~~IKM UKE 5~~

Hehe, min frist er innen 2014 i første omgang. Vil aller helst ha barn i oddetallsår (litt rar av meg), men tipper vi over til 2015, så håper jeg det blir i noen av de første mnd :) Klaffet på første pp etter første mens etter ppilleslutt sist, så håper jo selvfølgelig det gjør det nå også, så blir kanskje litt stressa og opphengt i det likevel :p
Hehe, da får vi håpe det klaffer for oss begge denne pp:).

Har tiiiidenes mens denne gangen. Har så utrolig vondt! Og blør sykt mye. Kom også litt klumper i starten. :/ Tror kanskje jeg har hatt en kjemisk, for hadde enormt med gravidesymptomer før mens kom. Prøver på nr 3, så har vært gravid 2 ganger før og vet hvordan det føles. Er litt smådeppa og må dytte i meg paracet og Ibux for å komme meg på jobb i natt. Håper denne måneden gir bedre resultater! Krysser fingrene for det! :) Lykke til alle sammen her inne og godt nyttår til dere :) Hvilket barn prøver dere andre på? :) nr altså ;)

Uff da.. Det er ikke noe særlig. Håper spira vil sitte denne pp:).
Vi prøver på nummer 1:). Ble gravid i oktober, men endte i SA i uke 6. Tror jeg har hatt et par kjemiske også, så håper virkelig vi får en spire som sitter snart:D

Har tiiiidenes mens denne gangen. Har så utrolig vondt! Og blør sykt mye. Kom også litt klumper i starten. :/ Tror kanskje jeg har hatt en kjemisk, for hadde enormt med gravidesymptomer før mens kom. Prøver på nr 3, så har vært gravid 2 ganger før og vet hvordan det føles. Er litt smådeppa og må dytte i meg paracet og Ibux for å komme meg på jobb i natt. Håper denne måneden gir bedre resultater! Krysser fingrene for det! :) Lykke til alle sammen her inne og godt nyttår til dere :) Hvilket barn prøver dere andre på? :) nr altså ;)

Har tenkt samme tanken her, fordi jeg har også blødd veldig mye med en god del klumper med litt str, og mer vondt enn før. Men er første blødning etter pilleslutt så tenkte kanskje det kunne være grunnen også. Har også hatt noen symptomer som minnet om graviditet, men kan jo også være kroppens reaksjon på å få el igjen.. Vi prøver på barn nr to :)

Lykke til og godt nyttår til deg også! Og de andre her inne! :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Mannen har kjøpt CB fertilitetsmonitor til meg! Begynner med den i mrg! ;) Noen andre her som bruker den?

Oh, spennende ! :) Har ikke prøvd noe for å holde styr på EL, men planlegger allerede å prøve det om noen pp'er dersom vi ikke lykkes uten ;) Så vil gjerne høre erfaringer jeg også :)

Blir med på denne jeg. Skal teste etter EL med EL tester fra billigetester for første gang denne mnd og bynner med det den 10 januar. Har bestilt 14 tester så renger med IKM er i slutten av januar :) Litt usikker siden jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser.
Denne mnd skal det fine skje :)

Ikm 30. januar :) tror jeg... sjekke med el tester.

Sendt fra moben :)

Blir med på denne jeg. Skal teste etter EL med EL tester fra billigetester for første gang denne mnd og bynner med det den 10 januar. Har bestilt 14 tester så renger med IKM er i slutten av januar :) Litt usikker siden jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser.
Denne mnd skal det fine skje :)
Velkommen til oss:). Jeg satt deg opp på usikker dato på listen vår, så kan du oppdatere når du finner el.El tester er kjekt å ha når en har uregelmessige sykluser. Bruker de samme selv.:)

Ikm tirsdag 28 januar.
Starter med ny frisk i det nye året etter litt pause. Starter til og med å telle pp på nytt, så da blir det pp1:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ikm tirsdag 28 januar.
Starter med ny frisk i det nye året etter litt pause. Starter til og med å telle pp på nytt, så da blir det pp1:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Da er du satt opp på listen:). Får håpe det blir første og siste pp på deg nå:)

Hei alle sammen:) jeg vil gjerne være med her:):) ikm foreløbig 29 jan , pp4:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da er du satt opp på listen:). Får håpe det blir første og siste pp på deg nå:)
Har fått nytt friskt mot med det nye året, og håper det vil smile like mye til meg som jeg til det:)
Skal i hvertfall glede meg over den store hendinga i august, da blir det bryllup:D

Back
Topp