Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, etter glede igår over tre tester med streker så står jeg opp i dag til test med kun 1 strek. Tatt en til og fortsatt uten strek. Det her er andre gang en spire gir tydelig signal på å være her ,men forsvinner. Nesten så jeg lurer på å bestille time hos legen, men det er vel for tidlig i prøvingen ennå..:S skikkelig dritt dag, godt jeg skal bort en tur nå, så får jeg kanskje tankene bort på noe annet
.

Å, nei! Tror jeg ville ha snakket med legen, sånn som Fimle sier... Er jo greit bare få sjekket hvordan ting står til. Evt ta en privat gyn?Ah, etter glede igår over tre tester med streker så står jeg opp i dag til test med kun 1 strek. Tatt en til og fortsatt uten strek. Det her er andre gang en spire gir tydelig signal på å være her ,men forsvinner. Nesten så jeg lurer på å bestille time hos legen, men det er vel for tidlig i prøvingen ennå..:S skikkelig dritt dag, godt jeg skal bort en tur nå, så får jeg kanskje tankene bort på noe annet
.
Da er du satt oppIkm 30. på meg
Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Du inspirerer med positiviteten din. Herlig. Jeg er (som vanlig) svært optimistisk og sikker på at DENNE måneden så sitter spira. Så nå teller jeg dager frem til eltestingen kan begynne. Bruker du noe hjelp (ev. kjerringråd) for å øke sjansene?Da er jeg allerede med godt mot! Til tross for alt trist i det siste, så er det nå godt å komme igang med ny uke, starte opp med nye middagsretter og jeg skal endelig melde meg inn på treningsstudio igjen. Jeg har vært borte altfor mange måneder fra trening pga en skade. Ja, det godt å komme tilbake til hverdagen igjen
.
Hvordan går det med dere?![]()
Krysser fingre for at det blir siste pp på degDu inspirerer med positiviteten din. Herlig. Jeg er (som vanlig) svært optimistisk og sikker på at DENNE måneden så sitter spira. Så nå teller jeg dager frem til eltestingen kan begynne. Bruker du noe hjelp (ev. kjerringråd) for å øke sjansene?![]()
IKM 29 januar, pp8.
Da tar jeg en sjans på 25 dagers syklus . De to siste pp har bare vært på 21 og 22 dager. Tanta har kommet allerede på 9 og 10dpo.
Skal prøve meg på temping denne pp. Må bare slutte å blø først.
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Spennende! Håper du bare får en syklus med temping, daIKM 29 januar, pp8.
Da tar jeg en sjans på 25 dagers syklus . De to siste pp har bare vært på 21 og 22 dager. Tanta har kommet allerede på 9 og 10dpo.
Skal prøve meg på temping denne pp. Må bare slutte å blø først.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013