*^*^IKM UKE 49^*^*

Tusen takk, det settes stor pris på:Heartredtror jeg tar en på søndag, så jeg vet hvilken uke jeg havner i. Usikkert når IKM er, så da får jeg ta det derfra:happy:

Da ville jeg nok testet annenhver/ hver tredje dag tror jeg :happy: krysser fingrene for at du har en liten spire i magen :Heartred

Jeg kjøpte strimlene fra Normal i går, så godt å se at de virker:happy: gratulerer såå mye, håper spiren holder:Heartred

Jeg kjøpte flere el-tester der i går, så det var litt bortkastet :wideyed:
Var litt skeptisk til g-testen derfra, og den er jo svak, men den funker :happy:
Tusen takk! Det håper jeg også :Heartred

10 dpo i dag, test i morgen! Har ørsmå mensmurringer, er skikkelig oppblåst i magen og veldig tissetrengt. Håpet er stort, og fallhøyden større, for morgendagens test:nailbiting:

Mensen kom her i dag. Like skuffet som alltid.
Men dette er første måneden vi faktisk har gjort et reelt forsøk, dvs med fertilitetsmonitor. Ellers har vi bare lagt inn aksjer når vi har trudd det var ca riktig tid. Noe som har vist seg å være helt feil dager. Antatt eggløsning rundt dag 20. Men det viser seg at den kom på fag 25, lutealfasen på 12 dager og syklus på 38 dager denne måneden. Men eneste positive er at jeg vet at jeg har eggløsning, jeg vet at lutealfasen er ok og jeg vet jeg kan bli gravid (har en sønn fra før, og hatt en runde med blighted ovum). Og jeg kan drikke både øl og spise rakfisk og spekemat i jula :woot:. Må prøve å se lyst på det.

11 dpo, IKM i morgen og jeg jubler mega forsiktig:happy::happy::happy:
Screenshot_20181207-072511_Gallery.jpg

Back
Topp