IKM uke 5 ️

Her tror jeg Premom må ta seg en bolle :laughing002 Denne er jo helt klart positiv, som tilsier over 1. Har du lagt den inn under fanen «andre» eller «easy@home»? Hvis du ikke har lagt den under «andre», kan det være grunnen til at den leses av feil. Men det er jo egentlig uvesentlig akkurat hvilken verdi du får av Premom, så lenge man ser på testen at eggløsningen er i anmarsj!
Har prøvd på begge to, "Others" viste 0,98, så like over :hilarious:

Ja, jeg tar både dagens og den fra i gårkveld som positiv:Heartred

Har det gått ned på morran i dag? Hva sa Premom på tallet i natt? Når jeg tester på natta bruker det å være svakere enn reelt hos meg:happy:. Her var det negativt som rakkern fortsatt i morges, så blir nok mandag. Tror fortsatt IKM er på riktig uka da.
Trekker det tilbake. Brått var den 0,74 her nå, mot 0,2 i morgen. Og egentlig så den positiv ut når den bare fikk trukket ferdig, et minutt eller to etter 5 min hadde gått. Blir sikkert peak i kveld/natt. Nå har vi allerede lagt noen aksjer i dag, men da blir det vel en gang til :hilarious::woot:

4dpo og kjenner ikke noe nå heller...
Screenshot_20260117_144911_FF.jpg

Trekker det tilbake. Brått var den 0,74 her nå, mot 0,2 i morgen. Og egentlig så den positiv ut når den bare fikk trukket ferdig, et minutt eller to etter 5 min hadde gått. Blir sikkert peak i kveld/natt. Nå har vi allerede lagt noen aksjer i dag, men da blir det vel en gang til :hilarious::woot:
Hurra :love017 :love017 happy humping!! Spent på om jeg får gubben med på en runde til:hilarious:

Hvor tett opp mot peak kan el komme?
Har altså SÅ mye murringer i mage og rygg, nesten helt likt som dagene tr kommer:oops: kan el smerter være likt som mensensmerter eller er det mer stikk/skarpe smerter?

Nå er jeg ikke så ruttis, men fin temp-økning da! Og 4 er tidlig!
Tempen er helt super, har gjerne så høy temp uansett graviditet eller ei:) Pleier å kjenne symptomer veldig tidlig, men du har helt rett; det er veldig tidlig ennå:p

Happy humpings :talk017:sex

Hvor tett opp mot peak kan el komme?
Har altså SÅ mye murringer i mage og rygg, nesten helt likt som dagene tr kommer:oops: kan el smerter være likt som mensensmerter eller er det mer stikk/skarpe smerter?

Jeg har alltid hatt veldig vonde el-smerter og mensensmerter. El-smerter kan være stikking, murringer, press-smerter. Hos meg blir det gjerne så vondt at jeg må puste meg gjennom takene

Jeg har alltid hatt veldig vonde el-smerter og mensensmerter. El-smerter kan være stikking, murringer, press-smerter. Hos meg blir det gjerne så vondt at jeg må puste meg gjennom takene
Takk for svar! Har tidligere sykluser hatt litt stikking nederst i magen rundt den dagen el skal være, så har ikke hatt det så her "ille" før, selv om det absolutt var overkommelig. Har ikke kjent noe på noen timer nå, kroppen kjennes helt stille ut på en måte. Vil tro el var i morges/formiddag da, fikk første positive el test i går kveld. :Heartred Skal ta en til test nå om litt for å se om det har gått ned!

Et spørsmål - er ganske sikker på el er/har vært i dag men må spørre da jeg ble usikker.
Jeg fikk første positive el test sent i gårkveld. Den var enda mer positiv i morges, og like sterk om ikke sterkere nå nettopp(kom på 1,2 i premom). Skal man ta utgangspunkt i når peak er, eller første positive? For hvis man skal ta utgangspunkt i peak (som per nå er nå i ettermiddag) kan jeg vel ikke hatt eggløsning enda?
Legger ut bilde av de siste testene som er tatt i går kveld og nå ista :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20260117_191606_Premom.jpg
    Screenshot_20260117_191606_Premom.jpg
    360,3 KB · Visninger: 27
Hei spennende tid i dpo-land for oss nå. Selv var jeg gravid i juli, men mistet uke 6 og prøvd siden, uten hell Så spent for har avtalt med mannen at dette er siste gang vi prøver, og om det ikke går nå så gir vi oss(om vi klarer det). Har to gutter på 9 og 11, så dette er eventuelt en skikkelig attpåklatt jeg hadde positiv eggløsningstest torsdag morgen og negativ senere på dagen. Har siden hatt skikkelig ømme pupper, noe som jeg normalt ikke har i denne perioden. Håper selvsagt det er fordi gullegget er sluppet

Hei spennende tid i dpo-land for oss nå. Selv var jeg gravid i juli, men mistet uke 6 og prøvd siden, uten hell Så spent for har avtalt med mannen at dette er siste gang vi prøver, og om det ikke går nå så gir vi oss(om vi klarer det). Har to gutter på 9 og 11, så dette er eventuelt en skikkelig attpåklatt jeg hadde positiv eggløsningstest torsdag morgen og negativ senere på dagen. Har siden hatt skikkelig ømme pupper, noe som jeg normalt ikke har i denne perioden. Håper selvsagt det er fordi gullegget er sluppet
Sårt å bestemme seg for å gi seg, men veldig forståelig..

Det blir spennende å følge med de neste par ukene, krysser fingrene for deg og gullegget :hug007

Nå synker testene, og det er bra for jeg er fri for tester og orker ikke bruke mer penger på det denne syklusen :hilarious:

Enten 0 eller 1dpo i dag, siden jeg tror jeg hadde el på formiddagen i går men peak kom etter det:confused004

Jeg redigerte t/c ratio i premom på fredagens siste test til 1, siden den var positiv, men kun kom som 0,8 ca i premom!

Vedlegg

• Screenshot_20260118_112033_Premom.jpg
    Screenshot_20260118_112033_Premom.jpg
    103 KB · Visninger: 19
PP8(2PP etter MA uke9+5)/CD27/5DPO:
Kjenner fortsatt ingenting, så detta lover ikke godt for en spire, nei:p Kaaaanskje bitteliiitt ømme pupper, men ekke mye å skryte av det heller:hilarious:

Testet i tilfelle jeg var 10/11dpo, men testene var iallefall blenda:)

3 dager igjen til testetøsa slippes fri i ett par dager(forhåpentligvis mer):nailbiting::smiley-bounce012

Screenshot_20260118_110001_FF.jpg

20260118_091820.jpg

Har fått resept på progesteron (Utrogestan) og skal begynne i dag 3 DPO. Hadde lutealfase på bare 10 dager forrige syklus, som er litt kort, så håper dette gjør susen:smiley-angelic001 Tok siste temp for denne syklusen i dag ettersom progesteron kan klusse med tempen

Vedlegg

• IMG_2398.jpeg
    IMG_2398.jpeg
    180 KB · Visninger: 12
Et spørsmål - er ganske sikker på el er/har vært i dag men må spørre da jeg ble usikker.
Jeg fikk første positive el test sent i gårkveld. Den var enda mer positiv i morges, og like sterk om ikke sterkere nå nettopp(kom på 1,2 i premom). Skal man ta utgangspunkt i når peak er, eller første positive? For hvis man skal ta utgangspunkt i peak (som per nå er nå i ettermiddag) kan jeg vel ikke hatt eggløsning enda?
Legger ut bilde av de siste testene som er tatt i går kveld og nå ista :happy:
Hvis man ikke tester mer enn én gang om dagen, så har gynekologen min sagt at man bør teste mellom kl. 10 og kl.18 for riktigst resultat. Siden testen din begynte å bli positiv så sent på CD19, men var veldig tydelig positiv i dette tidsrommet på CD20, så ville jeg tenkt at eggløsningen sannsynligvis er på CD21. Men noen har jo eggløsning veldig tett opptil første positive test, mens andre har eggløsning 2-3 dager etterpå, så hvis du kjenner kroppen din og følte at eggløsningen var på CD20, så er jo ikke det umulig :happy: Bare greit å huske på i DPO-dagene hvis du blir litt motløs ved negative tester at du kan være en dag kortere enn du har tatt utgangspunkt i ;) Men det er jo egentlig bare en deilig unnskyldning å ha i bakhånd for å kunne leve i håpet litt lenger, når den tid kommer!

Hvis man ikke tester mer enn én gang om dagen, så har gynekologen min sagt at man bør teste mellom kl. 10 og kl.18 for riktigst resultat. Siden testen din begynte å bli positiv så sent på CD19, men var veldig tydelig positiv i dette tidsrommet på CD20, så ville jeg tenkt at eggløsningen sannsynligvis er på CD21. Men noen har jo eggløsning veldig tett opptil første positive test, mens andre har eggløsning 2-3 dager etterpå, så hvis du kjenner kroppen din og følte at eggløsningen var på CD20, så er jo ikke det umulig :happy: Bare greit å huske på i DPO-dagene hvis du blir litt motløs ved negative tester at du kan være en dag kortere enn du har tatt utgangspunkt i ;) Men det er jo egentlig bare en deilig unnskyldning å ha i bakhånd for å kunne leve i håpet litt lenger, når den tid kommer!
Takk for svar! :love017 kan godt være el er idag, murringene jeg hadde i går formiddag kom tilbake nå i formiddag:confused2

Tar utgangspunkt i el enten idag eller igår ihvertfall! Kjenner jeg meg selv rett begynner jeg å teste alt for tidlig uansett, så er det 7, 6 eller 5dpo får det bare være :hilarious: Blir jeg gravid vil jo testen vise positiv etterhvert uansett:Heartred

Back
Topp