~~IKM UKE 5~~

Har fått nytt friskt mot med det nye året, og håper det vil smile like mye til meg som jeg til det:)
Skal i hvertfall glede meg over den store hendinga i august, da blir det bryllup:D
Åh, så koselig:)! Da har du jo to ting å se fram til i dette året:D. Har du startet med planlegging?:)

Hallo! Da melder jeg med inn her:) Foreløpig IKM er 31. januar. Håper oktober kan bli en hyggeligere måned enn den pleier å være i år! Pp4, forresten...

Da er du satt opp Medusa_83:).
Det jeg trodde var starten på mensen må kanskje ha vært noe festeblødning eller rift etter sex. For hos meg dukket dette opp noe som kan se ut som en ekstra strek på graviditetstesten:). Håper det er noe som fester seg godt:). Må være grapefruktjuicen og rooboisteen jeg startet å drikke denne pp det tror jeg:D
Følger og oppdaterer her inne, uansett hvordan det går:).

Det jeg trodde var starten på mensen må kanskje ha vært noe festeblødning eller rift etter sex. For hos meg dukket dette opp noe som kan se ut som en ekstra strek på graviditetstesten:). Håper det er noe som fester seg godt:). Må være grapefruktjuicen og rooboisteen jeg startet å drikke denne pp det tror jeg:D

Wow! Så spennende ! Krysser fingrene for spire hos deg ! :) Godt du følger å oppdaterer her inne likevel, du har god kontroll ;)

Så spennende, 2014. Del gjerne bilde av testen din. :)

Jeg har IKM søndag 2.februar. Og dette tror jeg blir pp 13... Har nesten mistet tellinga.

Wow! Så spennende ! Krysser fingrene for spire hos deg ! :) Godt du følger å oppdaterer her inne likevel, du har god kontroll ;)
Takk for det:). Har ikke lyst til å miste igjen, så den spira her skal sitte har jeg bestemt:D!
ImageUploadedByBV Forum1388842532.427812.jpg

Legger med bilde av testen fra morgenen. Samme bilde tre ganger, har bare redigert fargen:). Øverste er graviditetstest og de to nederste er el tester:).

Takk for det:). Har ikke lyst til å miste igjen, så den spira her skal sitte har jeg bestemt:D!
Vis vedlegget 45554
Legger med bilde av testen fra morgenen. Samme bilde tre ganger, har bare redigert fargen:). Øverste er graviditetstest og de to nederste er el tester:).

Ser ut som du er gravid ja ! :) Hold deg fast lille spire ;) Gratulerer :)

Hei hei! :)
Slenger meg med her jeg, tror ikm blir ca 29. Pp7, NÅ må det da vel jammen skje noe snart....!!! :p

Gratulerer så mye med positiv test 2014! :D Det må da være et godt tegn at trådstarteren for ikmgruppa vår allerede er gravid! ;)

Hei hei! :)
Slenger meg med her jeg, tror ikm blir ca 29. Pp7, NÅ må det da vel jammen skje noe snart....!!! :p

Gratulerer så mye med positiv test 2014! :D Det må da være et godt tegn at trådstarteren for ikmgruppa vår allerede er gravid! ;)
Tusen takk:)! Ja, håper dere andre følger etter:D!
Da er du satt opp på listen :)

Hehe... Jeg ble litt forvirret når jeg så du var overalt ;) Håper du får flytte mange av oss andre over til gravid om noen uker, da! Og gratulerer igjen :P

Hehe... Jeg ble litt forvirret når jeg så du var overalt ;) Håper du får flytte mange av oss andre over til gravid om noen uker, da! Og gratulerer igjen :P
Hihi, jeg har vært litt forvirret selv over hvor jeg hørte til, så er ikke rart du har blitt det av å se meg overalt da:) Håper også at mange kan stå på gravidlisten snart:). Helst alle sammen;)

I dag reiste TR! Det var på tide !!!! Godt å være så langt igjen! Blir det denne måneden mon tro? Higer etter å gjøre familien komplett med nr 3! :)

I dag reiste TR! Det var på tide !!!! Godt å være så langt igjen! Blir det denne måneden mon tro? Higer etter å gjøre familien komplett med nr 3! :)
Heldiggris:) Jeg er på CD 1... Og higer også etter en komplett familie med tre barn ;) Laaaaaaaaang ventetid! Har så lyst til å begynne på den ordentlige ventetiden!

Vi prøver også på tredjemann. :)
Har fått noen kommentarer på at det må være godt å være "ferdig", og at vi er en komplett familie. :rolleyes: Det er tydeligvis normen å ha to barn... Men jeg føler meg IKKE ferdig. (selv om jeg til tider føler at jeg er en liten smule sprø som vil i gjennom enda et svangerskap, og tilføre enda en liten rakkerfant innen husets til tider kaotiske vegger) ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp