Ari ♡
09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ☆
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Tidlig babystrek spør du meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidlig babystrek spør du meg
Enig!

Føler jeg ser en svak svak strek!

Den er ikke mini!! Trenger ikke strekøyne for å se engang

Heier på deg videre ogsåKan settes på TR, kom blod på papiret nå, uforskammet tidlig. Forventet ikke noe suksess siden det var første EL etter april baby og p-pille stoppLykke til til hele gruppen, jeg følger med videre og heier på dere alle
![]()

Ser dere også strek? Ønsker jeg så hardt at jeg hallusinerer? Kan det være skyggestrek? 10dpo (tror jeg).
Vis vedlegget 477938
syns den ser rosa ut og!Ser at den er rosa, så i mine øyne er det babystrekSer dere også strek? Ønsker jeg så hardt at jeg hallusinerer? Kan det være skyggestrek? 10dpo (tror jeg).
Vis vedlegget 477938

Skal teste på 2.urin etterpå
Denne er jo veldig tydelig! Kanskje ta en digital, når den er så tydelig som det derSer dere også strek? Ønsker jeg så hardt at jeg hallusinerer? Kan det være skyggestrek? 10dpo (tror jeg).
Vis vedlegget 477938
Babyplan-stripen har jo en strek! NOE er det i alle fall der!9dpo og jeg vet ikke? Men kaaanskjeSkal teste på 2.urin etterpå
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ikke vanskelig å se!

Om den er rosa må det der være babystrek!Ser dere også strek? Ønsker jeg så hardt at jeg hallusinerer? Kan det være skyggestrek? 10dpo (tror jeg).
Vis vedlegget 477938

Spennende!9dpo og jeg vet ikke? Men kaaanskjeSkal teste på 2.urin etterpå
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Gratulerer!Jeg er GRAVID
Da var det reelle streker igår
![]()

Æææ, gratulerer!!Jeg er GRAVID
![]()
IJeg er GRAVID
![]()

this! Vi var vel i samme termingruppe for juni før vi begge mistet, håper den sitter nå!