Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg ser noe svakt, har du ikke 10 ml/u - tror det vil vises bedre om du tar en tidlig test?Ble visst en test i dag ogsåEr det noen som ser noe her? Tror det er 11 dpo
er normal sin strimmel, 25 Ml/u
Ble visst en test i dag ogsåEr det noen som ser noe her? Tror det er 11 dpo
Ååh så kjedelighåper du får to streker neste forsøk
![]()
Åå, så dumtlykke til neste pp
![]()
Ble visst en test i dag ogsåEr det noen som ser noe her? Tror det er 11 dpo
Har en tidligtest hjemme som jeg tenkte å ta i kveld eller i morgen tidligSynes jeg ser noe svakt, har du ikke 10 ml/u - tror det vil vises bedre om du tar en tidlig test?krysser fingrene!!
![]()

Har flere andre merker liggende, så sa skal jeg ta en av deDu må kjøpe en annen test. Normal-strimlene er helt hårreisende dårlige. Jeg får knallsterke tester fra alle andre merker, mens det knapt er strek på normal-testene.

HURRAIKM i dag og ingen antydning til noe tantebesøkEr kvalm og har murringer i mage og korsrygg. Tar test i morgen for å sjekke stigning.
Tror jeg kan settes på Gravid![]()

Positiv test men spotting to dager og begynt på dag 3 med "mensblødning". Blør en god del og det er fersk blod.
Tok ny test idag da jeg fremdeles er kvalm og har ømme pupper. Øverste idag, nederste er fra fredag og har tørket og vises nesten ikke lengre.
Vis vedlegget 282700 Vis vedlegget 282701

Ser lovendes ut, kva med i dag ? SpentPositiv test men spotting to dager og begynt på dag 3 med "mensblødning". Blør en god del og det er fersk blod.
Tok ny test idag da jeg fremdeles er kvalm og har ømme pupper. Øverste idag, nederste er fra fredag og har tørket og vises nesten ikke lengre.
Vis vedlegget 282700 Vis vedlegget 282701
Hjelp!