*^*^IKM UKE 49^*^*

Er 100% sikker på at jeg er gravid og 100% sikker på at jeg ikke er gravid ca annenhver time... Skal teste i morgen tidlig (12 dpo), men vet nesten ikke om jeg tør. Enten raser hele verden sammen eller så eksploderer jeg av lykke :nailbiting: Tenker jeg burde hatt mye sterkere overstimuleringssymptomer by now dersom hcg-en steg mtp hvor dårlig jeg var etter egguttak forrige uke, men samtidig har jeg fått tilbake enkelte symptomer som små kramper om natten, og skjønner ikke helt hvorfor det skulle komme tilbake hvis jeg ikke var gravid? Også var det den negative testen på tirsdag som ble positiv i søpla... Nei, nok spekulering, i morgen er jeg forhåpentligvis ikke i tvil lenger! :Heartred

Heier på at morgendagen gir en stor opptur! ❤️

Da lover det godt! Jeg har hatt bittelitt murringer i dag, men har vært på shopping og gått veldig mye, så regner med det er derfor, siden det ga seg så fort jeg kom inn døra og fikk satt meg i sofaen :joyful: og på bilturen hjem igjen fikk jeg vondt i den ene puppen, så det lover jo godt. Tør fortsatt ikke å teste før på fredag tror jeg da :D
Tusen takk :Heartred

Høres akkurat ut som meg. Kjenner det veldig godt når jeg er oppreist og aktiv, også går det fort over når jeg setter meg ned og slapper av.

Høres lovende ut! Når er ikm? Jeg fikk positiv test 11 dpo, er 4+2 i dag:)

Negativ test :sorry:

Høres akkurat ut som meg. Kjenner det veldig godt når jeg er oppreist og aktiv, også går det fort over når jeg setter meg ned og slapper av.

Høres lovende ut! Når er ikm? Jeg fikk positiv test 11 dpo, er 4+2 i dag:)

Ikm var i går, 14 dpo i dag, men tør ikke teste siden den var negativ 11 dpo :dead: om tr ikke kommer i dag, så må jeg bare teste i morgen.
Gratulerer så masse :happy:

Negativ test her også, men enda bare 9 dpo! Spent...:wacky::nailbiting:

(Legger til at jeg fikk tidenes sjokk da jeg sjekket testen før jeg la meg igår, siden jeg tok en test i 4-tiden på ettermiddagen..som såklart var blenda da, men da jeg sku legge meg var det en tydelig strek der, det har jo skjedd før og var ikke gravid da.. :( )

Last edited:
Kan jo heldigvis forandre seg mye siden 11 dpo!! Heier på deg❤️

Håper virkelig det :joyful: med jentungen så fikk jeg positiv tidlig, på den med ukesindikator viste den 1-2, så må ha vært før dpo 13-14 vil jeg tro :wideyed: men fortsatt ingen tegn til tr, så mulig jeg tester i kveld hvis jeg ikke holder til i morgen. Er så spent at jeg sprekker snart, selv om jeg ikke viser det til samboeren min :joyful:

Håper virkelig det :joyful: med jentungen så fikk jeg positiv tidlig, på den med ukesindikator viste den 1-2, så må ha vært før dpo 13-14 vil jeg tro :wideyed: men fortsatt ingen tegn til tr, så mulig jeg tester i kveld hvis jeg ikke holder til i morgen. Er så spent at jeg sprekker snart, selv om jeg ikke viser det til samboeren min :joyful:
Har hørt mange får positiv på helt forskjellige tidspunkt fra svangerskap til svangerskap så er nok håp! :D Skjønner det, er sååå utålmodig selv, men prøver å forholde meg rolig så ikke samboer får forhåpninger :)

Tempen sank betraktlig idag, men ingen blødning, kvalmen har virkelig inntatt og puppene er VONDE!!! gir overhodet ingen mening. Men mensen er vel i anmarsj siden tempen sank og jeg hadde pitte litt blod på papiret igår.

Har hørt mange får positiv på helt forskjellige tidspunkt fra svangerskap til svangerskap så er nok håp! :D Skjønner det, er sååå utålmodig selv, men prøver å forholde meg rolig så ikke samboer får forhåpninger :)

Det er betryggende da :joyful:
Har du testet enda?

Screenshot_20181206-124707~2.jpg
som dere ser så er det et meget stort tempdrop..

Dagens test og. Måtte forminske den så kvaliteten er gjerne ikke den beste.
IMG_20181206_124043__01__01__01.jpg

Back
Topp