde meg unna testene. Tok en igår men ødela den før teststreken kom fram for jeg innså hvor håpløs jeg er. Ikke tatt idag og skal heller ikke ta idag. Planen var å ta på mandag 8dpo. Da trur jeg ikke jeg klarer holde meg lenger :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ikke i morgen men DA, skal jeg teste ! :p Spennende! I den ene stunden tenker jeg "jeg er gravid", i neste stund tenker jeg "nååå kommer tr".. ! Har masse symptomer på begge deler, og en tullete rygg ! Snart vår uke :D

Men dere som har IKM mandag/tirsdag har ikke dere testet? Første IKM gruppen jeg har vært i som ikke har noen positive tester (eller mange negative) idet vi kommer til søndag.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Har IKM tirsdag og ikke testet men som sagt, troen på spire har jeg mistet etter lyserosa på papiret hver morgen i 2 dager :(

Ingen mer lyserosa her. Hvitaktig litt kremete utflod. Renner tynt inne i mellom. Må ha på truseinnlegg... Kvalm i små byer, litt stikninger og murringer. Dette kan fremdeles være både TR og spire. 10 dpo i morgen (altså nå siden kl er over 24) ;) Har planer om å ikke teste før onsdag hvis ikke TR kommer. På onsdag er jeg i så fall 13 dpo... Er usikker på hva jeg tror nå her. Positiv i det ene øyeblikket og utrolig negativ i det neste ;) Har vært på kino og ute og spist med mannen. Måtte sjekke truseinnlegget et par ganger på do ;) he he.. God natt jenter!! :)

Back
Topp