*^*^IKM UKE 49^*^*

Dere som har fått positiv test, hvilke symptomer har dere og når kom de?

Har nesten ingen symptomer foreløpig, bare litt ømme brystvorter fra ca 3 dager før ikm. Fra ikm (i går) har jeg jeg vært litt mer trøtt og hatt masse murringer. Føles litt som menssmerter men sitter liksom mer foran i magen. Kjenner ikke så mye hvis jeg er rolig og slapper av, men når jeg er aktiv og går mye rundt så føler jeg mer.

Hvordan går det? Testet noe? :)
De jeg har tatt har jeg ikke kunnet se noe på, testet sist i går eller forigårs som roer testetøsa litt:dead: Har kjøpt flere tester i dag, siden de jeg venter i posten aaaldri kommer:happy: vurderer å ta en i kveld evt. i morgen tidlig, er 9 dpo i dag. Har du testet noe da?:cool:

De jeg har tatt har jeg ikke kunnet se noe på, testet sist i går eller forigårs som roer testetøsa litt:dead: Har kjøpt flere tester i dag, siden de jeg venter i posten aaaldri kommer:happy: vurderer å ta en i kveld evt. i morgen tidlig, er 9 dpo i dag. Har du testet noe da?:cool:
Idag, men såklart blenda:facepalm: 8 dpo på meg idag :)

Tok siste test ikveld - ble påvirket av Duria:hilarious:

Ser stigning godt❤ legger ut bilde når den har tørket slik som første:)

Jeg har veldig mye symptomer som minner om graviditet nå...men de hersens menssmertene ødelegger hele troa siden jeg alltid får det. Ellers er det ømme bryster,kvalm stort sett hele dagen(hjelper å spise),trøtt,irritert..ikm i dag men fortsatt ingenting...tester om noen dager om ikke smertene øker/tr kommer..

Har rent litt utover på den jeg tok på mandag da,men dere ser stigningen også ikke sant?:)
20181205_210637.jpg

Hadde absolutt ingen synptomer, bare litt ømme brystvorter fra ca 3 dager før ikm. Fra ikm (i går) har jeg hatt masse murringer. Føles litt som menssmerter men sitter liksom mer foran i magen.

Krysser fingrene for deg:Heartred

Da lover det godt! Jeg har hatt bittelitt murringer i dag, men har vært på shopping og gått veldig mye, så regner med det er derfor, siden det ga seg så fort jeg kom inn døra og fikk satt meg i sofaen :joyful: og på bilturen hjem igjen fikk jeg vondt i den ene puppen, så det lover jo godt. Tør fortsatt ikke å teste før på fredag tror jeg da :D
Tusen takk :Heartred

Måtte jo bare jinxe alt.. Høy jevn temp, positive tester, symptomer, og hva skjer? jo jeg starter å BLØ!!! 11 dpo, aldri hatt så kort lutealfase. Men men

Neida, tempen steg litt igjen idag, så er et stykke over coverline enda :) har jo normalt min korte lutealfase(7 dager forrige mnd), men er 8 dpo idag, så enten fungerer wild yamen, eller så er det noe på gang:wtf: Blenda test i morges da.. men tempen var på 37,60 når jeg kom hjem nå, ikke hatt så høy på ettermiddagen, så må sjekke igjen senere(bruker å ha ca 37,35 før jeg legger meg) :)

Spennendee :nailbiting: Jeg temper også, men kan ikke ta den seriøst når jeg står på Crinone (progesterontilskudd) siden det gir høye verdier uansett :yuck:

Hvordan går det med deg???
Hvordan er det med deg, Chipotle?

Er 100% sikker på at jeg er gravid og 100% sikker på at jeg ikke er gravid ca annenhver time... Skal teste i morgen tidlig (12 dpo), men vet nesten ikke om jeg tør. Enten raser hele verden sammen eller så eksploderer jeg av lykke :nailbiting: Tenker jeg burde hatt mye sterkere overstimuleringssymptomer by now dersom hcg-en steg mtp hvor dårlig jeg var etter egguttak forrige uke, men samtidig har jeg fått tilbake enkelte symptomer som små kramper om natten, og skjønner ikke helt hvorfor det skulle komme tilbake hvis jeg ikke var gravid? Også var det den negative testen på tirsdag som ble positiv i søpla... Nei, nok spekulering, i morgen er jeg forhåpentligvis ikke i tvil lenger! :Heartred

Er 100% sikker på at jeg er gravid og 100% sikker på at jeg ikke er gravid ca annenhver time... Skal teste i morgen tidlig (12 dpo), men vet nesten ikke om jeg tør. Enten raser hele verden sammen eller så eksploderer jeg av lykke :nailbiting: Tenker jeg burde hatt mye sterkere overstimuleringssymptomer by now dersom hcg-en steg mtp hvor dårlig jeg var etter egguttak forrige uke, men samtidig har jeg fått tilbake enkelte symptomer som små kramper om natten, og skjønner ikke helt hvorfor det skulle komme tilbake hvis jeg ikke var gravid? Også var det den negative testen på tirsdag som ble positiv i søpla... Nei, nok spekulering, i morgen er jeg forhåpentligvis ikke i tvil lenger! :Heartred

Wops, det ble seende rart ut, og jeg får ikke redigert innlegget :P jaja

Back
Topp