*^*^IKM UKE 49^*^*

Da var det en kjemisk for min del hvertfall..
Ikke vet jeg når jeg får reist ned til Danmark igjen heller.. uff dette var skikkelig dritt

Vedlegg

• C57240DB-565E-4CB8-B276-827294DB8DA6.jpeg
    C57240DB-565E-4CB8-B276-827294DB8DA6.jpeg
    396,7 KB · Visninger: 102
Klarte ikke å holde meg lengre - når jeg først har test i hus så ja :hilarious: tok en nettopp, tre timer siden sist dobesøk og to dager til IKM ifølge fertility friend (lastet ned den igår) og fitbit - 5 dager til IKM ifølge min kalender.

Hva tror dere?Vis vedlegget 282150

Wow, du er jo gravid!!! :D:D:D

Vekket mannen kl 5 i dag (10 dpo) for jeg måtte tisse og klarte ikke vente lenger med å teste. Fikk tydelig tegn på overstimulering i går kveld, så følte meg helt sikker på at jeg måtte ha hcg i kroppen. Da testen fortsatt var blenda etter ca 2 min, kastet jeg den skuffet i søpla, men noen timer senere fant jeg den slik (se bildet!)
Vet at testene eegentlig ikke er valide så lenge etter, men er det lov å håpe litt, eller? :smiley-angelic001

Vedlegg

• AB0FB63F-2140-41AC-B325-4A17BEAE3C77.jpeg
    AB0FB63F-2140-41AC-B325-4A17BEAE3C77.jpeg
    362 KB · Visninger: 134
Vekket mannen kl 5 i dag (10 dpo) for jeg måtte tisse og klarte ikke vente lenger med å teste. Fikk tydelig tegn på overstimulering i går kveld, så følte meg helt sikker på at jeg måtte ha hcg i kroppen. Da testen fortsatt var blenda etter ca 2 min, kastet jeg den skuffet i søpla, men noen timer senere fant jeg den slik (se bildet!)
Vet at testene eegentlig ikke er valide så lenge etter, men er det lov å håpe litt, eller? :smiley-angelic001
Vil egentlig ikke ta håpet ifra deg, men skjedde akkurat det samme med meg, også tok jeg å sjekket etter tidsfristen.. da var det plutselig to kjempesterke streker...og jeg var ikke gravid :o hvis det ikke var kjemisk da :o

Vil egentlig ikke ta håpet ifra deg, men skjedde akkurat det samme med meg, også tok jeg å sjekket etter tidsfristen.. da var det plutselig to kjempesterke streker...og jeg var ikke gravid :eek: hvis det ikke var kjemisk da :eek:

Veldig synd å gå rundt og være sikker på at man er gravid hvis man ikke er det, så er vel bedre å være realistisk :nailbiting: Kan virke som alle andre i forumverden som har opplevd dette har vært gravide, men da går det altså an å ikke være det også! Ikke annet å gjøre enn å vente og ta ny test. Skal prøve å vente til torsdag :happy:

Veldig synd å gå rundt og være sikker på at man er gravid hvis man ikke er det, så er vel bedre å være realistisk :nailbiting: Kan virke som alle andre i forumverden som har opplevd dette har vært gravide, men da går det altså an å ikke være det også! Ikke annet å gjøre enn å vente og ta ny test. Skal prøve å vente til torsdag :happy:

Her må du ta en digital! Det er det eneste riktige. :)

Her må du ta en digital! Det er det eneste riktige. :)

Ja, men virker som hcg-nivået er for lavt enda! Får bare prøve å vente til i hvert fall torsdag :dead: Hvis jeg blir veldig dårlig (overstimulert) før det, er det en god indikator på at noe er på gang :happy:

Jeg vet, sjekket også når jeg fikk min! Og virket som mesteparten var gravide, så kan jo være T jeg hadde kjemisk :eek: Er nok kanskje litt tilfeldig om man kan stole på den eller ikke! :/

Sååå mange fine tester her inne nå:happy::Heartred
Jeg er 8 dpo, IKM på lørdag og hååper jeg kan hive meg på "positiv test bølgen" om noen dager!!
Tenker å vente til fredag eller lørdag med å teste:wideyed::nailbiting:

449D6D42-BD48-4453-B2B7-BDEC16309F78.jpeg

Hva tror dere?? Jeg syns jeg kan skimte noe litt sterkere i dag, men fortsatt usikker:o

Back
Topp