2014
Forelsket i forumet
Åh, så koseligHar fått nytt friskt mot med det nye året, og håper det vil smile like mye til meg som jeg til det
Skal i hvertfall glede meg over den store hendinga i august, da blir det bryllup![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så koseligHar fått nytt friskt mot med det nye året, og håper det vil smile like mye til meg som jeg til det
Skal i hvertfall glede meg over den store hendinga i august, da blir det bryllup![]()
Da er du skrevet oppHenger meg på her. Blir mest sannsynlig 31.01 på megpp3
Da er du satt opp Medusa_83.
Det jeg trodde var starten på mensen må kanskje ha vært noe festeblødning eller rift etter sex. For hos meg dukket dette opp noe som kan se ut som en ekstra strek på graviditetstesten. Håper det er noe som fester seg godt
. Må være grapefruktjuicen og rooboisteen jeg startet å drikke denne pp det tror jeg
Følger og oppdaterer her inne, uansett hvordan det går.
Takk for detWow! Så spennende ! Krysser fingrene for spire hos deg !Godt du følger å oppdaterer her inne likevel, du har god kontroll
![]()
Takk for det. Har ikke lyst til å miste igjen, så den spira her skal sitte har jeg bestemt
!
Vis vedlegget 45554
Legger med bilde av testen fra morgenen. Samme bilde tre ganger, har bare redigert fargen. Øverste er graviditetstest og de to nederste er el tester
.
Da er du lagt tilSå spennende, 2014. Del gjerne bilde av testen din.
Jeg har IKM søndag 2.februar. Og dette tror jeg blir pp 13... Har nesten mistet tellinga.
Tusen takkHei hei!![]()
Slenger meg med her jeg, tror ikm blir ca 29. Pp7, NÅ må det da vel jammen skje noe snart....!!!
Gratulerer så mye med positiv test 2014!Det må da være et godt tegn at trådstarteren for ikmgruppa vår allerede er gravid!
![]()
Hehe... Jeg ble litt forvirret når jeg så du var overaltDa er du satt opp Medusa_83.
Det jeg trodde var starten på mensen må kanskje ha vært noe festeblødning eller rift etter sex. For hos meg dukket dette opp noe som kan se ut som en ekstra strek på graviditetstesten. Håper det er noe som fester seg godt
. Må være grapefruktjuicen og rooboisteen jeg startet å drikke denne pp det tror jeg
Følger og oppdaterer her inne, uansett hvordan det går.
Hihi, jeg har vært litt forvirret selv over hvor jeg hørte til, så er ikke rart du har blitt det av å se meg overalt daHehe... Jeg ble litt forvirret når jeg så du var overaltHåper du får flytte mange av oss andre over til gravid om noen uker, da! Og gratulerer igjen
![]()
Velkommen til ossMelder meg inn her jeg daforeløpig IKM 30. og det blir pp2 etter MA i begynnelsen av Desember
![]()
HeldiggrisI dag reiste TR! Det var på tide !!!! Godt å være så langt igjen! Blir det denne måneden mon tro? Higer etter å gjøre familien komplett med nr 3!![]()