IKM uke 5 ️

Satser på det var gullegget, så slipper du å irritere deg over syklusen. Utrolig hvor mye ubalanse man får i kroppen av å miste. Vår satt på første når vi prøvde igjen etter MA ( tok 3 mnd pause) så har stor tro på at man er litt ekstra fruktbar i tiden etter :Heartred
Takk det samme! Heldigvis fikk jeg verdens beste baby etterpå, så hadde ikke ville forandret på noe, så tenker ærlig talt ikke på det lengre. Er verre når man står i det før spiren sitter, men håper og tror at du ikke må oppleve noe slikt igjen! Skulle ha med fine smilyer her, men den bare tullet seg!
Tvi tvi til oss alle sammen. Jeg kløøøøør i fingrene til vi kan begynne å teste etter to streker!

Håper virkelig på graviditet denne PP, føler jeg begynner å bli på grensen til desperat:p:facepalm: Og tror ikke den desperasjonen gir seg før jeg er blitt gravid igjen:confused5

Aaaw, er fanatisk når man får sin nydelige, lille regnbuebaby:love7:binkybaby

Jaaaah, krysser fingrene for positive tester på oss alle sammen:signs003❤️

Hvis dere har hatt sex, så kan det jo være et lite blodkar som har sprengt?❤️ Pleier du å ha lang syklus?
Tenkte tanken, men har ikke hatt sex siden søndags kveld, siden jeg har vært på reise.. har sykluser på ca 32 dager!

Gikk tom for el tester i morges og har ikke hatt tid å handle nye enda. Tror jeg må å butikken ikveld å kjøpe mer :angelic:

Stikking i livmorområdet nå :confused2 kanskje el? Nå blir jeg stresset for at vi ikke har lagt aksjer siden søndags kveld.. skal få lagt aksjer igjen ikveld ihvertfall, så er det el så får jeg håpe det holder:hilarious:

Tenkte tanken, men har ikke hatt sex siden søndags kveld, siden jeg har vært på reise.. har sykluser på ca 32 dager!

Gikk tom for el tester i morges og har ikke hatt tid å handle nye enda. Tror jeg må å butikken ikveld å kjøpe mer :angelic:

Da er det nok EL på gang hos deg:smiley-bounce012 Kanskje greit å kunne teste videre nå som de viktigste dagene er der❤️

Stikking i livmorområdet nå :confused2 kanskje el? Nå blir jeg stresset for at vi ikke har lagt aksjer siden søndags kveld.. skal få lagt aksjer igjen ikveld ihvertfall, så er det el så får jeg håpe det holder:hilarious:
Ikke utenkelig det da er el-smerter:p

Håper virkelig på graviditet denne PP, føler jeg begynner å bli på grensen til desperat:p:facepalm: Og tror ikke den desperasjonen gir seg før jeg er blitt gravid igjen:confused5

Aaaw, er fanatisk når man får sin nydelige, lille regnbuebaby:love7:binkybaby

Jaaaah, krysser fingrene for positive tester på oss alle sammen:signs003❤️
Nei det er rart med det hvor besatt man blir! Så glad for at det fins forum som dette så man har likesinnede å bli sprø med! Jeg hadde verken tenkt å melde meg inn i en ikm gruppe eller legge aksjer allerede, men here i am :laughing002 jo mer vi snakket om en til jo mer besatt ble jeg på at det må skje med en gang!
Jeg heier på gullegget, for oss alle :smiley-angelic001

:love2 :happy:
Syns det er veldig gøy å følge med der da. Blir spennende å se når man blir litt mer kjent med sitt eget mønster og temp.

Ja, absolutt:happy119 Har tempet siden 2020, bruker Ladycomp'n å tester med:love017

Nei det er rart med det hvor besatt man blir! Så glad for at det fins forum som dette så man har likesinnede å bli sprø med! Jeg hadde verken tenkt å melde meg inn i en ikm gruppe eller legge aksjer allerede, men here i am :laughing002 jo mer vi snakket om en til jo mer besatt ble jeg på at det må skje med en gang!
Jeg heier på gullegget, for oss alle :smiley-angelic001

Babyverden er det beste forumet å være på- så hyggelige damer her inne:love7 Har selv vært her siden februar 2007:thumleft

Ja, en blir jo omtrent desperat etter å bli gravid når en først har bestemt seg for det❤️

Kveldens test! Fikk bare ut helt utvannet urin, så får prøve igjen i morgen tidlig :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20260114_225114_Gallery.jpg
    Screenshot_20260114_225114_Gallery.jpg
    204,4 KB · Visninger: 17
Babyverden er det beste forumet å være på- så hyggelige damer her inne:love7 Har selv vært her siden februar 2007:thumleft

Ja, en blir jo omtrent desperat etter å bli gravid når en først har bestemt seg for det❤️
Oiiii 2007! Damn! Du er virkelig proff! Faktisk imponert ene og alene av nicket, føler fåtallet idag orker / ønsker så mange barn. Hadde jeg ikke starten denne reisen så sent hadde jeg fint drømt om en stor familie selv, så all ære!

Ingen EL å spore på noen tester her (går faktisk ned, men negativ er vel negativ og det er kanskje ikke så stor forskjell på 0,6 og,16 kanskje:) ).
Våknet med litt feberfølelse, og en titt på kurven sier jo at noe er på styr med denne tempen. Jeg tar den med en klype salt da, siden det er ringen som måler og den måler gjennom natten – og jeg var oppe på do i natt. I tillegg har la jeg meg tidligere enn vanlig.

Håper ikke det kommer noe sykdom nå, som spolerer EL. Skal i teorien være på søndag, CD16. Hadde et par stikk på venstre side i går, tar det som et positivt tegn siden jeg stort sett har hatt ømme stikk på høyre side helt siden desember.

I verste fall hadde jeg faktisk veldig tidlig eggløsning i går? Men da har vi lagt inn litt aksjer de siste dagene da:oops:
Fikk ikke testa EL i går, jeg velta ut koppen, haha. Akkurat når man ikke trenger å bli MER stressa.

0B52CBEC-6225-43E8-BEAA-9D739ADA8302_1_201_a.jpeg
9FCE1377-FB33-486A-985A-7D193199A31A_1_201_a.jpeg

Oiiii 2007! Damn! Du er virkelig proff! Faktisk imponert ene og alene av nicket, føler fåtallet idag orker / ønsker så mange barn. Hadde jeg ikke starten denne reisen så sent hadde jeg fint drømt om en stor familie selv, så all ære!

Vært i detta gamet ei stund:laughing002 Hatt småbarn i straks 19 år:hilarious: Jeg elsker vår store familie- alltid ønsket meg det siden jeg var liten:love7

PP8(PP2 etter MA uke 9+5)/CD24/2DPO:

Kjenner ingen verdens ting, men okei da, så er jeg kun 2dpo også :hilarious: Teller ned dagene til de første testene ryker... Six days to go:nailbiting::smiley-bounce012:smiley-angelic001
Screenshot_20260115_090319_FF.jpg

Last edited:
Back
Topp