Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stigning fra den tidligere i dag da! Kanskje positiv i kveldinga?Synes testen ser ganske bra ut om det gir meningpremom logger den bare til 0,5 da
![]()

Ja får håpe på det, den har økt siden den i morges, men premom mener den har blitt svakereStigning fra den tidligere i dag da! Kanskje positiv i kveldinga?Selv håper jeg det stiger snart, skal i følge div. ha EL søndag, men mulig ikke positiv test kommer før da, og EL mandag. Har jo ikke lyst til å hoppe av gruppa før det morsomme begynner
![]()
stoler heldigvis mer på egne øyne enn appen, haha!
krysser fingrene
Av og til "jukser" jeg, og flytter strekene i Premom til et resultat jeg kan leve med. Pluss at jeg gir litt slack, kan jo ha funnet på å drikke litt ekstra eller gått litt oftere på do enn ved forrige test. Men det er uansett lenge å vente ja, særlig når vi begynte aksjene for en uke sidenJa får håpe på det, den har økt siden den i morges, men premom mener den har blitt svakerestoler heldigvis mer på egne øyne enn appen, haha!
Og ja enig der, er kjipt å forlate gruppen rett før den gøye testinga starterkrysser fingrene
![]()
Spent på testen i morgen.Hørte om noen som mente de lettere ble gravide om de var småsyke, så du får prøve likevelHer har både jeg og mannen fått feber og sår hals, med forventet EL i morgen![]()
Her har både jeg og mannen fått feber og sår hals, med forventet EL i morgen![]()
Haha ja, jeg gjør det sammeAv og til "jukser" jeg, og flytter strekene i Premom til et resultat jeg kan leve med. Pluss at jeg gir litt slack, kan jo ha funnet på å drikke litt ekstra eller gått litt oftere på do enn ved forrige test. Men det er uansett lenge å vente ja, særlig når vi begynte aksjene for en uke sidenSpent på testen i morgen.

El 17/1 og ikm 1/2!Se der ja!Anser denne jeg tok nå nettopp som positiv altsånår nok "skikkelig" peak i natt, skal fortsette å teste i morgen for å se om den synker igjen!

Har det gått ned på morran i dag? Hva sa Premom på tallet i natt? Når jeg tester på natta bruker det å være svakere enn reelt hos megAnser denne jeg tok nå nettopp som positiv altsånår nok "skikkelig" peak i natt, skal fortsette å teste i morgen for å se om den synker igjen!
. Her var det negativt som rakkern fortsatt i morges, så blir nok mandag. Tror fortsatt IKM er på riktig uka da.Her er den jeg tok i morges, den sa premom var 0,97! Den siste testen jeg la ut bilde av i går sa premom var 0,85 mener jeg!Har det gått ned på morran i dag? Hva sa Premom på tallet i natt? Når jeg tester på natta bruker det å være svakere enn reelt hos meg. Her var det negativt som rakkern fortsatt i morges, så blir nok mandag. Tror fortsatt IKM er på riktig uka da.

Skjønner ikke helt hvordan den der kan være 0,97, og ikke merHer er den jeg tok i morges, den sa premom var 0,97! Den siste testen jeg la ut bilde av i går sa premom var 0,85 mener jeg!
Jeg har hatt en del murringer i magen både i går ettermiddag/kveld og nå på morgenen, i morges hadde jeg også milde smerter/kramper rundt venstre eggstokk! Så tenker el kommer ila dagen
Fikk med gubben på aksjelegging nå på mårran, mye mulig det blir siste på noen dager så håper det holder![]()

Her er den jeg tok i morges, den sa premom var 0,97! Den siste testen jeg la ut bilde av i går sa premom var 0,85 mener jeg!
Jeg har hatt en del murringer i magen både i går ettermiddag/kveld og nå på morgenen, i morges hadde jeg også milde smerter/kramper rundt venstre eggstokk! Så tenker el kommer ila dagen
Fikk med gubben på aksjelegging nå på mårran, mye mulig det blir siste på noen dager så håper det holder![]()
Her tror jeg Premom må ta seg en bolleSkjønner ikke helt hvordan den der kan være 0,97, og ikke mer![]()
Denne er jo helt klart positiv, som tilsier over 1. Har du lagt den inn under fanen «andre» eller «easy@home»? Hvis du ikke har lagt den under «andre», kan det være grunnen til at den leses av feil. Men det er jo egentlig uvesentlig akkurat hvilken verdi du får av Premom, så lenge man ser på testen at eggløsningen er i anmarsj!