IKM uke 5 ️

Du har jo streker hvertfall (som du pleier :hilarious:) håper de blir sterkere!! :Heartred

Hahah, ja, det slår aldri feil:hilarious: Håper på de to magiske strekene imorgen, men har absolutt ingen symptomer, så:sorry: OM jeg er gravid, så blir jeg meget overrasket:wideyed:

Testet igjen :laughing025
Screenshot_20260121_134958_Gallery.jpg
Streksynet mitt føler det er noe på test nr 2 der? Blir spennede å se imorgen!!

Tror kun det er skyggestreker. Har mensenmurringer as we speak:p
Screenshot_20260121_181352_Gallery.jpg

Sniker!
Helt sykt at du skulle få skyggestreker på absolutt alle dersom du ikke er gravid :wideyed:
Og enig med @Ari ♡ i at de ser sterkere ut. Er jo lett å se med det blotte øyet!

Jeg får dessverre slike sterke skyggestreker og har også høy temp på 37+ uten å være gravid- er slik hver mnd:confused013

De er jo sterkere nå enn tidligere :nailbiting: Håper de kan være sterkere i morgen :love017

Joa, men det kan komme å gå, det:p Har det slik hver måned, og har også høy temp på 37+ hver måned:confused013

Ahhh så kjedelig. Har du naturlig litt hcg som slår ut da kanskje?

Tror ikke det, for er målt hCG 3 før, men vet ikke! Hatt det sånn i alle år:hilarious::confused004 Håper det er pga graviditet denne måneden:smiley-angelic001 mistet I MA I uke 9+5 i november❤️

Hvilket merke er testene?? Synes den rosa med rød skrift har vært litt sterkere enn de andre på alle bildene du legger ut. Frister å kjøpe samme test selv å teste tidlig :happy090 :happy090 :happy090
Når tørr du å stole på testene, siden denne type skygge er vanlig for deg?

Det er babyplan tidlig 10mlu, og vanlig make sure 25mlu. Den du peker ut er make sure tidlig på 10mlu. Jeg stoler på det når de er tydelig rosa og den digitale viser Gravid :love7

Tror ikke det, for er målt hCG 3 før, men vet ikke! Hatt det sånn i alle år:hilarious::confused004 Håper det er pga graviditet denne måneden:smiley-angelic001 mistet I MA I uke 9+5 i november❤️
Så rart, kan vel ikke være en streifer hver mnd. Får håpe det ikke er skygger og starten på en terminspire!
Off, aldri kjekt med MA, spesielt ikke når man er kommer så langt:Heartred

Så rart, kan vel ikke være en streifer hver mnd. Får håpe det ikke er skygger og starten på en terminspire!
Off, aldri kjekt med MA, spesielt ikke når man er kommer så langt:Heartred

Hatt mange kjemiske, og gyn mener man ikke får falske streker, så? :hilarious: Håper på babystreker imorgen:smiley-angelic001
Nei, det er fælt å miste i MA, håper jeg aldri opplever det igjen❤️

På bildet du la ut midt på dagen, syntes jeg at jeg med godvilje kunne skimte en antydning til strek på MakeSure-testen. Men på dette bildet ser jeg allered streker på flere! :woot: Spennende!

Joa, men får jo disse strekene mine hver PP vettu, så brått imorgen tidlig er det ingenting?:confused004 Er så forvirrende og kjipt, for dette skjer hver mnd:bag: men hadde jo blitt overlykkelig for 2 streker imorgen, og håper jo, men har nada symptomer:angel5 Må bare vente til imorgen, rett og slett:nailbiting:

Joa, men får jo disse strekene mine hver PP vettu, så brått imorgen tidlig er det ingenting?:confused004 Er så forvirrende og kjipt, for dette skjer hver mnd:bag: men hadde jo blitt overlykkelig for 2 streker imorgen, og håper jo, men har nada symptomer:angel5 Må bare vente til imorgen, rett og slett:nailbiting:
Det kan jo hende du har en liten streifer alle de månedene du opplever dette, for så å få negative tester dagen etter? Da er det jo bare å vente på den gode genkomboen som fortsetter å utvikle seg :happy:

3/4 dpo og symptomjakten er igang :hilarious:
Har hatt en god del murringer og stikk i nedre del av magen (mest høyre side), og brystene er ømme (spesielt nipplene)!
Hadde et skarpt stikk som varte noen sekunder både i går kveld og nå ikveld, begge på høyre side.

Vi har også lagt inn ekstra aksjer nå etter el just in case:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20260121_223414_Gallery.jpg
    Screenshot_20260121_223414_Gallery.jpg
    129,7 KB · Visninger: 12
Back
Topp