Blir pp2 for meg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, da får vi håpe det klaffer for oss begge denne ppHehe, min frist er innen 2014 i første omgang. Vil aller helst ha barn i oddetallsår (litt rar av meg), men tipper vi over til 2015, så håper jeg det blir i noen av de første mndKlaffet på første pp etter første mens etter ppilleslutt sist, så håper jo selvfølgelig det gjør det nå også, så blir kanskje litt stressa og opphengt i det likevel
![]()
Så koselig med fler her inneJeg vil gjerne være med! IKM her mandag 27.januar!![]()
Hehe, da får vi håpe det klaffer for oss begge denne pp.
Jeg vil gjerne være med! IKM her mandag 27.januar!![]()
Har tiiiidenes mens denne gangen. Har så utrolig vondt! Og blør sykt mye. Kom også litt klumper i starten. :/ Tror kanskje jeg har hatt en kjemisk, for hadde enormt med gravidesymptomer før mens kom. Prøver på nr 3, så har vært gravid 2 ganger før og vet hvordan det føles. Er litt smådeppa og må dytte i meg paracet og Ibux for å komme meg på jobb i natt. Håper denne måneden gir bedre resultater! Krysser fingrene for det!Lykke til alle sammen her inne og godt nyttår til dere
Hvilket barn prøver dere andre på?
nr altså
![]()
Mannen har kjøpt CB fertilitetsmonitor til meg! Begynner med den i mrg!Noen andre her som bruker den?
Velkommen til ossBlir med på denne jeg. Skal teste etter EL med EL tester fra billigetester for første gang denne mnd og bynner med det den 10 januar. Har bestilt 14 tester så renger med IKM er i slutten av januarLitt usikker siden jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser.
Denne mnd skal det fine skje![]()
Skriver deg opp på den datoen, så kan vi jo endre det underveisIkm 30. januartror jeg... sjekke med el tester.
Sendt fra moben![]()
Da er du satt opp på listenIkm tirsdag 28 januar.
Starter med ny frisk i det nye året etter litt pause. Starter til og med å telle pp på nytt, så da blir det pp1
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Da er du satt opp på listaHei alle sammenjeg vil gjerne være med her
ikm foreløbig 29 jan , pp4
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har fått nytt friskt mot med det nye året, og håper det vil smile like mye til meg som jeg til detDa er du satt opp på listen. Får håpe det blir første og siste pp på deg nå
![]()