førstegangsprøver☀️
Flørter med forumet
Gratulerer!!!Jeg er GRAVID
Da var det reelle streker igår
![]()
så fantastisk!!!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!!Jeg er GRAVID
![]()
så fantastisk!!!Jeg er GRAVID
![]()
Gratulerer!!Ithis! Vi var vel i samme termingruppe for juni før vi begge mistet, håper den sitter nå!
![]()
Ser ut som du er preggy nå du også

æææææ så gøy!!!!!Gratulerer!!
skal jeg sette deg på gravid med en gang?

Takk
Jaaa, jeg kan settes på gravid
Jeg er bare 3-4 DPO, så jeg har ikke testet ennå – men la oss håpe detDet var viSer ut som du er preggy nå du også
![]()
Godt å vite at symptomer kan være totalt fraværende før streken kommer i alle fall! Gleder meg til å se testene dine i morra tidlig!Jeg er bare 3-4 DPO, så jeg har ikke testet ennå – men la oss håpe detGodt å vite at symptomer kan være totalt fraværende før streken kommer i alle fall! Gleder meg til å se testene dine i morra tidlig!

jeg fikk først symptomer som fiser som en elefant igår kveld, og vondt i hoftene. Avfeide det bare som ønsketenkning
Jeg tester mange ganger daglig, så det blir snart nye tester
Skal ikke si det, men …Jeg er GRAVID
![]()

Skal ikke si det, men …
Told you so![]()

Det har festet og bosatt seg en liten spire i magen min, og forhåpentligvis skal jeg bli mamma igjen til en liten regnbuebaby i september- vårt tredje septemberbarn
Kommer du til å henge i September eller Oktober gruppen? Jeg venter i spenning på det blir mer liv i OktobergruppenPP8(PP2 etter MA uke 9+5)/CD31/9DPO:
![]()
![]()
![]()
Jeg er gravid på ekte![]()
![]()
Det har festet og bosatt seg en liten spire i magen min, og forhåpentligvis skal jeg bli mamma igjen til en liten regnbuebaby i september- vårt tredje septemberbarn
![]()

Kommer du til å henge i September eller Oktober gruppen? Jeg venter i spenning på det blir mer liv i Oktobergruppen![]()
Har du flere ks bak deg? Har 2 selv og kjenner jeg er litt bekymret for evt 3 ks mtp arrvev å slikt.Kommer til å melde meg inn i begge, termin er i oktober, men pks i september![]()
Samme symptomer her ogsåSorry, blandet nicket med vestlandsmor![]()
Det var virkelig ikke meningen
Jeg håper du blir med videre inn til oktober
jeg fikk først symptomer som fiser som en elefant igår kveld, og vondt i hoftene. Avfeide det bare som ønsketenkning
![]()

Ingen problemer altså, jeg gleder meg med deg!Sorry, blandet nicket med vestlandsmor![]()
Det var virkelig ikke meningen
Jeg håper du blir med videre inn til oktober
![]()
Jeg våkna med mens-murringer i rygg, så jeg håper det er noe implantasjon på gang. Og så falt jeg på isen, så har siden vært i et rabbithole på om det kan ødelegge noe
Tusen takkGratulerer!![]()
![]()
Tenker jeg er gravid til det motsatte er bevist, selv om IKM er mandag/tirsdag 
kom inn til oktober og skravle i vei
Har laget noen flere tråder nå også