Mener det var NRK. Ligger sikkert på NRK nett-TVHar ikke tv(vi bare streamer så har ikke dekoder) hvilken NRK kanal gikk det på? Kan prøve å finne på nettet?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener det var NRK. Ligger sikkert på NRK nett-TVHar ikke tv(vi bare streamer så har ikke dekoder) hvilken NRK kanal gikk det på? Kan prøve å finne på nettet?
![]()
Vet disse testene er kjent for skyggestreker, men blir likevel spennende i dagene som kommer...
noen fler som ser noe?
Krysser fingrene for at det sterkere

Da var det en kjemisk for min del hvertfall..
Ikke vet jeg når jeg får reist ned til Danmark igjen heller.. uff dette var skikkelig dritt

Ikke vet jeg når jeg får reist ned til Danmark igjen heller.. uff dette var skikkelig dritt
WowBabyplan tidlig stav 8DPO og 11dpo, begge ettermiddag/kveld:
Vis vedlegget 282210 Vis vedlegget 282211
Klemz no håpte jeg at det gjekkDa var det en kjemisk for min del hvertfall..

Klarte ikke å holde meg lengre - når jeg først har test i hus så jatok en nettopp, tre timer siden sist dobesøk og to dager til IKM ifølge fertility friend (lastet ned den igår) og fitbit - 5 dager til IKM ifølge min kalender.
Hva tror dere?Vis vedlegget 282150

Vil egentlig ikke ta håpet ifra deg, men skjedde akkurat det samme med meg, også tok jeg å sjekket etter tidsfristen.. da var det plutselig to kjempesterke streker...og jeg var ikke gravidVekket mannen kl 5 i dag (10 dpo) for jeg måtte tisse og klarte ikke vente lenger med å teste. Fikk tydelig tegn på overstimulering i går kveld, så følte meg helt sikker på at jeg måtte ha hcg i kroppen. Da testen fortsatt var blenda etter ca 2 min, kastet jeg den skuffet i søpla, men noen timer senere fant jeg den slik (se bildet!)
Vet at testene eegentlig ikke er valide så lenge etter, men er det lov å håpe litt, eller?![]()
Vil egentlig ikke ta håpet ifra deg, men skjedde akkurat det samme med meg, også tok jeg å sjekket etter tidsfristen.. da var det plutselig to kjempesterke streker...og jeg var ikke gravidhvis det ikke var kjemisk da
![]()
Kan virke som alle andre i forumverden som har opplevd dette har vært gravide, men da går det altså an å ikke være det også! Ikke annet å gjøre enn å vente og ta ny test. Skal prøve å vente til torsdag 
Veldig synd å gå rundt og være sikker på at man er gravid hvis man ikke er det, så er vel bedre å være realistiskKan virke som alle andre i forumverden som har opplevd dette har vært gravide, men da går det altså an å ikke være det også! Ikke annet å gjøre enn å vente og ta ny test. Skal prøve å vente til torsdag
![]()
Her må du ta en digital! Det er det eneste riktige.![]()
Hvis jeg blir veldig dårlig (overstimulert) før det, er det en god indikator på at noe er på gang 
Jeg vet, sjekket også når jeg fikk min! Og virket som mesteparten var gravide, så kan jo være T jeg hadde kjemiskVeldig synd å gå rundt og være sikker på at man er gravid hvis man ikke er det, så er vel bedre å være realistiskKan virke som alle andre i forumverden som har opplevd dette har vært gravide, men da går det altså an å ikke være det også! Ikke annet å gjøre enn å vente og ta ny test. Skal prøve å vente til torsdag
![]()