~~IKM UKE 5~~

Ja, det hadde vært kjempegøy! I motsetning til alle andre måneder vet jeg med sikkerhet at vi traff el denne mnd.. Så det blir spennende. Pleier ikke murre så mange dager før ikm, men så er det mye jeg ikke vet om min egen syklus ift det man får vite gjennom temping.. ;) Ellers syns jeg du har en finfin graf!! :)
Litt deilig å vite at man har truffet da! Men det skulle jo bare mangle sånn som dere holdt på:p Jeg er veldig spent på deg nå, altså! Veldig flott graf hos deg også. Kanskje til og med med festedipp? Håper!

Ja, grafen min er fin nå, men vet ikke hvor mye av det som skyldes litt dårlig søvn... Vente og se...:cool:

Er det håp selvom man ikke har mye symptomer?

Vel, jeg vet som sagt ikke når IKM er, men begynte testingen for 3 dager siden, for å være sikker ;) Fikk en svak rosa strek onsdag, men blenda torsdag og fredag.. Gir ikke helt opp håpet, vondt i korsryggen og idag ble brystvortertene plutselig svært ømme.. Men mye usikkerhet ja.. Håper på å få positiv el test neste med evt., denne usikkerheten er grusom!! Det er kjedelig å bli skuffet over negative tester, nåde jeg ikke vet om IKM er en uke frem i tid eller hva...

Litt deilig å vite at man har truffet da! Men det skulle jo bare mangle sånn som dere holdt på:p Jeg er veldig spent på deg nå, altså! Veldig flott graf hos deg også. Kanskje til og med med festedipp? Håper!

Ja, grafen min er fin nå, men vet ikke hvor mye av det som skyldes litt dårlig søvn... Vente og se...:cool:

Haha.. Ja, du sier noe ;) Vi kjørte samme opplegg i oktober. Også, 4 dager etter siste samleie fikk jeg eggløsningsslim og en syklus på 33 dager. Snakk om helbom! Kunne ikke si noe til mannen heller for han klagde så fælt på at var sår.. :p Uff.. Høres helt sykt ut.. :P

Men er selv nysgjerrig på egen graf nå. Men har likevel ikke trua.. Er så pessimist.. Men det er nok en forsvarmekanisme..

Var kvalm da jeg stod opp i dag, men nå er det over... 9 dpo i dag. Er pessimist og tror ikke jeg er gravid selv om jeg har et ørlite håp som jeg ikke helt tør å vedkjenne... ;)

Lykke til alle prøvere :-)

Last edited:
Hei :-)
Kan noen skrive meg opp, IKM 5 feb.

Jeg har alltid blitt gravid på første pp, så jeg har jo et håp.
De siste to har endt i MA, en gang i uke 7/8 i juni 2014 og i uke 11+3 i månedskifte nov. og des. 2014. Så nå krysser vi fingrene for at jeg er gravid og at alle gode ting er 3.

Har to flotte barn fra før som er 9 og 12 år ♥

Da skal vel du til ikm uke 6, ikke 5 ;) også har du skrevet feil årstall på MA' ene dine. Trist at du har mistet da :( Lykke til videre!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Nå har jeg googlet meg opp om "lyserosa på papiret men gravid" hahah, tror jeg har blitt gal :p men det viser det at mange damer har hatt det så sent som 10 dpo og vært gravide! Så jeg har et ørlite håp her :) våknet opp superkvalm men det er over igjen

Twinkle... Jeg også våknet kvalm, men nå er det over. 9 dpo i dag og også litt lyserosa på papiret! Tror det dessverre er h.... TR, men gir ikke opp håpet helt... ;)

Twinkle... Jeg også våknet kvalm, men nå er det over. 9 dpo i dag og også litt lyserosa på papiret! Tror det dessverre er h.... TR, men gir ikke opp håpet helt... ;)
Samme her... Æsj... Det skulle jo ikke skje oss

Tester torsdag/fredag :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde EL 18 januar, dagen etter fikk jeg ømme/ vonde pupper og har hatt det siden.
Dagen etter EL er jo ikke hcg nivået stegge akkurat så hva er det som gjør at man får ømme pupper? Det er vel neppe et tegn på graviditet da?

Progesteron som produseres fra eggstokken etter el kan også føre til mange av de samme symptomene som ved graviditet, dessverre... Blant annet ømme pupper og kvalme. Men det betyr jo ikke at man ikke er gravid, selv om man har progesteronsymptomer tidlig...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp