Jeg bare smyger litt her, jeg

Vi prøver ikke aktivt (mannen ønsker ikke flere og jeg trodde jeg hadde landa greit i at det holder med de to vi har). Men etter en ubeskytta hyrdestund, kombinert med det som muligens var en litt tidlig EL, så begynte tankene å svirre da jeg våknet med ømme bryster i dag.. Trenger ikke være noen ting, men jeg veit jo hva det potensielt kan bety også...
Siden vi ikke prøver, så tester jeg ikke etter EL. Vi hadde ubeskytta sex 9. jan, og forventa EL skulle etter normal syklus være 16/17 jan. Men jeg hadde EL-smerter allerede 12., 13. og 14. jan. Mulig ikke egg slapp før etter dette, men HVIS EL var i dette tidsrommet, så er jeg på rundt 12-13 DPO nå.
Jeg prøver ikke å tenke så mye, for jeg veit ikke om jeg blir skuffa,, lei meg, letta eller glad om mensen kommer eller jeg tester og får en negativ test. Sikkert en blanding. Alle ganger jeg har vært gravid har jeg hatt ømme bryster på dette tidspunktet. Men det har jeg jo til gjengjeld også hatt før mens (selv om det er sjelden jeg har det).