~~IKM UKE 5~~

Ja, vi også hører det der ofte. At det er så godt nå som barna endelig begynner å bli litt store (5 og snart 3), og at det er godt å være ferdige med babyer og sånt... Ja, ja... Vi får nå se ;)

Ah, etter glede igår over tre tester med streker så står jeg opp i dag til test med kun 1 strek:P. Tatt en til og fortsatt uten strek. Det her er andre gang en spire gir tydelig signal på å være her ,men forsvinner. Nesten så jeg lurer på å bestille time hos legen, men det er vel for tidlig i prøvingen ennå..:S skikkelig dritt dag, godt jeg skal bort en tur nå, så får jeg kanskje tankene bort på noe annet:).

Ah, etter glede igår over tre tester med streker så står jeg opp i dag til test med kun 1 strek:p. Tatt en til og fortsatt uten strek. Det her er andre gang en spire gir tydelig signal på å være her ,men forsvinner. Nesten så jeg lurer på å bestille time hos legen, men det er vel for tidlig i prøvingen ennå..:S skikkelig dritt dag, godt jeg skal bort en tur nå, så får jeg kanskje tankene bort på noe annet:).

Nei og nei :( Kjemisk er forferdelig frustrerende!
Hvis dette har skjedd deg før også, ville jeg vurdert å ta en tur til legen. Mange har jo god hjelp av f.eks crinone hvis de har gjentatte kjemiske.

Krysser uansett fingra for deg en liten stund til! Vi kan jo alltids håpe på at du f.eks har mer utvannet urin i dag i forhold til i går, mindre fargestoff i testene du har tatt i dag eller lignende...
Håper håper!! :signs003

Ah, etter glede igår over tre tester med streker så står jeg opp i dag til test med kun 1 strek:p. Tatt en til og fortsatt uten strek. Det her er andre gang en spire gir tydelig signal på å være her ,men forsvinner. Nesten så jeg lurer på å bestille time hos legen, men det er vel for tidlig i prøvingen ennå..:S skikkelig dritt dag, godt jeg skal bort en tur nå, så får jeg kanskje tankene bort på noe annet:).
Å, nei! Tror jeg ville ha snakket med legen, sånn som Fimle sier... Er jo greit bare få sjekket hvordan ting står til. Evt ta en privat gyn?

Ja, får ringe og høre med legen. Men tror det får bli etter begravelsen jeg ordner med om dagen. Kan vel være det har blitt litt mye stress med det de siste dagene også. Uff, skikkelig deppa nå, så nå skal jeg bare legge meg på sofaen og slappe av. Fortsatt hvit test så. Pleier å gå et par dager, så er motivasjon tilbake igjen:)..

Ikm 30. på meg:)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Da er jeg allerede med godt mot:)! Til tross for alt trist i det siste, så er det nå godt å komme igang med ny uke, starte opp med nye middagsretter og jeg skal endelig melde meg inn på treningsstudio igjen. Jeg har vært borte altfor mange måneder fra trening pga en skade. Ja, det er godt å komme tilbake til hverdagen igjen:).

Hvordan går det med dere?:)

Last edited:
Da er jeg allerede med godt mot:)! Til tross for alt trist i det siste, så er det nå godt å komme igang med ny uke, starte opp med nye middagsretter og jeg skal endelig melde meg inn på treningsstudio igjen. Jeg har vært borte altfor mange måneder fra trening pga en skade. Ja, det godt å komme tilbake til hverdagen igjen:).

Hvordan går det med dere?:)
Du inspirerer med positiviteten din. Herlig. Jeg er (som vanlig) svært optimistisk og sikker på at DENNE måneden så sitter spira. Så nå teller jeg dager frem til eltestingen kan begynne. Bruker du noe hjelp (ev. kjerringråd) for å øke sjansene? :)

Er på CD 8 i dag! Nå begynner straks moroa! Tror moroa må begynne i natt og annenhver natt fremover ;) Denne måneden skal det skje folkens! ;) Lykke til! Happy humping! ;)

He he... Deilig å være så optimistisk som man er i denne fasen! Jeg tror kanskje jeg slapper litt av denne runden. Litt deilig det også.

Gleder meg til å følge med når dere begynner å teste etter EL. For meg er det en uke igjen før sånt er aktuelt, men foreløpig tar jeg altså livet med ro ;)

Du inspirerer med positiviteten din. Herlig. Jeg er (som vanlig) svært optimistisk og sikker på at DENNE måneden så sitter spira. Så nå teller jeg dager frem til eltestingen kan begynne. Bruker du noe hjelp (ev. kjerringråd) for å øke sjansene? :)
Krysser fingre for at det blir siste pp på deg:). Jeg syns jeg skimter streker som forsvinner rett som det er, så er ikke mye gode råd herifra da kanskje:). Jeg burde nok ta en tur til legen, men det får vente noen uker til. Men har sex hver andre eller hver tredje dag gjennom syklusen. I desember startet jeg med grapefruktjuice og rooibos-te. :)

IKM 29 januar, pp8.

Da tar jeg en sjans på 25 dagers syklus . De to siste pp har bare vært på 21 og 22 dager. Tanta har kommet allerede på 9 og 10dpo.
Skal prøve meg på temping denne pp. Må bare slutte å blø først.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

IKM 29 januar, pp8.

Da tar jeg en sjans på 25 dagers syklus . De to siste pp har bare vært på 21 og 22 dager. Tanta har kommet allerede på 9 og 10dpo.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da er du satt opp:). Lykke til med temping:). Skal starte med det selv, så spent på om jeg klarer å få noe mer oversikt over kroppens syklus:)

IKM 29 januar, pp8.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Spennende! Håper du bare får en syklus med temping, da:)

Jeg fikk splitter nytt termometer i posten i dag, og måtte teste det med en gang! Tempen viste 38,29, noe som i og for seg stemmer med at jeg ikke har følt meg helt tipp topp i dag... Måtte det gi seg raskt, så jeg ikke får kluss med tempingen denne runden!

Melder meg inn her jeg også. Usikker på dag, men sett meg opp på 31. :-)

Hadde nok en kjemisk denne mnd, så er litt usikker på om det har klusset til syklusen. Har hatt 27 dagers syklus siden august, men nå ble det plutselig 31 dager... Positiv test en dag etter IKM, men mens 2 dager etter testen. Håper det klaffer denne mnd. :-)

Vi prøver også på nr 3. Har en gutt på snart 6 år og ei jente på snart 4 år fra før. :-)

Jeg blir med her også! I følge FF har jeg IKM søndag i uke 4, men jeg tror egentlig IKM er mandag 27. Jan.

Vil du sette meg opp? Er på pp6.

Back
Topp