Det er detMå være en fantastisk følelse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detMå være en fantastisk følelse![]()
Dere som har fått positiv test, hvilke symptomer har dere og når kom de?
13 DPO og IKM i dag. Da sier jeg meg fornøyd med testing 3 ganger om dagenNå skal jeg prøve å roe ned litt og anse dette som opp til høyere makter å ta hånd om - håper det blir baby av dette
Tester tatt nå kl. 18.
Vis vedlegget 282343
Vis vedlegget 282342
Jeg fikk også 2-3 13 dpo i forrige svangerskap Det ser veldig lovende ut!!Jeg fikk også 2-3 13 dpo i forrige svangerskap
![]()
De jeg har tatt har jeg ikke kunnet se noe på, testet sist i går eller forigårs som roer testetøsa littHvordan går det? Testet noe?![]()
Har kjøpt flere tester i dag, siden de jeg venter i posten aaaldri kommer
vurderer å ta en i kveld evt. i morgen tidlig, er 9 dpo i dag. Har du testet noe da?Gratulerer!❤Har ventet på tester hele uka, og i dag kom de endelig!
Tror jeg kan settes på gravidfor den er positiv denne, ikke sant??
![]()
Idag, men såklart blendaDe jeg har tatt har jeg ikke kunnet se noe på, testet sist i går eller forigårs som roer testetøsa littHar kjøpt flere tester i dag, siden de jeg venter i posten aaaldri kommer
vurderer å ta en i kveld evt. i morgen tidlig, er 9 dpo i dag. Har du testet noe da?
![]()
8 dpo på meg idag 
Hadde absolutt ingen synptomer, bare litt ømme brystvorter fra ca 3 dager før ikm. Fra ikm (i går) har jeg hatt masse murringer. Føles litt som menssmerter men sitter liksom mer foran i magen.
Krysser fingrene for deg![]()
og på bilturen hjem igjen fikk jeg vondt i den ene puppen, så det lover jo godt. Tør fortsatt ikke å teste før på fredag tror jeg da
WowHar ventet på tester hele uka, og i dag kom de endelig!
Tror jeg kan settes på gravidfor den er positiv denne, ikke sant??
![]()

Det går rette vegen. YES13 DPO og IKM i dag. Da sier jeg meg fornøyd med testing 3 ganger om dagenNå skal jeg prøve å roe ned litt og anse dette som opp til høyere makter å ta hånd om - håper det blir baby av dette
Tester tatt nå kl. 18.
Vis vedlegget 282343
Vis vedlegget 282342

WowHar rent litt utover på den jeg tok på mandag da,men dere ser stigningen også ikke sant?Vis vedlegget 282360

Har rent litt utover på den jeg tok på mandag da,men dere ser stigningen også ikke sant?Vis vedlegget 282360

Da er det enda håpIdag, men såklart blenda8 dpo på meg idag
![]()
det er såå viktig å ikke miste håpet, vanskelig selvom man vet at man tester altfor tidlig...Måtte jo bare jinxe alt.. Høy jevn temp, positive tester, symptomer, og hva skjer? jo jeg starter å BLØ!!! 11 dpo, aldri hatt så kort lutealfase. Men men
Neida, tempen steg litt igjen idag, så er et stykke over coverline endahar jo normalt min korte lutealfase(7 dager forrige mnd), men er 8 dpo idag, så enten fungerer wild yamen, eller så er det noe på gang
Blenda test i morges da.. men tempen var på 37,60 når jeg kom hjem nå, ikke hatt så høy på ettermiddagen, så må sjekke igjen senere(bruker å ha ca 37,35 før jeg legger meg)
SpennendeeJeg temper også, men kan ikke ta den seriøst når jeg står på Crinone (progesterontilskudd) siden det gir høye verdier uansett
Hvordan går det med deg???
Hvordan er det med deg, Chipotle?
Tenker jeg burde hatt mye sterkere overstimuleringssymptomer by now dersom hcg-en steg mtp hvor dårlig jeg var etter egguttak forrige uke, men samtidig har jeg fått tilbake enkelte symptomer som små kramper om natten, og skjønner ikke helt hvorfor det skulle komme tilbake hvis jeg ikke var gravid? Også var det den negative testen på tirsdag som ble positiv i søpla... Nei, nok spekulering, i morgen er jeg forhåpentligvis ikke i tvil lenger! 
Er 100% sikker på at jeg er gravid og 100% sikker på at jeg ikke er gravid ca annenhver time... Skal teste i morgen tidlig (12 dpo), men vet nesten ikke om jeg tør. Enten raser hele verden sammen eller så eksploderer jeg av lykkeTenker jeg burde hatt mye sterkere overstimuleringssymptomer by now dersom hcg-en steg mtp hvor dårlig jeg var etter egguttak forrige uke, men samtidig har jeg fått tilbake enkelte symptomer som små kramper om natten, og skjønner ikke helt hvorfor det skulle komme tilbake hvis jeg ikke var gravid? Også var det den negative testen på tirsdag som ble positiv i søpla... Nei, nok spekulering, i morgen er jeg forhåpentligvis ikke i tvil lenger!
![]()